Skocz do zawartości

thefi

Zarejestrowani
  • Postów

    384
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i TU 1999r

Osiągnięcia thefi

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Noo mialem to samo tyle tylko, że nie wiem co pomogło bo robilem 2 rzeczy i jedna wyeliminowała stuk. Jedna jak ktoś opisał luz na prowadnicach zacisków no i co twierdził pan diagnosta gumy drążka reakcyjnego do wymiany - fakt były wybite. Po tym ustało. Skoro wszystko wyeliminowałeś popatrz na gumy drażka.
  2. A jak komp nic nie pokaże to moja historia : PĘKNIĘTY KATALIZATOR. Auto dosłownie dostawało świra, po wrzuceniu na luz potrafiło zgasnąć. Moc - brak jakiejkolwiek. Sprawdzono: szmata mokra od ropy czyli kupa dymu i kompresor. Moj sprytny mechanik wtłaczał ten syn w rure i wylazło katem. Jak wyjaśniono mi na forum sonda pierwsza podawał dobrą dawkę ale druga (za katem) która otrzymywała znaczne ilości powietrza przez pęknięcie nakazywała zmianę dawki na bogatsze w paliwo i mniej powietrza. Według ASO do operacji wyciągnięcia kata potrzeba wyciągnąć silnik!!!!!!!!! w m52b20. Idzie dostać się od koła przez zawieche aby go odkręcić. Po postawianiu kata jak ręką odjał.
  3. U mnie kiedyś było podobnie cały dół mokry, ubywało naprawdę mało. Winny okazał się czujnik który jest na dole na wężu chłodnicy. Jest poprostu WCISKANY i poszeła uszczelka, za podobną zapłacilem 17gr polskich i mam spokój. A ile się naszukałem skąd to leci to historię możnaby pisać, siedzenie z mechanikiem godzine w kanale i szukanie skąd to leci.... Znalazłem przypadkiem jak chciałem wytrzeć poruszalem czujnikiem a tu sobie sączy.
  4. W e46 radia padają jak muchy z podobnymi objawami. Najczęściej końcówka mocy pada lub procesor jak pisał kolega wyżej, naprawa najczęściej nieopłacalna - allegro i z anglika kupić. 50zł http://allegro.pl/bmw-e39-520-525-radioodtwarzacz-radio-i3509634609.html
  5. A tak przy okazji tematu i filmika, kiedy wymienialeś odme?? Dzwięk po schodzeniu na wolne jakby zapchana juz była - "buczenie" .
  6. Panowie nie wiem jak jest w V8 ale kolega z BKB zmienial sam uszczelki na Vanosach w 528i m54. Cena uszczelek to ok 400zł, szlifowanie na szkle, ogólnie praca na 1 dzień od rozlożenia po zlożenie. Jedyny poważniejszy koszt to blokady 1tyś vanosów o ustawienie ich ponownie. Blokady mu zostały na zaś jak to okreslił :). 2 lata już chyba będzię od operacji i w aucie cisza, moc pozostaje bez zmian.
  7. Skoro jest na zegarach to powinien się zapalić. U mnie w moim turasie nie mam NIVA (dzięki Bogu) i skrzyni automatycznej ale na teście zegarów kontrolki się zapalają.
  8. Ja napiszę tak, miałem problem z Castrolem a raczej z popychaczami w swojej e39. Po "lepszej jeżdzie" gdy poprostu spieszyło mi się pięknie dzwoniły szklanki pod nagłym obciążeniem, góra + 5 bieg i pedał nagle w podłoge. Na forum opisałem problem i koledzy z Bydgoszczy odpisali....chczesz zajechać BMW lej dalej CASTROLA. No cóż polecili Liquid Molly albo MOTULA. Jade na wymiane oleju, zlewam CASTROLA po 5tyś a tu woda normalnie leci :evil: to nie miało nic wspólnego z olejem. Zalałem Liqud Molly, tutaj troszkę więcej po kieszeni aniżeli przy Castrolu, ale cóż, zrobiłem z 500km i.....na piątce moge ruszać a nic nie zadzwoni :D , ponadto przy dojeżdzie do krzyżówki pare razy złapałem się na tym, że myślałem iż silnik zgasł tak cichutko chodzi. Dodam, że i Castrol i LM leje syntetyki. Zmień olej ja już nie polece CASTROLA nikomu nigdy. a tu masz opinie o castrolu, mobilu i co było jak zalano LM
  9. Spalone żrówki?? to najprościej, gorzej walnięte zegary, jeszcze gorzej - ktoś MAJSTROWAŁ przy zegarach aby coś ukryć, brak airbagu - było BUM, znam przypadki kiedy lutowali łączenie airbagu z cisnieniem oleju!!!! i klient zadowolony że wszystko działa pięknie gaśnie airbag po chwili. Jak najszybciej komp on prawde powie.
  10. Pomogę, u mnie tak samo było leciało ciurkiem, a u mechanika cisza, sucho jak pieprz i kiedyś dolewam ZNOWU płynu i widzę że sączy się z...czujnika temperatury, jak staniesz przodem do auta patrz na dół po lewej stronie chłodnicy w wąż WCISKANY na oring jest czujnik, u mnie oring puścił, jestem umówiony w końcu z mechanikiem, koszt nowego czujnika ok 70zł chyba że dobierzemy oring to wtedy pare PLN :), w sumie szkoda że jest na wcisk mogli coś lepszego wymyślić.
  11. Lub od lużnej świecy a jest to znany temat w e39..... Um nie tak było a co sie nasłuchałem od pseudomechaników???? nie wyłączając diagnozy panewek.....
  12. thefi

    niedziałający Check engine

    Właśnie check sie nie zapalił tylko kontrolka EML która przy rozruchu też się nie zapala a tu zadzialało prawidłowo, przy uwalonej przepływcw błąd był na kompie ale CHECK też nie zaświecił.
  13. thefi

    niedziałający Check engine

    U mnie podobnie na teście jest, ale przy przekręceniu kluczyka nie zapala się. Jedank kiedyś jak spadła ta puszka co jest za przepływką zapaliło EML czyli bład układu zasilania paliwowo-powietrznego (dostawał odrazu mase powietrza) czyli OK. A przy rozruchu też nie zapal.
  14. Mam identycznie to chyba jakaś fabryczna wada CD BMW, zmieniarka umiera jak sie robi zimno :( i dlatego kupiłem transmiter ale już czas na to http://allegro.pl/zmieniarka-usb-sd-bmw-e39-e46-3-5-zobacz-i3001580322.html
  15. A ja rok walczyłem z wyciekami płynu, podjeżdząm na parking a tu leci szybko do mechanika na kanał i ku....wszystko suche oprócz podłogi pod silnikiem bo ta cała w płynie. No i ustało...ale po roku znowu wycieki i....znalałem. Na dole koło zbiorniczka wyrównawczego jest czujnik który jest na oringu wciskany i poszedł właśnie oring!!!! Czujnik był ok. więc wymieniłem tylko oring i spoko :).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.