Skocz do zawartości

mkvtec

Zarejestrowani
  • Postów

    288
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 06
    E46 320d 04
  • Lokalizacja
    Radom/Exeter

Osiągnięcia mkvtec

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy pomocy bo juz nie mam sił do tej k$#@y. Jak w temacie, padło zamykanie auta z na wszystkich 3 pilotach na raz. Wiedziałem o problemach z kablami w gumach między budą a klapą bagażnika. Tam właśnie znalazłem 2 przerwane przewody. wymieniłem całą wiązke (wszystkie 4 kable) która prowadzi do modułu Diversity. Niestety nic to nie pomogło. Zatem sprawdziłem ta biała antene ktora wpina sie do Diversity i wygląda dobrze. Sadzę że jeśli był by problem z antena to wszystkie piloty by działały ale pewnie z bardzo bliskiej odległości. Dla pewności zrobiłem antenę z obranego przewodu i podpiąłem się do styków na wtyczce do tej anteny... nie działa. Sprawdziłem bezpieczniki 2, 19, 56, 57 i chyba 61 z rozpiski które odnoszą się do zamków. Bezpieczniki okej... nadal nie działa. Więc myślę Diversity padło! Kupiłem używany ale ponoć sprawdzony, wyjęty z działającego auta. Upewniłem się że numery są takie same. Dla pewności odpiąłem aku przy podmianie i zabrałem się do wymiany. Wszystko złożone, aku podpięty i NADAL NIE DZIAŁA. Napięcia na kablach idących do modułu Diversity to: 12.4V - Pierwszy kabelek (czerwono zielony) 4.4V - Następny kabel (koloru nie pamiętam) 0.0V - Następny kabel (koloru nie pamiętam) ____- Następny kabel to czarno czerwony i przypuszczam że to masa. Mam INPE ale nic ona nie pokazuje związanego z tym problemem. Nie jestem w stanie uwierzyć że padły baterie we wszystkich pilotach na raz. Czy istnieje jakaś procedura jaką trzeba wykonać po wymianie modułu diversity? Auto to e91 320d z 2006r.
  2. Witam wszystkich, Po latach walki z wysluzonym interfejsem i inpa w poprzednim aucie czas na zmianę na coś bardziej niezawodnego. Stałem się właścicielem e91 320d z 2006 i muszę zdiagnozować kilka rzeczy w aucie. Obecny kabel i oprogramowanie nie działa w ogóle. Potrzebuje kogoś kto mógł by mnie nakierowac lub doradzić odpowiedni interfejs a potem pomogl skonfigurować wszystko TeamViewerem zeby dzialalo bez zarzutów. Za usługę oczywiście zapłacę. Proszę o kontakt w PM Marcin,
  3. Nie, bo nawet nie wiadomo za co sie zabrać. Ostatni raz zgasła podczas jazdy w czerwcu i na razie jest spokój.
  4. Ja mam swoja e91 juz 2 lata. W tym czasie walcząc z tym problemem wymieniłem: - Dwumas + sprzęgło LUK - Tuleje tylnego wózka i wszystko co trzymało dyfer - Łożysko podpory wału - Obydwa łączniki wału (gumowe) - Komplet poduszek (silnik i skrzynia) - Koło pasowe Dalej już z tym nie walczę...
  5. U mnie to samo. Zdarza sie co jakis czas. Na kompie wszystko okej. Juz nawet z tym nie walcze...
  6. Koledzy mam taki problem. Jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy. Sprzęgło teraz łapie bardzo wysoko a 2 bieg nie zdlawia auta. Przy przyspieszeniu jest wszystko okej i sprzęgło nie slizga. Wydaje mi się że przy gwałtownym ruszaniu z dwójki auto powinno się zdlawic. Tłoczek był wyjmowany i nic nie było odpowietrzane.
  7. Witam, Podrzuci ktoś na PW. link do działającej INPy do diagnostyki na e91? 2006. Był bym bardzo wdzięczny.
  8. Panowie, i Panie.... mam problem z owym właśnie przyciskiem. Diagnostyka poszła szybko i okazało się że cała taśma w środku się wytarła na wylot. Problem leży w tym że cały przycisk z obudową tak zaśniedział na szybie, że za nic nie mogę go wyjąć. Macie jakieś sprawdzone sposoby na ten problem? PS. Pierwszy post w dziale E90/91 wcześniej E46. Witam i Pozdrawiam Wszystkich :D
  9. Panowie, i Panie.... mam problem z owym właśnie przyciskiem. Diagnostyka poszła szybko i okazało się że cała taśma w środku się wytarła na wylot. Problem leży w tym że cały przycisk z obudową tak zaśniedział na szybie, że za nic nie mogę go wyjąć. Macie jakieś sprawdzone sposoby na ten problem? PS. Pierwszy post w dziale E90/91 wcześniej E46. Witam i Pozdrawiam Wszystkich :D
  10. Podłączę się pod temat bo też mam podobny problem. Otóż po zacnym okresie niepierd%#@%$@ się bo to aż 2 lata moja BM'ka postanowiła się obrazić. Mam kompletnie wyrywkowe problemy z odpaleniem ale przeważnie na zimnym silniku i po długiej trasie. Auto nie odpala nawet po 5~6 sekundach kręcenia motorem. Czasem trzeba nawet kręcić 30sek. i powoli zaczyna załapywać. Nie dopala na raz ale powoli razem z rozrusznikiem wkręca się na bieg jałowy. Czasem będzie okej i mogę jechać a czasem nawet nie ma siły ruszyć i gaśnie. Jeśli odpali to obroty czasem lekko przerywają na jałowym. INPA i DIS nie pokazują niczego.
  11. mkvtec

    E46 lift Ringi Smd

    Jeżeli to nie problem, to mógł byś wrzucić na forum jak to wygląda ? Moze zrobìe jakas fotke i wrzuce a jak wyglada to widac z boku.
  12. Moim zdaniem te które już masz w aucie są idealne :D
  13. mkvtec

    E46 lift Ringi Smd

    załamię ich :) ja mam podwójne i wsi nie ma. Ilekroć ktoś z forum zobaczy to zawsze pyta jak zrobiłem i się podoba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.