Witam. Parę dni temu kupiłem BMW E34 Kombi 2,5 TDS Automat z 1995r. Poprzedni właściciel wymienił w nim silnik ale przez dwa lata nie udało mu się go uruchomić. Ja go uruchomiłem po zamianie nastawnika pompy wtryskowej która na chwilę obecna jest ustawiona na oko. Mam jednak problem z automatyczną skrzynia 5HP18 która w ogóle nie reaguje na włączanie biegów. Sprawdzałem błędy komputerem i pokazało błąd 106 - MUX injection rate, czyli złe dawkowanie paliwa do wtryskiwaczy. Sprawdzałem też olej który wylewa się z korka nawet gdy silnik jest włączony a bieg jest na D. W związku z powyższym chciałbym się szanownych forumowiczów zapytać czy brak reakcji skrzyni na włączanie biegów może być spowodowana złym ustawieniem pompy wtryskowej? A może coś innego ma wpływ na takie zachowanie , np. stanął jakiś elektrozawór, umarła pompa oleju lub konwerter? Ktoś ma jakiś pomysł co to może być? Jak okaże się że to jednak poważniejsza awaria to raczej będę szukał kompletnego swapa na manual.