Wybaczcie, ze odgrzewam tak pozno kotleta.. ale dzis moje F07 wyladowalo w serwisie w München. Klamka odmowila posluszenstwa i ' nie zamyka samochodu z palca'. Przy okazji wspomnialem o stukaniu w kolumnie kierownicy. Doradca serwisowy wzial mnie na wycieczke i wyprobowalismy X5, X6 oraz 3GT. We wszytskich tych autach sluchac lekkie stuki :mad2: Ale wydaje mi sie, ze nie jest to to samo co u mnie. Oswiadczenie z serwisu, ze 'ten typ tak ma' po tym, jak kilka lat temu dostali informacje z BMW, ze tak 'musi byc po prostu'. :duh: :duh: Poprosze jutro, przy odbiorze o to info na pismie :nienie: Kilka lat temu w 330xd też stukało przy przebiegu 8000km. Auto Fus odmówiło naprawy twierdząc że tak ma być natomiast Bawaria wymieniła wałek w przekładni kierowniczej - zrobili to ale doradca dał mi do zrozumienia że jestem "inny" bo tylko mi to przeszkadzało. Teraz słyszę to samo stukanie w 5GT - bez Adaptive drive i Aktywnego Układu Kierowniczego. Przebieg 60.000km