Skocz do zawartości

ambience

Zarejestrowani
  • Postów

    2 251
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O ambience

  • Urodziny 06.09.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:E39 523i 1997 automat
    Jest E39 523i 1999 touring automat
  • Lokalizacja
    Nysa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ambience

Veteran marki

Veteran marki (13/14)

0

Reputacja

  1. Na angielskim forum ktoś miał taki sam problem jak ja i pomogło czyszczenie potencjometrów. Kupiłem środek cleanser do czyszczenia potencjometrów. Trochę trzeba rozebrać przepustnicę aby się do nich dostać. Wyjmę przepustnice rozbiorę przeczyszczę i zobaczymy. Z tego co czytałem to częsty to jest problem bmw z silnikiem m52tu.
  2. Witam. Mam mały problem. Pacjent m52b25tu W trakcie jazdy silnik zaczął się dusić wchodzi w obroty max 2500. Zapaliły się kontrolki eml i asc. Zgasiłem auto odpaliłem wszystko ok. Potem po czasie znów to samo. Zostawiłem auto na parkingu wracam po 5h odpalam błędów nie ma ale silnik na biegu jałowym ma 1500 obrotów i nie chce zejść niżej. Spokojnie wróciłem do domu miałem jakieś 40km. Rano odpalam auto wszystko w porządku obroty trzyma moc ma wszystko jest ok. Podpinam się pod kompa i takie błędy wyskoczyły nr 17-czujnik położenia pedału 1/2 nr. 111- wartości czujnika Pedału Potencjometr 2 nr. 171- Wiarygodność - zawór dławiacy nr 169- Zawór przepustnicy Faza wyjściowa Cut-off po awarii numer błędu i wytłumaczenie. Nr błędów i od razu przetłumaczyłem ma jakieś domysły co padło. Obstawiam że elektronika przepustnicy albo czujnik jej położenia. Może brudna przepustnica
  3. u mnie jak podniosłem auto jest tak samo. Ja zaś mam dylemat czy założyć poliuretan czy lamforder. Cena ta sama po po 160zł za sztukę.
  4. Ja ostatnio podniosłem tył auta. I tuleje wysunęły mi się o jakieś 2 cm więc chyba u mnie kwalifikują się do wymiany. Co ciekawe na przeglądzie w kwietniu miałem amorki po 80% z tyłu. I zaczęło mi coś pukać jak auto ,,spadnie" z poprzecznej nierówności
  5. Tam raczej żaden płyn nie dojdzie śruba jest dość długa. Według mnie tylko klucz pneumatyczny albo tak jak dyzio pisze :)
  6. A nie lepiej spróbować kluczem pneumatycznym ?
  7. A odpiąłeś jeża? Ja bym odpiął jeża i panel climatronika i zobaczył czy coś pomogło. Jak tak to potem podłączył panel a potem jeż. w e39 z jeżem potrafią być cyrki
  8. mówisz o tych ramkach tak? co są w shadow line i chrom line ? Mi chodzi o te przy słupku :)
  9. a dużo z tym roboty ? :)
  10. Witam koledzy mam uszkodzone drzwi kupiłem drugie ale odcień tej listwy się różni da rady jakoś to przełożyć ? https://goo.gl/photos/ujLKFfwiVAjc46Xv6
  11. mnie najbardziej dziwi że błędu nie ma żadnego. Musze chyba aku sprawdzić może to jego wina i gdzieś łapie komp błąd nie wiem sam
  12. ciepłe zimne z tyłu było dopiero po 1 lifcie elektryki który był w 98roku pozdrawiam :)
  13. Napisałem przecież, że komputer nie pokazuje błędów
  14. Witam tak jak w tytule na dworze temperatury ostatnio dochodzą u mnie do -20. Auto po nocy stania odpala od strzała rozrusznik kręci normalnie, a po odpaleniu zapala się kontrolka poduszki powietrznej. Co ciekawe przejadę kawałek zgaszę silnik odpalę znów i kontrolka już nie świeci. Komputer nie pokazuje błędów. Co to może być ?
  15. jak taki drogi i nie dostępny to nie lepiej dać komuś do regeneracji ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.