Skocz do zawartości

tomiqu

Zarejestrowani
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d LCI M47N2

Osiągnięcia tomiqu

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Tak, mam dużą navi 8.8 '' i napędy cd + dvd
  2. Rocznik 2007, polift, navi Profesional z DVD czyli CCC
  3. Szukam instrukcji krok po kroku jak spolszczyć menu w E60.
  4. Myślisz, że w ASO by to wykryli? A czy podczas tych wibracji drży kierownica? Bo u mnie była krzywa felga i przenosiło na kierownicę właśnie.
  5. tomiqu

    Wyciszenie auta.

    Dzięki :) Twoja odp mnie przekonała na tyle, że będę szukał polifta. Jechałem jako pasażer f10 LCI B47 190Km w porównaniu do mojej E60 M47N2 było sporo ciszej :)
  6. tomiqu

    Wyciszenie auta.

    Czy w F10 była możliwość zamówienia podwójnych szyb bocznych ( klejonych )? I czy ktoś miał możliwość porównać wyciszenie F10 przed i po lifcie? Czy jest słyszalna różnica?
  7. Oj Pany. Chcę kupić F10 po lifcie ale to co piszecie jakoś nie nastraja optymistycznie do zakupu :? Mam pytanie, czy w czasie jazdy próbnej da się wyczuć te wibracje? Czy są ledwo wyczuwalne?
  8. Tak. Szkoda, że nie dzień-miesiąc-rok. Byłoby jakoś bardziej przejrzyście.
  9. Super, z moim zadziałał :D Takie dekodery są bardzo potrzebne bo często to co opisuje sprzedawca w ogłoszeniu, a rzeczywistość to dwie różne bajki :D
  10. Podbijam. Zna ktoś link do bezpłatnego i DZIAŁAJĄCEGO dekodera VIN ?
  11. pawelgawel czy jest możliwość dodania do apki kodowania wtryskiwaczy? ( np. po zmianie na nowe lub używane )
  12. U mnie po 2 km od zakończenia procedury wypalania apka pokazuje 0 g sadzy.
  13. Korekty 1 i 2 cyl dobrze, 3 i 4 idealnie. Zwróć uwagę czy temperatura wody dojdzie do ponad 80 stopni. Dpf się będzie wypalał od 75 stopni wzwyż. Wyjedź w trasę i uruchom procedurę wypalania. Sadza powinna spaść w okolice 0 g. U mnie 32g sadzy zbiło do 0g po ok. 25 minutach jazdy w trasie.
  14. To już sporo, wydaje się, że " leją ". Możesz wykonać we własnym zakresie test przelewów ( filmiki instruktażowe na YT ) lub oddać je na diagnozę do jakiegoś Bosch Service. W M47N i M47N2 są elektromagnetyczne i możesz regenerować ( ok. 500-600zł/szt ). W N47 są już piezoelektryczne i nie podlegają regeneracji. Oczywiście nie muszę dodawać, że " lejące " wtryski to więcej niespalonego paliwa i dymu co nie wpływa korzystnie na DPF.
  15. A jakie pokazuje? Generalnie im wartości trzymają się bliżej "0" tym lepiej. Przy sprawnych wtryskiwaczach mieszczą się od ok. -1 do +2 i przy każdym wtryskiwaczu może być inna wartość. U mnie np. pod obciążeniem wartości zbiegają się w pobliże "0" , na jałowym są większe rozbieżności.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.