Byłem na podnośniku i wykonałem Start-up tylnej osi skrętnej HSR oraz Functional test. Zero błędów na podnośniku i wszystko chodziło jak powinno.
W garażu manewrowałem dużo i dalej było ok. Tylko wyjechałem na ulicę, od razu błąd i tylne koła zablokowane na max w prawo (3 deg). Udało mi się wyprostować koła i odłączyłem HSR ponieważ nie chce znowu spalić modułu. Błędy: Zauważyłem też pękniętą tylną sprężynę z lewej strony. Jednak wątpię aby system blokował skręcone tylne koła. Jest to bardzo niebezpieczne na ulicy. Zresztą efekt jest taki jakby z tyłu posadzić jakieś ciężkiego osobnika 100-120 kg, więc jedna strona by lekko siadła. Następne kroki: - wymiana w ciemno w przewodów idących od modułu do silniczka (pomimo sprawdzenia ciągłości, na mierniku wszystko jest Ok, - podmiana samych czujników, które są na silniczku, - zamiana całego silniczka (to już musi pomóc ;P).