Skocz do zawartości

piecia55

Zarejestrowani
  • Postów

    213
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O piecia55

  • Urodziny 02.01.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    EX: E46 320d 2003
    NOW: E61 535d 2005
  • Lokalizacja
    ZG
  • Zawód
    Inżynier Elektronik

Osiągnięcia piecia55

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Prysnąłem kontaktem kable sprawdzone do przepustu od strony zewnętrznej. Wszystko wygląda ok. Teraz chce sprawdzić modul pdc
  2. Czujniki raczej nie bo jak zamieniłem miejscami dwa czujniki to błędne odczyty nie przeniosły się w inne miejsce.
  3. A jaki miałeś objaw? Ja właśnie jestem na etapie rozwiązywania problemów z pdc u mnie dioda statusowa nie mruga tylko świeci jak przy sprawnym pdc. Ale piszczy jednostajnym dźwiękiem i prawy tylny czujnik pokazuje min odległość. Czy ktoś może miał taki przypadek?
  4. Raczej nie ma znaczenia czy to będzie 90AH czy 110AH. Moim zdaniem powinieneś ustawić 90AH i tak za kodować. Znaczenie ma natomiast czy jest agm.
  5. Niestety nie wiem jaki laser tam siedzi.. Jest duża szansa że będzie ten sam ale nie mogę tego zagwarantować. Dla pewności należałoby rozebrać i sprawdzić, albo wygooglac :)
  6. Czy zawor lockup to jest solenoid czy jeszcze coś innego? Może ktoś podesłać nr tej części?
  7. Witam, Co może być przyczyna zlych korekcji wtryskiwaczy na zimnym silniku? Poniżej zdjęcie z pomiarów na ok 40st. Jak był całkiem zimny to korekcje spadały poniżej -4 na 1 cylindrze. Po rozgrzaniu wracają do normy.
  8. Wężyki nie powinny spaść bo to w nie powinieneś dmuchać. Tutaj opisałem swój problem. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=357416
  9. A mógłbyś podesłać link do twojego tematu?
  10. Hej, co może być w przypadku kiedy korekty na zimnym silniku wychodzą poza normę +/-3 natomiast na ciepłym są w normie? Dodatkowo wyskakuje błąd 4b10.
  11. 25.09.2020 wymiana nerek i wosk Po raz pierwszy miałem okazję zobaczyć ile rys ma moja bmka a ile udało się zaleczyć. :mrgreen: Dodatkowo weszła czarna nerka
  12. A sprawdzałeś terminy wypalania dpf? Może się już zapycha. Warto spróbować zrobić serwisowe wypalanie, do czego nie musisz wyciągać filtra.
  13. No niestety wizyty w serwisie nie wspominam dobrze. Wycena zrobiona na spora sumkę i w sumie po ustaleniu że wszystkie usterki zostaną w tej kwocie zniwelowane zgodziłem się. Głównie zależało mi żeby problem niezmieniania biegu przy kickdown był załatwiony a w trakcie prac już wyszło że coś nie pykło. W końcu zrezygnowałem i po przepychankach w 1/3 tej kwoty wymieniono mi olej zregenerowano skrzynie i sprzeglo. Po kiepskim kontakcie nie zdecydowałem się na regenerację mechatroniki bo wolałem żeby mi to ogarnął zaprzyjaźniony mechanik. Samo przełączanie biegu i pracę skrzyni ma załatwić mechatronika i w szczególności elektrozawory. Powiedziano mi że skrzynie mam w dobrym stanie. A ty wymieniłeś sama skrzynie czy komplet? Wymieniałeś olej?
  14. Radoboski95 ja nie miałem żadnych błędów natomiast objaw o którym pisałeś występował i występuje nadal. Nie będę rozpisywał się o diagnozach serwisu w którym byłem bo nie chce starych ran rozdrapywać. Nie mniej prawda jest taka że używana skrzynie to wlasnie masz. Nie wiadomo czy po wymianie pojeździsz na niej tydzień,miesiąc czy 2 lata, a może oddasz na gwarancji 14 dniowej. Koszt regeneracji jest może większy ale jeśli będziesz później ja odpowiednio serwisował to pewnie już jej nie zajedziesz. Pytanie jak długo chcesz korzystać z tego autka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.