Skocz do zawartości

KissV8

Zarejestrowani
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KissV8

  • Urodziny 14.09.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jest: E31 M62 '98 + E70 3.0d

    było: E30, E36, E34, E39, E38, E65, 2x E53
  • Lokalizacja
    Koszalin

Osiągnięcia KissV8

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Czy ktoś wie co kupić zamiast używanej kamery która jak powszechnie wiadomo jest fatalna? Jakiś w miarę sensowny sprawdzony zamiennik?
  2. Problem miałem kiedyś w E53 (do dziś widzę, że chłopaki na forum z tym walczą) i myślałem, że w E70 się z tym już nie spotkam a tu przy zaledwie -5 czy -8°C nie mogłem odciągnąć klamki i otworzyć drzwi a potem ich zamknąć bo linka puściła... można temu zaradzić? Dobrze, że zima była lekka bo przy -15 bym pół dnia do auta się nie dostał :/
  3. Dla potomnych : Padły dwa termostaty i falowanie obrotów ustało po regeneracji konwertera skrzyni biegów. Auto zdecydowanie żyje :cool2:
  4. Dla potomnych : Padły dwa termostaty i falowanie obrotów ustało po regeneracji konwertera skrzyni biegów. Auto zdecydowanie żyje :cool2:
  5. No dokładnie. Są trzy i jeden jest walnięty. Temp po kilkunastu km ostrej jazdy ok 50°C a nie 90.... co tu dużo mówić. Zrobiło się chłodniej i od razu był większy problem niż gdy temperatury były w okolicach 20 stopni a termostat jeszcze cokolwiek żył... Zobaczymy. Po nowym roku oddaję raz jeszcze auto.
  6. Nie widzę podstaw by kłamać ale skoro autoryzowany serwis BMW to pan Kazik w garażu to spoko. Ale dzięki za pomoc. Złośliwości czy zarzuty kłamstwa zupełnie niepotrzebne. Ale to tylko moje zdanie. Jak mi po nowym roku zrobią termostat i konwerter to napiszę czy to byli winowajcy. Oby :norty:
  7. Dzięki. Spalaniu winien chyba będzie termostat bo temp silnika daleka była od wymaganej nawet po ostrej jeździe a falowanie chyba konwerter przy skrzyni. Podobno typowy objaw. Po nowym roku będę to robić to napiszę dla potomnych czy to byli winni czy problem jest nadal.
  8. Wyszło prawdopodobnie że winny jest jeden termostat bo silnik nie miał nawet zbliżonej temp a falowanie to konwerter. Przepływomierz ok bo pożyczony nowy i te same objawy. Tak tak była masa błędów a ja dla utrudnienia nie mówię jakich i serwis w stodole... :duh: Ironia ale na taki post nic innego nie wypada odp.
  9. No tak. Wszystko robione było tam.
  10. Raczej tak. Miał swoją podstawową moc i palił poniżej 10 zdecydowanie i to w cyklu mieszanym a teraz na trasie poniżej 11 ciężko mi zejść. Coś zrobili ewidentnie źle, któraś naprawa czy wymiana spowodowała to. Co to mogło być?
  11. Auto było sprawne ale poszło po zakupie do ASO BMW na sprawdzenie co i jak plus delikatny tuning silnika (na ok 280 KM). Okazało się, że do naprawy i/lub wymiany było kilka spraw - m.in.: - przewód doładowujący - zaślepki klap kolektora - pierścień podporowy kol. ssącego - elektro zawór AGR - przetwornik ciśnienia AGR - oleje filtry coś tam w zawieszeniu itp nie mające wpływu na pracę silnika. Po odbiorze auta szok! Pali mało a idzie elastycznie może nie jak burza ale naprawdę super. Radość trwała kilkanaście kilometrów... potem żółw a spalanie ponad 12 (a było powiedzmy 7-8 mowa o trasie). Auto wróciło do serwisu coś tam znaleźli, poprawili i... to samo po parunastu km radości z dużej mocy i małego spalania- spod świateł brał mnie stary focus czy emerytka w clio a spalanie jak w V8... Trzeci raz powrót do serwisu i mała rozpacz bo silnik znany, robią takich dziesiątki a może i setki i brak pomysłu co może powodować te objawy. Silnik przy stałej prędkości lekko faluje - obroty lecą w górę bardzo delikatnie i opadają. Nie chcę od Was hejtu na serwis i porad typu jedź i niech oddadzą kasę czy coś tylko podpowiedzi co to może być? DPF nie wyrzuca błędu, przepływomierz sprawdzony, wszystko niby gra a auto ma słabą moc i pali o 1/3 za dużo... Wgrali mi teraz coś co zczytuje dane o dawce, spalinach itd i na tej podstawie będą myśleć co dalej ale dali do zrozumienia, że pomysły po trzeciej wizycie się skończyły. Co może powodować, że pali 10-11 litrów gdy jadę 60km/h a na niskich obrotach jest żółw? Co powoduje falowanie obrotów silnika?
  12. Wgrali mi teraz coś co zczytuje dane o dawce, spalinach itd i na tej podstawie będą myśleć co dalej ale dali do zrozumienia, że pomysły po trzeciej wizycie się skończyły. Co może powodować, że pali 10-11 litrów gdy jadę 60km/h a na niskich obrotach jest żółw? Co powoduje falowanie obrotów silnika?
  13. Auto było sprawne ale poszło po zakupie do ASO BMW na sprawdzenie co i jak plus delikatny tuning silnika (na ok 280 KM). Okazało się, że do naprawy i/lub wymiany było kilka spraw - m.in.: - przewód doładowujący - zaślepki klap kolektora - pierścień podporowy kol. ssącego - elektro zawór AGR - przetwornik ciśnienia AGR - oleje filtry coś tam w zawieszeniu itp nie mające wpływu na pracę silnika. Po odbiorze auta szok! Pali mało a idzie elastycznie może nie jak burza ale naprawdę super. Radość trwała kilkanaście kilometrów... potem żółw a spalanie ponad 12 (a było powiedzmy 7-8 mowa o trasie). Auto wróciło do serwisu coś tam znaleźli, poprawili i... to samo po parunastu km radości z dużej mocy i małego spalania- spod świateł brał mnie stary focus czy emerytka w clio a spalanie jak w V8... Trzeci raz powrót do serwisu i mała rozpacz bo silnik znany, robią takich dziesiątki a może i setki i brak pomysłu co może powodować te objawy. Silnik przy stałej prędkości lekko faluje - obroty lecą w górę bardzo delikatnie i opadają. Nie chcę od Was hejtu na serwis i porad typu jedź i niech oddadzą kasę czy coś tylko podpowiedzi co to może być? DPF nie wyrzuca błędu, przepływomierz sprawdzony, wszystko niby gra a auto ma słabą moc i pali o 1/3 za dużo... help!!!
  14. Mam wgrane polskie menu, fotel jak i kierownica samoczynnie się ustawia... i tak samo było gdy jeszcze menu było nie PL. Nigdzie w menu tego się nie ustawia - to raczej z kompa u fachowca albo masz padnięty jakiś moduł komfortu czy coś.
  15. Gdzie można kupić potrzebne części do automatycznej klapy bagażnika? Czy raczej nie do dostania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.