Skocz do zawartości

Blacharzy

Zarejestrowani
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Alpina D10 Biturbo
  • Lokalizacja
    Dolnyśląsk

Osiągnięcia Blacharzy

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Gdyby ktoś kiedykolwiek potrzebował, posiadamy takie blokady bimmer-revival.com/
  2. Nie mówiłem tutaj o moim aucie, lecz o takim w którym robiłem konwersje motoru właśnie na ten który jedziesz kupić ;) lecz nie ukrawam ale zapomniałem o twoim x-drive.
  3. Robiłem taką zmianę, spływ olejowy do przerobienia i jesteś w domu ;)
  4. Przyjrzyj się bardziej zmianie samych końcówek wtrysku, wymianie pompy wysokiego ciśnienia na R90 1600 bar. Map sensor oryginalny ogranicza cię z doładowaniem do 1,5 bara nad ciśnienia. Map z M47N zakres będzie Ci pozwalał uzyskać jakieś 2.0 bary doładowania... Rurki zasilające nie będą pasować, tak samo wiązka.
  5. Biturbo wydaje mi się właściwą drogą :8) Jeszcze w xdrive powinno to zrobić robotę :D
  6. Aktualizacja a wsadzenie płyty z mapą to dwie różne rzeczy. Mapa nie jest instalowana, czytnik odczytuje z niej dane i można ją wymieniać w każdej chwili bez konsekwencji uszkodzenia czytnika. Aktualizacja to wgranie nowego programu do pamięci czytnika, zmienia ona właśnie języki, czy dodaje możliwość korzystania z opcji fotoradarów. Temat mapy znajdziesz w tym wątku viewtopic.php?f=91&t=282511
  7. Potrzebujesz Sachsy Performance albo Bilstein B8
  8. Od kiedy to w ogóle kolego soft nagrywa się na płycie DVD ? Do MK3 jest inny soft niż do MK4... Osobiście nie znalazłem dobrego softu pod MK3 ze spolszczeniem.
  9. Nie trzeba, sam dokładałem DSP . Przerobiłem chyba każdy z możliwych wzmacniaczy, teraz mam Leara z DSP2 i totalnie nic nie trzeba kodować. Miałem u znajomego akcje że wzmacniacz przestawał grać po 30 sekundach, wtedy trzeba było dopisać do wyposażenia. Zależne jest to od wzmacniacza, lecz jak wzmacniacz się nie wyłącza to nic nie trzeba kodować.
  10. Nie trzeba, sam dokładałem DSP . Przerobiłem chyba każdy z możliwych wzmacniaczy, teraz mam Leara z DSP2 i totalnie nic nie trzeba kodować.
  11. Soft nie ma nic wspólnego z DSP, widać że coś z podłączeniem jest nie tak. Reszta działa bez problemu ? radio/zmieniarka ?
  12. Na moje oko pomyliłeś przewody 1 z 3 Brązowy to masa, a zielono - czerwony to plus Nie potrzebny jest żaden dodatkowy moduł, w poprzednim moim BMW miałem właśnie podłączone pod lampkę i działało bez zająknięcia.
  13. Kolego czemu mówisz że mało ? Auto ma już swój przebieg, sprawdzałeś wtryski ? turbo jakieś logi z inpy ? Dziwna jest biała chmura, bo może oznaczać ona spalanie oleju. Poczytaj na temat przerobienia pod Alpine D3, kilka prostych modyfikacji i wrzucając soft Alpiny masz 200 ps, po remapie okolice 220 - 230 ps.
  14. Na bank ? bo jedni mówią co innego... drudzy co innego. Tunerzy przez telefon nic nie chcą powiedzieć ;/ No ale dobra... skoro mowisz że tak jest to mógłbym tez wrzucić wtryski od 235ps bo to to samo co 286ps. Kurde i tutaj moja pomyłka, coś mi się ubzdurało że masz N2 czyli już na piezoelektrykach 235 ps. Jeżeli 231 ps to jeszcze na elektromagnesie, czyli najlepsza propozycja to wtryski z końcówką 219 To czekam już z niecierpliwością, intercooler budowany na podstawie jakiegoś fmic ? czy coś bardziej pod Wagnera ?
  15. Kolego wtryski od 272 nie podejdą do twojego silnika, Ty już masz piezoelektyki czyli najmądrzej wrzucić od 286 . Intercooler myśle ze powinieneś czym szybciej zrobić tym bardziej przy hybrydzie, sprawdzałeś może temperaturę w dolocie ? DPF wyskubany czy założony downpipe ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.