Skocz do zawartości

Pablo_el

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e38 M62b44nv 2/97
    BMW e36 z M50b20nv
    Opel Corsa 1.4 Swing ;]
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia Pablo_el

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. zdrowe m62 na ori termostacie 105C powinno chodzic wlasnie na około 95C. Znaczy chłodnice masz czystą, pompa wydajna etc ;) Centralne kratki sterowane masz tym pokrętłem na środku jak w e39 odzielnie i niezależnie od innych. Moze sie zepsuło te kółeczko, potencjometr w środku czy tam co padło. Może wtyczka wypięta jest jak ktoś deske ściągał żeby wymienić wentylator
  2. Zamknij auto kluczykiem Otwórz kluczykiem drzwi kierowcy i zamknij drzwi. Potem jak w linku, musiałem naprawić zamek w drzwiach bo sie zacinał. Po otwarciu auta przez bagażnik programowanie nie działało! Sprawdź miernikiem baterie z allegro. Moja "nowa" miala cale 2v z 3 i nic dziwnego ze nie robila.
  3. Mam juz wentylator oraz termostat który polecałeś WojtekX. Masz może gdzieś ten schemat jak spiąć ten sterownik od Jaguara?
  4. Ostatnio bawiłem sie inpą i takie wartości "powietrza wolnych obrotów" oraz wartość przepływomierza miałem jak zapomniałem podpiąć przepływomierz ;) Warto też popuścić kolektor dolotowy, podnieś lekko i odczekać 15-20 minut i dokręcić znowu. U mnie po wymianie uszczelek się komedia działy i dopiero to pomogło.
  5. 8 lat jeździłem rożnymi automatami i muszę powiedzieć że Steptronic jest naprawdę przyjemny. Zmienia biegi płynnie, po jakimś czasie się ogarnął do mojego stylu jazdy. Można powiedzieć że zmienia biegi lepiej niż niejedna "nowoczesna" skrzynia biegów. Naprawdę jak na 20 letnia skrzynie jestem w szoku. No i w limuzynie chodzi przecież o wygodę a od tego jest automat. Trójeczkę mam w manualu i nie wyobrażam sobie automata.
  6. W tej chwili wentylator (12v 120W) mam na przekaźniku 12V80Amp. Start nie jest miękki :lol: Zasilanie prosto z rozrusznika. Nie jestem elektronikiem więc taki układ sterowania to dla mnie magia :) Zestawy do samodzielnego montażu które udało mi się znaleźć to tylko termostaty. Można kupić cały sterownik z termostatem i kontrolą ale to już jest gruba kasa żeby wytrzymało odpowiednie natężenie prądu. Może polecisz jakiś zestaw do samodzielnego montażu? Używanego wentylatora nie chciałem kupować a na nowy z Jaguara nie stać :) Potem coś padnie i potem stanę gdzieś w trasie i będę zakładał wisko (i tak leży w bagażniku w razie czego) Przycisk w schowku w desce obok kierowcy (docelowo gaz plus temperatura oleju i wody na jakimś małym fajnym panelu - długa droga) bo popielniczki czasem używa pasażer.
  7. Sterowanie narazie mam zaheniowane na przycisk a wiatrak to "ala spal" z allegro :roll: Sterowanie z Jaguara jest wbudowane w wentylator czy jest jakiś moduł do tego? Cały czas szukam rozwiązania które będzie robić robotę i nie rozpruje portfela. Można dokupić jakiś kontroler i się bawić ale załączenie na 93.5 stopnia wydaje sie optymalne bo na 91C się włącza zwykłych elektryk na pierwszym biegu i na trasę wystarcza.
  8. Wiatrak założony, temperatura 90C trasa 95 miasto w korku. Jestem bardzo zadowolony bo silnik pracuje ciszej, ciągnie równiej :) Nie ma strachu że wiskoza przez maske wyskoczy.
  9. Pablo_el

    Gaz do V8 ?

    Podwójny parownik + termostat 80C + kolektor z e53 + wyciete katy i spalanie idzie lekko w gorę. Na dawce +35% było więcej, teraz mam 25% a i tak idzie odczuwalnie lepiej niż na benzynie (spadło 2 litry). Coś za coś :) Jak latałem w nocy to schodziłem niżej ale to nie jest realistyczne spalanie. Sporo zależy też w jakim mieście autko jeździ, co dla kogo to "normalna jazda" etc. Trafiam na sporo korków w godzinach w jakich się poruszam.
  10. Pablo_el

    Gaz do V8 ?

    Zrobiłem niecałe 5k kilometrów na LPG i ekonomia to zależy od stylu jazdy - od 12l w tarasie 90-110 na spokojnie, zabawa w wyprzedzanie daje 15l do 18-20 miasto przy normalnej jeździe Instalacja na dwóch parownikach LPG tech, autko chodzi wyraźnie lepiej niż na 20 letnich wtryskach paliwa. Bonus to ekologia :lol:
  11. Jest możliwe ze wtyczka nie styka, u mnie wtyczki od wtryskow mieszały i dopiero po wymianie wtyczek na nowe miałem poprawne połączenie i silnik nie wywalał błędów co jakiś czas. O problemach z wtyczką przepustnicy nie słyszałem ale w BMW e65 jest inny silnik o oznaczeniu N62 więc ma on dodatkowe problemy. NOWY TEMAT - duzy pomaranczowy przycisk po lewej na gorze forum :)
  12. Założ nowy wątek ze swoim problemem a sie nie podpinasz :) Generalnie jak nie wymieniałeś uszczelek na kolektorze dolotowym, odmie i przepustnicy to masz do wymiany. Kolektor 15nm trzeba dokrecac a nie januszowac! Do tego silniczek krokowy wyczysc, popsikaj autostartem po wtryskach bo moze oringi sa do wymiany. Te silniki sa bardzo wrazliwe na lewe powietrze witedy masz objawy jak opisane. Jak nie pomoze to masz pewnie zatkany katalizator - popukaj lekko mlotkeim i jak cos dzwoni wsrodku to masz 100% pewnosci
  13. Mowisz Hydraulicznej? Nie widze zeby ktos mowil ze nie dziala, zamek wyglada tak samo i jak ktos doklada hydraulike to go nie rusza. Jest mowa o dodatkowym zabezpieczeniu w srodku (fotka z drucikami) ale nawet jak troszke inaczej to wyglada dalej otworzysz jak pogmerasz. https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1658596-One-more-hydraulic-trunk-retrofit-I-did-(pic-warning)
  14. Pablo_el

    Brak mocy Bmw e38 728

    Podlaczales pod INPA, sprawdzales bledy skrzyni czy tylko silnika? Jaki rocznik auta? Kiedy swieczki i serwis? Filtry paliwa/gazu? Hamulce to bardzo dobry trop, zapieczone lożysko etc ale jest też szansa sie torque converter sie konczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.