Skocz do zawartości

wlodar77

Zarejestrowani
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116 i 2006

Osiągnięcia wlodar77

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Czy moduł musi być w samochodzie podczas wykonywania resetu? Kto może przeprowadzić taki reset oprócz ASO? Jakim oprogramowaniem można to wykonać?
  2. Witam, przestał działać lewy przedni kierunkowskaz (BMW E-87, 1.6), okazało się, że po wymianie modułu świateł problem ustąpił. potrzebuję schematu modułu świateł S: 6135 9128179-01 żeby sprawdzić co padło i dokonać naprawy. Będę wdzięczny na pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam, chcę kupić bagażnik dachowy do BMW E87 z 2006 r. 5 drzwiowy (bez relingów dachowych) i mam parę pytań do doświadczonych kierowców (użytkowników). Jakiej firmy bagażnik możecie polecić? Czy ktoś wie ile kosztuje oryginalny bagażnik BMW? Czy do niego można mocować BOX innej firmy? Czy lepiej kupić bagażnik na hak (na rower) czy może dostawkę do bagażnika dachowego (relingów) - z czym się lepiej jeździ?, a może ktoś chce sprzedać bagażnik - chętnie kupię?
  4. Witam mam BMW 116 i z 2006 r. ma przejechane 91 tys. km. Kupiłem ją przy przebiegu 78 tys. km. Słyszałem, że świece zapłonowe powinno się wymieniać co 40 tys. km. Mechanik, u którego dokonuje napraw twierdzi, że świece zapłonowe mogę wymienić tylko w serwisie gdyż w tym modelu są wolframowe i nie można ich dostać normalnie na rynku. Podpowiedzcie proszę co ile wymienia się świece zapłonowe w 116 i, ile może kosztować ich wymiana w serwisie?
  5. Witam pomożecie rozkodować WBAUF11090P018439
  6. Proszę o rozkodowanie VIN WBAVR71030K021283 z góry dziękuję.
  7. Dzięki za odpowiedz. Będę mógł zmienić sam ten sterownik (czy to prosta czynność) czy trzeba to zrobić w warsztacie?
  8. Mam 320 D 150 kM podczas dłuższego postoju (2-3 dni) bez odpalania przy mrozach auto zapalało nierówno ale potem odpalał OK. Teraz przy tych wysokich mrozach nie może zaskoczyć - kręci łapie i nie daje rady ruszyć na wszystkie gary. Może to być świeca żarowa czy raczej jakiś przekaźnik padł. Słyszałem, że powinno się podłączyć pod kompa na zimnym silniku ba na rozgrzanym nie wykaże komp błędu świecy to prawda? Może ktoś mieszka na Białołęce (W-wa) i poratuje w potrzebie. Może ktoś poleci mechanika w Wa-wie który tanio wymieni świecę? Pozdrawiam
  9. wlodar77

    320 D zalany wodą

    Witam jechałem przez kałużę (około 10-20 km/h) i silnik przestał pracować. Odczekałem kilka minut rozrusznik zakręcił i motor pomimo nierównej pracy odpalił. Polecialo trchę siwych spalin i po lilku minutach pracy na wolnych obrotach zacząłem dodawać gazu trochę się na początku dławił tak przy 3000 obrotów. Przejechałem nim tak 4 km i nie czuję różnicy w pracy motoru. Auto kilkakrotnie odpalałem i zapalało ładnie. Podpowiedzcie co należało by zrobić z autem po takiej przygodzie (spotkało mnie to pierwszy raz). Proszę o merytoryczne wypowiedzi - czytałem trochę postów ale tam więcej dowcipnisiów niż pomocy. Szepnijcie czy coś trzeba zrobić z autem (coś wymienić, wyczyścić) czy przejść do porządku dziennego i jeżdzić dalej.
  10. Dzięki za link. Trochę poczytałem ale merytoryki w tych postach :-). Podzwoniłem po mechanikach oraz kolegach i powiem, że zdania na ten temat są podzielone. Mnie szkoda auta więc się wstrzymam. Pozdrawiam
  11. Witam to może trochę wydawać się głupie, ale zapytam - po to jest forum. Rozmawiałem z sąsiadem z osiedla, który ma 318 D (moja to 320 D) i opowiedziałem mu o objawie gaśnięcia silnika przy ruszaniu lub czasem na biegu jałowym. Podpowiedział mi, że kiedyś miał taki objaw i on ustąpił po dolaniu do paliwa superolu lub miksolu. To trochę mnie zaciekawiło i zacząłem szukać na forum. Znalazłem posty, że te oleje dolewano do oleju opalowego. Zadam więc pytanie, jakie mogą być skutki dolania superolu lub miksolu do oleju napędowego? Jeżeli dolewać to, w jakich proporcjach? Czy zmieszanie ON z ww. olejami może wpłynąć na poprawę opisanego problemu czyli gaśnięcia silnika przy ruszaniu? Może ktoś coś słyszał o skutkach dolewania olejów do ON?
  12. Auto raczej nie wchodzi w tryb awaryjny. Jeżeli tak by było to dalej by jechał ale nie miał by tyle koników. Mialem już tak a tu po wystąpieniu objawu auto nie ma mocy i samo gaśnie. Wyślę Ci kolego skany z impy może dojdziesz co jest powodem tego gaśnięcia. Pozdrawiam i dzięku za posta
  13. Filtr paliwa, odma, filtr powietrza był wymieniony zrobiłem na nich około 10 tys. km. OK z tym podłaczeniem ale muszę znaleść kogoś kto mi to zrobi w Wa-wie a nikogo nie znam kto by mi pomógł. Mechanik u którego byłem mówił o wymianie pompy podpompowującej, która jest gdzieś pod podwoziem.
  14. Tak wymieniony był 2 lata temu na oryginalny kupiony w salonie. sprawdzany był ostatnio podczas podłączenia pod impę oraz facet sprawdzał przy regeneracji przelewów na wtryskach czujnik był OK. Tak to jest wszystko OK z silnikiem na biegu jałowym nic się nie dzieje podłączylem do kompa przez pół godziny - praca silnika idealna. podczas jazdy wbijam jedynkę puszczam sprzęgło, ruszam samochód zaczyna sie toczyć i nagle nie chce wchodzić na obroty a nawet zaczyna gasnąć. Po ponownym włączeniu idzie pięknie.
  15. Regulator ciśnienia czyli ten czujnik na końcu listwy? czy ten przy zbiorniczku od wspomagania? Kopcenie zniknęło ale wydaje mi się, że dużo pali i jak odpalę to czuję dziwny swąd paliwa jakby niedopalał do końca. Wtryski były regenerowane (przelewy). Kiedyś gasł mi na wolnych obrotach po regeneracji teraz traci moc przy ruszaniu. Co jest nie wiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.