Skocz do zawartości

szopski

Zarejestrowani
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia szopski

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. szopski

    śmierdzi benzyna

    Witam u mnie ta sama przyczyna :) Dokręciłem mocniej opaskę zaciskową i jest git (już nie śmierdzi). Ale i tak postaram sie zmienić te przewody. Dostęp może utrudniony ale nie ma tragedii. Pozdroo.
  2. szopski

    śmierdzi benzyna

    Witam mam ten sam problem od niedawna w M42. Ta sama sytuacja czuć paliwo pod machą po jeździe samochodem. Najbardziej czuć w okolicach listwy wtryskowej zastanawiam sie czy któryś wtrysk nie leje, oraz czuć w okolicach puchy od filtra węglowego lub też pod podwoziem po tej stronie co jest filtr węglowy, bezpieczniki, jest filtr paliwa. Tak że w tych okolicach też delikatnie czuć paliwo.
  3. szopski

    twarde sprzęgło

    Najprawdopodobniej winę za to ponosi łożysko oporowe. U mnie też tak było jak napisał ktoś wyżej ( chodziło coraz ciężej aż po jakimś czasie zaczęło hałasować i sie rozleciało ). Jak planujesz pojeździć autkiem to zmień sobie kpl. sprzęgło. Pozdroo.
  4. Ok dzięki za info. Szkoda bo jest w super stanie i w dobrej cenie. Myślałem że są takie same.
  5. Witam. Mam możliwość kupić kierownice M z E30 `89 i nie wiem czy będzie pasowała do E36. Na zdjęciach wygląda identycznie jak do E36 ale nie wiem jak jest z jej mocowaniem. Prosiłbym o szybką odpowiedź. Z góry dzięki.
  6. Ja swoją też sprowadziłem na stalkach i było wszystko ok wrzuciłem 17 pojeździłem chwile i mam to samo. Też strasznie hałasuje i piszczy przy maxymalnym skręcie. Tak że możesz już mieć po prostu pompe na wykończeniu ale może jeszcze ktoś inny powie coś innego bo nie jestem 100% pewny. No a z tym spalaniem to przesada :) to na pewno nie od kół :)
  7. To twoje "chrobotanie" to najprawdopodobniej pompa wspomagania. A odnośnie spalania zmieniając koła z 15 na 18 z takim "papciem" na pewno odczujesz różnice, ale co dla Ciebie znaczy "drastycznie wzrosło spalanie" ?
  8. Risto zamieść jak możesz zdjęcie ze zgaszonymi światłami. Z góry dzięki.
  9. szopski

    Czyzby to sprzęgło...??

    Szkoda ze koledzy zapomnieli o tym ze lozysko oporowe halasuje na wcisnietym sprzegle a nie na puszczonym....... Niki tutaj nie masz racji. Miałem to samo, że na początku hałasowało tylko na wciśniętym sprzęgle ale później już cały czas. Łożysko oporowe sie całkowicie zapiekło stąd szum nawet przy niewciśniętym sprzęgle. Radzę sie tym zając bo mi sie łożysko rozleciało całkowicie i uszkodziło docisk tarczy oraz urwało ten plastikowy bolec, który jest na przeciwko wysprzęglika. Chociaż i tak proponuję zmienić kpl sprzęgło: tarcza, docisk i łożysko.
  10. szopski

    Ktory bezpiecznik ???

    To chyba nie jest wina bezpiecznika tylko zamka. Było na ten temat już dużo na forum to poszukaj.
  11. szopski

    Paliwo w oleju ?

    No właśnie też nad tym myślałem tym bardziej, że śmierdziało wtedy paliwem w okolicach listwy wtryskowej a przede wszystkim przy ostatnim wtrysku (tym najbliżej przedniej szyby).
  12. szopski

    [E46] drżące sprzęgło

    Najprawdopodobniej kończy się łożysko oporowe (wyciskowe).
  13. szopski

    Paliwo w oleju ?

    Witam .... jakiś czas temu jak auto sie zagrzało to strasznie falowało na obrotach. Jeździłem tak przez jakiś czas. Wymieniłem sondę lambda i wszystko wróciło do normy. Auto chodzi tak jak powinno obroty są ok, ale na krótko przed wymianą sondy zauważyłem na bagnecie, że poziom oleju sie podniósł i ewidentnie czuć paliwo. Zastanawiam sie teraz czy była to wina tego, że jeździłem z uszkodzoną sondą i komp podawał za dużą ilość paliwa, które to niespalone dostawało się do oleju? Trochę mi to nie teges, bo przecież jakby za dużo paliwa dostawał a nie mógł go spalić to zalewało by chyba świece i traciła by garnek. Świece faktycznie wymieniałem chyba na 3 albo 4 dni przed wymianą sondy na nowe i po wymianie sondy wykręciłem je i były już trochę okopcone więc je przeczyściłem. Nie wiem teraz czy jest to wina np. któregoś wtrysku który leje czy pierścienie z czego nie byłbym bardzo zadowolony :mad2: Czy miał ktoś podobny problem ? Albo jeżeli ktoś zna sie na tym lepiej niż ja to prosiłbym o swoje sugestie. Z góry dzięki i czekam na podpowiedzi.
  14. Jak mam być szczery to takie rozwiązanie jest chyba lepsze niż oryginał. Teraz (autor postu) nawet jak będzie chciał to zmieni blachę z jednej strony, a za miesiąc czy dwa może mu sie to samo stać z druga stroną też przegnije blacha. Zaproponowałem takie rozwiązanie bo jest sprawdzone a jego koszt tak jak napisałem niecałe 10 zł ( a przemyśl jaki będzie koszt zmiany blachy na nową wraz z jej montażem ? musisz odkręcać piastę ! ). Jeżeli większość samochodów ma szczęki hamulcowe mocowane w ten sposób to dlaczego akurat w bmw miałoby sie coś stać ?? W tym nie ma sie co popsuć jedynie może przegnić blacha. I jak mam być szczery uważam to rozwiązanie bmw właśnie za niezbyt mądre bo wiele osób mi już mówiło, że miało właśnie ten sam problem (gnije blacha).
  15. Jest na to bardzo dobry sposób. Kupujesz w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym zestaw tych sprężynek z bolcami i takimi talerzykami do innego auta ja chyba kupiłem matiz/tico bo odpowiadały na długość (koszt to 9 zł za zestaw). W bmw właśnie tak jak piszecie jest problem z blachą bo to w tej blasze jest otwór na ten bolec, a blacha lubi przegnić. Kupując taki zestaw z innego auta zakładasz go tak jakby odwrotną stroną i po kłopocie. Zasugerował mi tak znajomy w warsztacie, że on tak zrobił w swojej 5 i jeździ już bardzo długo. Dlatego zdecydowałem sie również na takie rozwiązanie i w sumie kolega w 325 również. Tak że jeździmy już na takim rozwiązaniu jakieś pół roku może dłużej i jest wszystko ok. Pozdrooo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.