Skocz do zawartości

mack10koro

Zarejestrowani
  • Postów

    179
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mack10koro

  • Urodziny 30.11.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46, 318i, N42B20, 2002r.
  • Lokalizacja
    Zgorzelec
  • Zawód
    Inspektor nadzoru

Osiągnięcia mack10koro

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Czyli masz oryginalna płytkę z transponderem imo. Wszystko jest ok.
  2. Po to jest ta pestka (immo), żeby bez niej nie można było uruchomić silnika. Choć jak to bywa -teoria teorią, a życie jest życiem. U mnie w kluczyku nie ma pestki. Kluczyk typu diament. A masz na płytce taką mała miedzianą cewkę przy grocie? Jeżeli tak to jest część imo. Widziałem u chinoli dwa rodzaje elektroniki: taką jak w oryginale i taką jak ja kupiłem z osobną pestką (szara) pod płytką..
  3. Tak Potestowałem i w moim przypadku jest tak: stary klucz otworzy drzwi i odpalę/zgaszę auto to nowy też odpali ale zamka nie otworzy/zamknie, gdy stary klucz otworzy drzwi i nie odpali to nowy też nie odpali i wiadomo nie otworzy/zamknie. Wniosek tak czy owak trzeba zakodować imo. Dzięki za zaintetesowanie.
  4. Tak. Wszystko nowe grot, pestka i elektronika. Czekam na AK90, w międzyczasie zerknę do ews. Byłem ciekaw czy może ktoś był podobnie zdziwiony. Może ktoś grzebał przy ews? Tylko czemu bez pestki imo nie zapala? I jakoś nie mogę zaprogramować pilota żeby otwierał auto?
  5. Napisałem o kodowaniu imo. Z cudzej używki nie zakodujesz do siebie pestki imo tak mi koleś powiedział. W moim przypadku wszystko nowe. Niezakodowane z autem imo i pilot zamka. Dodam że pilot nie otwiera auta.
  6. Z tego co powiedzial mi jeden magik to ten paten nie działa. Potrzeba nową pestkę imo. Ale ja mam ciekawszy temat. Kupilem nowy klucz na popularnym portalu aukcyjnym. Dorobilem grot i oczekuję na AK90... W międzyczasie chcialem pokazać jak zachowuje sie auto bez zakodowanego klucz a tu auto odpaliło! O co tu chodzi? Dodam ze sam grot bez imo nie odpala...
  7. Nie mam ICOM, interesuj mnie tylko czysta diagnoza, programowanie i kodowanie na razie odpuszczam, jestem na etapie szukania pacjenta serii F dla siebie. Czy pisząc "niektóre procedury" masz na myśli procedury kodowania/programowania poprzez ENET czy także procedury w diagnozie?
  8. Panowie jak w końcu jest z tym kablem enet w diagnozie serii F, jest w stanie zrobić pełną diagnozę auta? Bo czytałem że nie do końca. Poniżej cytat z postu viewtopic.php?f=96&t=288792 : Jak to jest z tymi ograniczeniami enet'a w serii F o których pisze Din76? Czytałem także, że kablem K-dcan jednak można diagnozować serię F...?
  9. Dzisiaj zadzwoniłem do Częstochowy i Pani uprzejmie, w drodze wyjątku, podała mi ostatnie termin pojawienia się w serwisie i przebieg auta, o które pytałem. To pozwoliło mi wstępnie zweryfikować prawdomówność właściciela. Wg mnie takie info powinno być dostępne a jak kogoś auto zainteresuje bardziej wtedy z właścicielem powinien udać się osobiście i dostanie całą historię. We Wrocławiu nie uzyskałem żadnego info przez tel. po mimo prośby tytko o ostatni przebieg. Zapraszają z właścicielem i usługo kosztuje 100zł.
  10. Nie doczytałem że magiel regenerowany (zakładam, że dobrze zregenerowany) nie powinien mieć luzów. A co do luzów to specjalistą jeszcze nie jestem bo nie drążyłem tematu :(
  11. Wydaje mi się, że ciśnienie jest podane w TIS'e a na pewno zobrazowane są znaki na maglu. Co do krzywej kierownicy, magiel może mieć luzy stąd nawet jak wypoziomujemy może być lipa - takie moje odczucia.
  12. I ja raz u nich zakupiłem czujnik wałka rozrządu ze względu na lepszą o kilkadziesiąt zł cene. wszystko przyszło bardzo szybko kurierem. Co ciekawe na fakturze jak i na ich stronie pisząże towar można zwrócić w poslkim ASO jeżeli nie spełnia oczekiwań - ciekawe jak to wygląda. Pierdoły jednak kupuję w Polsce tam gdzie taniej wyjdzie z przesyłka. Do granicy z niemcami też mam niedaleko więc i tam zaglądałem do serwisu po części, w zależności czego szukałem też można było kupić taniej niżw Polsce. Jednak jakiśc czas temu go zamknęli. Nawiasem mówiąć, znajomi mówili że mieli zacną wyprzedaż sprzętu serwisowego... achhh
  13. Najlepszym rozwiązaniem dla ciebie odnośnie przepływki byłoby znać wartości znamionowe przepływu powietrza w stosunku do obrotów silnika i porównanie z wartościami twojej przeływki. Poszukaj w necie DTR'ki do przepływki bosch - bosch hfm 5 sensors.pdf lub coś w tym stylu. Tam są wykresy i wg nich można orientacyjnie sprawdzić czu przepływka idzie zgodnie charakterystyką. Tylko jeden warunek - masz przepływkę odpowiednia do podanego typu.
  14. Z tym smarowaniem dobrze trafiłeś. A olej nie wylewa się dlatego że tolerancja pasowania trzpienia i tulei jest niewielka dlatego olej nie leje się strumieniem ale na tyle duża aby nie utrzymać ciśnienia oleju jeżeli w ogóle podawany jest w tamto miejsce olej pod ciśnieniem. Napinacz rozrządu działa tak samo jak wspomniany napinacz paska. W pierwszym przypadku sprężyna działa na trzpień w drugim na ramie z rolką. Kolejna sprawa to miejsce umieszczenia otworu w napinaczu oraz umiejscowienie napinacz: N42b18 n42b20 side - http://www.bmwheaven.com/database/engine.php?type=N42#/11 . Prędzej olej dostaje się do napinacza od strony ślizgu niż przez ten otwór.
  15. Bajki kolego opowiadasz z tym otworem. Jest mniejszy i w zupełnie innym miejscu. Proponuję zrobić test i wlać do środka olej i sprawdzić czy cieknie po trzpieniu, na który działa sprężyna (czy cylinder o którym mówicie jest szczelny). Jest szczelny? Nie. Więc o jakim ciśnieniu mówimy, atmosferycznym? Nowy napinacz ma dłuższy trzpień i mocniejszą sprężynę więc mocniej naciska na ślizg i bardziej amortyzuje drgania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.