Tak jak pisałem dam znać co zrobiłem i jakie dało efekty. Najpierw zmieniłem kasetę silnika, a że mam 3 sztuki sprawdziłem na każdej. Na każdej z nich była zmiana, ale i tak odcinka była długa. Więc zmieniłem kasetę EML i okazało się że trafiłem, ciągnie do odcinki i jest normalne "dyn, dyn, dyn". Ale kasetę silnika którą miałem włożone wyjąłem i zamieniłem na tą co była na początku, a tu znowu po odcięciu cofa obrotomierz ale nie już tyle co na początku. Sprawdziłem każdą z kaset silnika jakie mam i tylko na tej jednej to robiła. Z pozostałych jakie mam wybrałem taką na której najlepiej chodzi i jest to MOTRONIC o końcówce nr 151, chyba z 3.0 go mam. Dodatkowo po zmianie tych kaset zauważyłem że obroty są niemal idealne silnik chodzi równiutko i trzyma swoje obroty. Teraz wkońcu moja "7" chodzi tak jak chciałem. Pozdrawiam.