Skocz do zawartości

mariusz76

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia mariusz76

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dawne zloty były fajne ale celowaliście za wysoko, zbyt elitarnie, i dlatego tak wyszło.
  2. Miejscówka w Bednarach wielu osobom nie pasowała i dlatego była tak kiepska frekwencja. Ja mógłbym nawet więcej zapłacić żeby tylko zlot się odbył.
  3. Będzie jakiś zlocik w tym roku?
  4. Jak wyglądała frekwencja w porównaniu do zeszłego roku?
  5. Czy jest wymagana jakaś minimalna frekwencja żeby powstała klasa w próbie sprawnościowej? Wydaje mi się że w Classic może być w tym roku problem.
  6. Mam 50/50 szans że pojawię się na zlocie bo samochód stoi jeszcze w naprawie. Mam wypełnić zgłoszenie czy można pojawić się znienacka bez niego?
  7. Już w pierwszym poście sam napisałeś, że: Napisane jasno i wyraźnie - niesprawny - out Ale np. takie E34 w TDS'ie zawsze puszcza czarne chmury dymu przy butowaniu, nawet jak jest w pełni sprawne i ma katalizator. Co wtedy?
  8. Mam jeszcze nadzieje że tegoroczny zlot odbędzie się jednak w Ułeżu.
  9. Dla mnie trochę za daleko.
  10. No to będzie ten zlot 2016 czy nie będzie?
  11. Ja w swoim TDS'ie używam najtańszego syntetyka 5W-40 dostępnego w Inter Cars'ie czyli Total Quartz 9000 Energy i jestem bardzo zadowolony. Oleju nie ubywa, silnik czysty i cichy. Za 5 litrów płacę 92zł, polecam.
  12. Mi zgrzytała piątka przy wrzucaniu ale zmieniłem olej na Ravenol ATF Type F i przestała. To jest olej poprawiający pracę synchronizatorów bo nie zawiera tzw. dodatków poślizgowych jak inne oleje ATF.
  13. Wiesz już co to było?
  14. Problem już dawno został rozwiązany, skrzynia miała uszkodzona pompę oleju a pompa wtryskowa nadawała się do regeneracji. Wymieniłem skrzynie, zrobiłem pompę i wszystko gra.
  15. Witam. Parę dni temu kupiłem BMW E34 Kombi 2,5 TDS Automat z 1995r. Poprzedni właściciel wymienił w nim silnik ale przez dwa lata nie udało mu się go uruchomić. Ja go uruchomiłem po zamianie nastawnika pompy wtryskowej która na chwilę obecna jest ustawiona na oko. Mam jednak problem z automatyczną skrzynia 5HP18 która w ogóle nie reaguje na włączanie biegów. Sprawdzałem błędy komputerem i pokazało błąd 106 - MUX injection rate, czyli złe dawkowanie paliwa do wtryskiwaczy. Sprawdzałem też olej który wylewa się z korka nawet gdy silnik jest włączony a bieg jest na D. W związku z powyższym chciałbym się szanownych forumowiczów zapytać czy brak reakcji skrzyni na włączanie biegów może być spowodowana złym ustawieniem pompy wtryskowej? A może coś innego ma wpływ na takie zachowanie , np. stanął jakiś elektrozawór, umarła pompa oleju lub konwerter? Ktoś ma jakiś pomysł co to może być? Jak okaże się że to jednak poważniejsza awaria to raczej będę szukał kompletnego swapa na manual.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.