Skocz do zawartości

niemirad

Zarejestrowani
  • Postów

    346
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O niemirad

  • Urodziny 15.02.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 320d Alpinweiss
    chip 200 KM / 400Nm
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia niemirad

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Człowieku to nie na temat !!!!!!! Użyj wyszukiwarki
  2. Może to być uszkodzony laser - ja tak miałem i wymieniłem cały napęd Pozdrawiam Niemirad
  3. Witam i tu sie nie zgodzę u mnie nie pokazywało żadnego błędu , zaryzykowałem i sam wymieniłem sterownik, który kupiłem na allegro (beru) ..i sukces , koniec problemów z odpalaniem :mrgreen: oczywiście przy -23 rozrusznik pokręcił klika razy lecz po odpaleniu praca silnika była równa Pozdrawiam Niemirad
  4. Od dołu czyli na podnosniku ? Jeśli wiecie dokładniej proszę o wskazówkę Pozdrawiam Niemirad
  5. A jak się wymienia sterowanie gdzie ono jest i jak sprawdzić czy to jego wina ?
  6. Witam wszystkich. Moje auto ma wielki problem z zapaleniem na mrozie pięknie kręci bo aku. jest nowy paliwa dobrego full na wszelki wypadek dolalem dodatek do paliwa . Po około 30 - 40 sek kręcenia zaskakuje na 1 potem na resztę.cylindrów. jak już zapali potem jest ok Jeździ super. Wczoraj stałem kolektor ssacy i sprawdziłem świece zarowe są dobre Help Niemirad
  7. Witam wszystkich czy ktoś wie jak i czy można "zresetować" automata ?? w e46 330d mojego kumpla od niedawna skrzynia nie zrzuca najwyższego biegu podczas powolnego wytracania prędkości aż do momentu szarpania silnikiem podobno trzeba ją "zresetować " i podobno jest jakiś patent by to zrobić samemu, czy wiecie coś na ten temat ??? Pozdrawiam Niemirad
  8. Witam Tydzień temu kupiłem Pirelli Cinturato P7 a testach ADAC nieźle wypadają ale jeszcze nie mam zdania http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon-letnich-adac-2010-w-rozmiarze-225-45-r17 Jak sie przekonam to dam znać Pozdrawiam Niemirad
  9. Witam wszystkich i mam prośbę czy ktoś podłączał i robił instalacje do podgrzewania foteli ? w swojej trójce fabrycznie ich nie miałem ale wymieniłem fotele na takie z matami i modułami proszę o jakieś instrukcje Pozdrawiam Niemirad
  10. Było bardzo miło i gdyby nie ograniczenia czasowe gadalibyśmy do rana Pozdrawiam wszystkich Niemirad
  11. tam jest stromo, fordy nie wjadą :lol:
  12. To ja też melduje swoje przybycie :mrgreen: Pozdrawiam Niemirad
  13. Witajcie Jeśli klapa zamyka się zbyt ciężko lub zbyt lekko co zazwyczaj objawia się stukaniem klapy przy jeździe po dużych nierównościach drogi to wystarczy ją wyregulować a jest to banalnie łatwe. Reguluje się poprzez ustawienie ucha zamka w karoserii, trzeba zdjąć plastik maskujący i torksem poluzować dwie śruby, przesunąć i następnie skręcić................i po kłopocie :D Pozdrawiam Niemirad
  14. Oryginalne środki BMW to podobno sonax :) zresztą ja nie przepadam za ślizganiem sie na fotelach i nie używam tych środków Pozdrawiam Niemirad
  15. niemirad

    Alpina D3

    Ja nie mówię że przez chipa wywala sie DPF lecz na pewno nikt nie zaprzeczy że jak robi się moda do auta bez DPFa to jeśli pokazuje się zbyt dużo dymu to poprawia się program (chyba dawkę paliwa się reguluje choć pewny nie jestem) no a w aucie z DPFem nic nie widać więc jest dobrze. Druga sprawa to to że z rozmów z mechanikami od Beemek dowiedziałem się że DPFy w tych autach są jedynymi z najlepszych i zazwyczaj wytrzymują 300 tys km. Trzecia sprawa to to że moje auto od początku aż do dzisiaj jeździ na Castrolu SLX Longlife 04 - oleju nisko popiołowym. Co udokumentowane w ASO Ale ja się nie upieram Pozdrawiam Niemirad
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.