Skocz do zawartości

adamb86

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 523i 2005

Osiągnięcia adamb86

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jestem od niedawna posiadaczem Z4 i mam podobne problemy a mianowicie stukanie odczuwalne również na pedale gazu. Nie mam pojęcia co to może być. Dach również stukał ale użyłem silikonu i jest teraz ok. Snopy poradziłeś sobie z tym stukaniem odczuwalnym na pedale?
  2. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Na temat tych "wachnięć" obrotów mechanik powiedział (w telefonicznej rozmowie),że na 99% jest to nieszczelność układu dolotowego. Silnik dostaje "lewe" powietrze. Co ciekawe, gdy wyłącze całkowicie nawiewy, klimę itd. to te wachnięcia są rzadziej i dużo mniejsze.
  3. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Jest również zalany Castrol EDGE 5W30
  4. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Dobrze mówisz - jakiś litr na 6000 km. Koszt całej naprawy to około 6500zł. Ale w tym były nowe tarcze ATE do przodu a nie pamiętam już jaka była ich cena. Po wymianie samych uszczelniaczy brał olej dalej i to nawet więcej.
  5. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Poprawa jest i to widoczna. Dolewać i tak muszę - problem w 100% nie zniknął ale nie jest już to tak ogromna ilość jak kiedyś. Teraz jakies 0,3-0,5 l oleju na około 6-8 tankowań (przed naprawą 1 l co 3 tankowania).
  6. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    W niektórych momentach widoczne są drgania 600-800. Ten film akurat tego nie obrazuje. Ale pozostając przy wahaniach - słuchając i obserwując silnik wydaje się, że chodzi równo jednak siedząc w samochodzie są wyczuwalne drgania. Minimalne ale da się je odczuć
  7. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Zakres od 600-800 rpm. Postaram się dzisiaj wieczorem zamieścić nagranie jak to wygląda na obrotomierzu. Dzieje się to co około 2 sekundy i wyczuwalne jest minimalne drganie samochodem. Poniżej zamieszczam link do krótkiego filmiku prezentującego problem:
  8. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Przejechałem od wymiany pierścieni około 1600km i olej cały czas ma poziom ok. Mam nadzieję, że będzie to już koniec problemów z tym spalaniem. Nurtuje mnie jeszcze kwestia falujących obrotów na biegu jałowym. Kolega wcześniej w tym temacie radził aby wymienić świece. Też tak zrobiłem jednak to nie pomogło. Miał ktoś może jeszcze taki problem i to rozwiązał?
  9. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Nie przejechałem jeszcze 1000km od momentu wymiany pierścieni. Silnik od razu był oglądany czy nie ma nigdzie wycieków i wszystko pod tym względem jest ok. Problem falujących obrotów pozostał. Jest jeszcze jeden problem: "high rate of battery discharge" - po wymianie nie była zrobiona adaptacja jeszcze. Może to powodować błędy czujnika poziomu oleju?
  10. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Witam ponownie. Wymieniłem w samochodzie również pierścienie olejowe. Ale poziom oleju dalej spada. Jak u Was zachowywało się auto po wymianie pierścieni? Od razu problem ustał? Wczoraj wieczorem poziom oleju był na minimum i było info o dolaniu 1 litra. Dzisiaj rano było podobnie po czym po dwóch godzinach odpaliłem ponownie samochód i zamiast minimum były już 2 kreski i poziom ok.
  11. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Nie, nie motodoktor. Jakieś liqui moly.
  12. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Tak jak przypuszczałem środek nic nie pomógł. W poniedziałek oddaje znowu auto. Zauważyłem dzisiaj bardzo ciekawą rzecz - sprawdzałem stan oleju i był max. Po przejechaniu od sprawdzenia około 5 km poczułem zapach spalonego oleju z wentylacji. Dałem na sprawdzenie stanu i okazało się, że spadł poziom o dwie kreski. Z czym to może być związane?
  13. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    A czy ktoś może próbował te "ceramizery"?
  14. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Kolego luccass a po wymianie pierścieni i uszczelniaczy problem ustał? Mechanik mówi, że wyklucza pierścień bo nie ma żadnych oznak, że to może być to.
  15. adamb86

    Ogromne spalanie oleju

    Jeśli wymienione uszczelniacze to tylko i wyłącznie pozostał pierścień? Dodam, że w samochodzie czuć czasem zapach palącego się oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.