Skocz do zawartości

perconti

Zarejestrowani
  • Postów

    226
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2005 E61 530D

Osiągnięcia perconti

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. login i hasło do swojego konta na priv też podasz? Czy moralność Kalego? :mad2:
  2. Nie wiem jak w iPhonie, ale w Androidzie wszystkie aplikacje masz kupione na konto (email). Zatem wszystko co kupisz na konto możesz zainstalować na dowolnym telefonie z podpiętym twoim kontem.
  3. Nie wiem czy rozumiem pytanie. Odblokowuje telefon, tak żebym widział pulpit telefonu. Wtedy podpinam kabel. Najpierw do samochodu potem do telefonu. Za kilka sekund sama odpala się apka BMWhat. Klikam guzik Cable, a potem Connect i działa Nie mam roota.
  4. Tak, u mnie tak działa.
  5. Aż z ciekawości sprawdziłem ten DPF. A tu niespodzianka. Aplikacja kosztowała 200 pln a za funkcjonalność DPF każą sobie dopłacić 42 pln :mad2: :mad2: :mad2:
  6. tak, 50g to dużo. Nie wiem jak w BMW, ale np w Audi powyżej 45g komputer juz nawet nie włączy wypalania, trzeba na serwis jechać.
  7. "Skrzynia do wymiany" he he. Moze od razu caly samochod na zlom? Musisz jechac do kogos ogarnietego w skrzyniach i zweryfikowac. Mam to samo w zupelnie innym samochodzie i jak sie dowiadywalem to moze byc jakas totalna pierdolka do wymiany. Ja na razie olalem. Ruszam trzymajac drazek ;)
  8. Panowie, a skąd wiadomo, że program jest bez dymu jeżeli w samochodzie jest DPF?
  9. Zacznij od najprostszego. Cisnienia w tylnych oponach.
  10. Możesz wierzyć w to, że to co wynegocjował handlarz chce z miłosierdzia oddać kupującemu. Można też sprawdzić dokładnie legalność pojazdu, to czy nie jest popowodziowy i czy wszystko to co napisał w ogłoszeniu sprzedający jest prawdą.
  11. Samochod sprowadzony. Cena 10000 euro plus oplaty. Od 10 tys jeszcze mozna odjac z 1500 na transport i zarobek. A teraz zobaczcie na jakims portalu ile kosztuje taki samochod w niemczech. Oferta charytatywna.
  12. Te dwa przyciski mają od drugiej strony wgłębienie wzdłużne. Można w nie wsunąć kawałek papieru złożonego na trzy w tym właśnie rozmiarze (docelowo kilka milimetrów szerokości i może z 1cm długości). Nie widać tego, a nie bzyczy już dwa lata :cool2:
  13. Wypalanie się DPF co kilkaset km (jak napisałeś) jest możliwe i nie musi znaczyć, że jest problem. Jeżeli jesteś pewny sprawności EGRa, to jeszcze sprawdź czy jeździsz na właściwym oleju (LL04 jeżeli dobrze pamiętam) i gdzie tankujesz paliwo. No i przynajmniej masz pewność, że termostaty masz sprawne :cool2: Przy okazji dodam, że bankowiec mądrze prawi. Wiele osób ma takie wątpliwości, ale jest dokładnie tak jak napisał.
  14. Akumulator należy po zmianie zakodować, zatem musisz się udać albo do ASO albo do osoby która ma sprzęt żeby to zrobić. A sam fakt, że po czterech latach musisz wymienić akumulator to chyba jakiś żart ze strony BMW, albo (miejmy nadzieję) pojedynczy przypadek.
  15. Czy ktos wie, jak odczytać Log? Czyli plik z "live data" zapisany pod nazwą Log_BMWhat.txt. Wygląda na binarny, ale nie jest to zip. Chcę z tego jakies wykresy porobić Dzięki EDIT: nie ten plik chciałem otwierać :mad2: log jest zapisany jako CSV w Log_BMWhat.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.