Skocz do zawartości

ultimate_driving

Zarejestrowani
  • Postów

    229
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 B.M.W 525D///M SPORT

Osiągnięcia ultimate_driving

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Niema co plakac i sie podawac.Ja blad poduszek i napinacza pasow kasowalem dlugo az w koncu cholerstwo ustapilo bo wiedzialem ze to taki kaprys elektroniki BMW.Tez sie zastanawialem nad emulatorem ale gosc mi odradzil bo powiedzial ze jezli podlonczy emulator to mam tylko dwie opcje: 1,beda odlonczone poduszki i wrazie wypadku nie wystrzela a 2,bede musial jezdzic z zapietym pasem pomimo ze nikt nie bedzie siedzial a poduszki zadzialaja w razie wypadku....hm trzeciej opcji chyba niema,wiec nie wiem czy taka teoria jest autentycznie faktyczna.Dodam tylko ze gosc jest mega dobry w elektronice :wink:
  2. Roznica miedzy E39 a E60 w samej elektronice jest przeogromna.Widac to ile jest wiazek roznego typu kabli,kabelkow,czujnikow wiecej itd.Wiadomo ze BMW jako marka premium musi miec wszytkie nowinki na czasie wiec kazdy kolejny model ktory bedzie wychodzil bedzie bardziej naszpikowany roznego typu gadzetami a to sie wiaze ....? Wiadomo z czym z awariamii,laweta wiec bez roznicy czy to BMW czy cos z tanszej polki technika idzie w tak szybkim tempie do przodu ze tam gdzie jest mnostwo elektroniki to wczesniej czy pozniej zacznie cos szwankowac.Dzisiejsze F10 to jezdzacy laptop (oczywiscie na dobrym wypasie).Jezeli ktos kupuje nowke sztuke to przez pierwsze 5lat bedzie cisza ale jak ktos kupi takie auto z drugiej reki po 5latach moga byc przygodyi to wcale nie jest dziwne.Wiec czego oczekiwac od auta jak jest po duzym przebiegu? wszystkiego co najgorsze i taka jest prawda :wink:
  3. Noto ladnie wcale sie tobie nie dziwie.Ja od 2008r naprawialem tylko sprzeglo i dwumase,nadajnik od alarmu i to wszystko.Jak tak dalej bedą robic to straca po części nabywców.Ja juz sie zastanawiam nad Jaguarem XF i Merc E ( benzyniaki).Jak pech to pech ale licz sie z tym ze konkurencja wcale nie musi byc lepsza:)
  4. E60 moze jest w Pl przecietnym autem ale w duzych metropoliach.Na peryferiach wciaz wzbudza sensacje I pozadanie posiadania takiego auta.Bo nawet 5-7letnie Bmw zeby utrzymac nalezycie to trzeba troche wydac funduszy ( ubezpieczenie, service,przeglady,wyjatkowe okolicznosci it'd) W uk zauwazylem kiedys ciekawy watek....emigranci jezdza lepszymi autami od rodowitych rdzennych mieszkancow ( mowa o klasie sredniej nie biznesowej).Duzo tez jezdzi bardzo starych aut bo nie ktorzy nie przywiazuja wagi do auta tylko maja inne cele w zyciu!!!
  5. Dokladnie tak sam komunikat mialem kiedys (chyba 2lata temu) i auto odpalilem poprzez drugie i czekalem co bedzie dalej.Od tamtej pory cisza zawsze zapala.ale teraz jak sie to zdarzy to bede musial wymienic to inteligentna kleme minusowa IBS.To chyba kosztuje w granicach 800zl na Alegro.Nie wiem ja narazie czekam bo w E60 ciagle cos sie zapala i po paru resetach gasnie na zawsze.Elektronika w E60 juz nie raz mnie zaskoczyla wiec albo to uznaje za wybryk elektroniki albo blad powroci i bede musial wymienic :wink: Jak nie bedziesz mogl odpalic ktoregos razu to odlacz od klemy minusowej takie dwa czarne kabelki od czuinika,powinna zapalic.Ostatnio duzo bylo o tym na forum poczytaj :wink:
  6. Intake manifold gasket http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC51&mospid=47751&btnr=11_3652&hg=11&fg=40&hl=11&lang=en http://allegro.pl/uszczelki-kolektora-ssacego-bmw-e46-e39-e60-e65-x5-i1995499580.html P.s ( to jest akurat tanie wiec proponuje tobie kupic w service orginalne uszczelki)
  7. 33mm.....2.5d i 3.0d 22mm.....2.0d Ja tez kiedys mialem taki dylemat.Nikt ze sprzedawcow w uk nie mogl mi zagwarantowac jaki rozmiar do jakiego silnika.Wiec sobie pomyslalem kupie dwa rodzaje bo jak rozbiore i sie okaze ze nie mam tych wlasciwych to bede musial robic dwa razy to samo.Z czego 22mm mam do dzisiaj (gdzies leza w garazu) ale to sa raczej do silnikow o 4cylindrach a 33mm do 2.5d i 3.0d
