Skocz do zawartości

tomferm

Zarejestrowani
  • Postów

    425
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O tomferm

  • Urodziny 30.11.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530D M57N
    E36 316i compact M43
  • Lokalizacja
    Murowana Goślina

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomferm

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witajcie, mam problem z nawigacją w CIC Otóż CIC działa bezbłędnie jedynie napis nawigacji jest wyszarzony i nie można jej uruchomić. W CIC jest inny numer VIN niż w aucie. Obydwa numery VIN ten z auta jaki i z navi miały na wyposażeniu 609 system profesional. Podejrzewam problem z kodami FSC. Czy jest ktoś na forum kto ogarnie mi zdalnie ten temat oczywiście odpłatnie? Posiadam oryginał ICOM
  2. Nie ma
  3. W E65 systemy multimedialne mogą powodować nie usypianie auta. Te dźwięki pod maską to nie przyczyna a skutek tego że auto się nie uśpiło. Trzeba chwycić w rękę multimetr i pomierzyć gdzie "ucieka prąd". W razie czego mogę pomóc znaleźć przyczynę ale podpowiedzieć się więcej nie da na odległość. Bez pomiarów możesz w ciemno wypinać moduły i obserwować czy auto się usypia.
  4. Większość rzeczy już sprawdziłeś. Na odległość już chyba nikt nie pomoże. Może zdradzisz skąd jesteś? Musi ktoś ogarnięty podjechać i sprawdzić po swojemu w czym jest problem.
  5. Poszło priv
  6. Wysłałem Tobie nr na priv. W razie pytań dzwoń. Na innym sterowniku nie odpalisz auta bez przerzucenia danych o immo.
  7. Podeślij sterownik to wymienię Tobie uszkodzone piny lub ewentualnie klon sterownika.
  8. Jeśli jesteś pewien że to sterownik silnika to zrób klona lub wygraj na nowo oryginalny soft. Jak niedaleko masz do mnie mogę przywrócić oryginalny soft.
  9. Trzeba przepiąć przewody z dwóch wtyczek na trzy, dołożyć przewód do instalacji za schowkiem pasażera. Całość zakodować kompem. Zgłosić zmianę licznika na stacji diagnostycznej lub ustawić przebieg z poprzednich zegarów.
  10. No to daleko, wygraj nowy soft do sterownika lub klon.
  11. Skąd jesteś, mogę pomóc w temacie.
  12. Wypnij przewód od przycisku przy samym module za schowkiem pasażera.
  13. Sprawdź czy nie ma wody w bagażniku w okolicach koła zapasowego.
  14. Bezpiecznika od przycisku nie ma. Wymiana modułu nie przyniesie efektu. Uszkodzenia szukaj jednak w przycisku lub wiązce klapy.
  15. Witajcie walczę z E90 w której po remoncie silnika wystąpił problem z synchronizacją cas dme. W ista procedura synchronizacji przechodziła z powodzeniem ale mimo tego błąd synchronizacji od razu wraca i auto nie odpala. Pusciłem programowanie ISTA P dme oraz cas - efekt to brak błędu synchro ale auto nadal nie odpala - rozrusznik tak jak wcześniej kręci. Brak błędów czy to w CAS czy DME, jedynie wypiętej klemy IBS. Wydaje mi się że powodem nieodpalania auta jest brak 15 wake up z CAS. Wake up po canie jest. Sklonowałem CAS - zero efektu. Sprawdziłem ISN w Cas i Dme - jest taki sam. Brak pomysłów co może być nie tak że CAS nie wypuszcza wake up. Klema IBS wypięta i przewód wakeup sprawdzony pod kontem zwarcia czy uszkodzeń. Miał ktoś podobny przypadek? Proszę o podpowiedź co jeszcze mógłbym sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.