  8. £12 za sztuke to chyba cena poszla w gore bo ja placilem £8 za sztuke.Jak masz czas i klucze samochodowe to bys mogl sam zrobic.Fakt jest troche zimno na dworze no chyba ze masz garaz.Ja sobie wydrukowalem kiedys cala instrukcje z neta i robilem krok po kroku strona po stronie,wiec wybor nalezy do ciebie.Jak zrobisz sam to zaoszczedzisz na mechaniku za to kase kupisz sobie wszytkie swiece zarowe o ktorych pisales wczesniej i moze jeszcze starczy na czujnik :wink: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-swirl-flap-blanks-33mm-6-pcs-525d-530d-730d-diesel-/110793193835?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19cbc9f96b
  9. Siemasz, Najtanszy dwumas + sprzeglo dostaniesz tylko w uk w euro car party firmy LUK.To samo swiece zarowe £15 sztuka no chyba ze chcesz zaplacic wszytko razy x2 to sprawdz ceny w service BMW ale wedlug mnie to nie porozumienie.Robocizna powinna sie wachac w granicach £200 za wymiane sprzegla z dwumasem.Klapki mozesz zdemontowac sam sciagajac instrukcje z internetu krok po kroku i zrobisz sam ( nie zapomniej zmienic uszczelek w kolektorze,i wyczyscic zawor EGR przy okazji).Ogolem nie wiem w jakim stanie masz to sprzeglo ale licz sie z tym ze jak chcesz robic w PL to istnieje ryzyko nie dotarcia do ojczyzny,ale moze przy odrobibie szczescia dojedziesz i zrobisz w PL nawet taniej:) Good luck :wink:
  10. Czego nie rozumiesz??? W 2012 przesiadam sie do czegosc lepszego,wiec poco mam inwestowac w nowy kolektor lub swiece na ktorych mam bledy it'd jak auto jest juz w podeszlym wieku I ma 6lat:)
  11. Boscha to juz nawet narzedzia sa do bani a nie mowa czesci do auta.Beru tez sie nad nimi zastanawiam bo nie wiem ile kosztuje orginalne z BMW.Jedna swieca Beru w uk to okolo £15 ogolem tanio ale jak bedzie mala roznica pomiedzy orginalnymi to chyba kupie orginalne swiece ale to dopiero po dobrej diagnozie bo do nie dawna nie mialem bledow na swiecach a teraz mam raptownie 4 bledy auto pali bez problemow.Zapewne jak znajac elektronike z BMW to tak bedzie jak z poduszka pasazera i napinaczem pasow....blad wyskakiwal i wyskakiwal,wiec kasowalem a teraz jest cisza i bledu niema heh czasami dziwne rzeczy sie dzieja jesli chodzi o elektronike.Wiec chyba sobie odpuszcze i poczekam co sie bedzie dzialo :wink:
  12. Pewnie ze tak,kolejny przyklad nato ze do 2tys.....slabiej ciagnie itd Szkoda tylko ze nie ktorzy nie rozumieja slow po polsku "slabiej ciagnie" i pisza farmazony ze to nie mozliwe ze jest spadek mocy po wycieciu klapek.Zadnego spadku nie zauwazylem,ale zauwazylem ze osoby co maja pare miesiecy E60 wiedza wszytko najlepiej :duh: .Slabiej ciagnie w mojm odczuciu w czasie jazdy tzn: wolniej sie zbiera poprostu moze teraz to bedzie zrozumiale.Zebym wiedzial ze tak bedzie to bym nie wyjmowal klapek tylko kupil nowy kolektor itd Dalej nie widac przykladu E60 co jest w manualu i nigdy nie miala klapek.Ciekawa czy wogole takowa istnieje czy moze kolega powyzej poprostu robi wkreta na forum.Bo jezeli to jest autentyczne zjawisko tzn ze byly wkladane 2 typy kolektorow a ja w to watpie bo w tej materi jest bez znaczenia czy to manual czy automat.Ale moze sie ktos znajdzie :mrgreen:
  13. To chyba wiem czemu kiedys pojawil mi sie blad "Battery was disconected " to chyba ma stycznows wlasnie z tym kablem IBS o ktorym gadacie.Tak dla zasobu wiedzy to czy ten kabel klemy minusowej mozna wymienic samemu czy to jest skomplikowane :?: P.S ( boruc ten kabel w service kosztuje w uk £106 znalazlem na ang,forum).Sprawdz tez regulator/alternator bo byc moze to jest ze soba powiazane)
  14. To jeszcze jedno pyt:czy mozna dolac nowego plynu do starego jak nie wiem jaki tam jest zalany czy to mobil albo castol.Oczywiscie jezeli dokonam wczesniej operacji ze szczykawka bo chyba wszytkiego nie wyssam zawsze cos tam zostanie na dnie :?:
  15. okey,dzieki U mnie raczej nic nie piszczy ale wydaje mi sie ze ten plyn nigdy nie byl wymieniany tylko za mojego zywota dolewany.Jak patrzylem pare miesiecy temu to wyglada na brudnawy moze warto wymienic ale skoro nic sie nie dzieje to moze lepiej zostawic bo pozniej dopiero moze byc jazda i dolegliwosci :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.