Skocz do zawartości

Pawel E36 325

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawel E36 325

  • Urodziny 12.06.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 325 `93
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Pawel E36 325

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Tu masz link do wyników z zawodów z tego cyklu http://znts.de/zeitnahme/live_ergebnis_open.php?rallye_id=98 np BMW E36 328 nigdy nie miało homologacji, E36 325 coupe chyba też nie do tego wiele aut z tej listy też by raczej nie mogło u nas wystartować. A tu lista aktualnych homologacji http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/9AC6FA45A4198339C1257A1500316B20/$FILE/VoituresPays_06.06.2012.pdf
  2. No niestety w Polsce wyjątkowo restrykcyjnie podchodzi się do tematu homologacji nie wiem czy nie najgorzej w całej europie. W Niemczech jest np ADAC Rallysprint, gdzie oesy mają długość jak w rpp albo nawet większą, a może jechać praktycznie wszystko co ma klatkę kubły itp. W Polsce są jedynie Kamionki za które pzmot zabiera licencję. Filmik z ADAC RALLYSPRINT
  3. Wiadomo, że na pewno nie było to cywilne auto tylko dobrze przygotowana rajdówka, a kierowca musiał mieć bardzo dobre umiejętności, ale czterołapy też były dłubnięte i prowadzone przez bardzo dobrych kierowców. Chodziło mi tylko o to, że BMW E36 M3 odpowiednio przygotowane ma moim zdaniem potencjał w amatorskich zawodach może bardziej w rallysprintach i trackdayach niż w typowych kjsach, ale to też w sporej mierze zależy od kierowcy. Nie pisałem, ze ma walczyć 116 z czterołapami. Podsumówując uważam, że w budżecie przeznaczonym na 116 i jego modyfikacje, można zrobić o wiele lepiej jeżdżące auto jak np M3 E36, E30 318is lub nawet E30, E36 325,328
  4. Co do M3 to w kjsach jest jeszcze przecież klasa rwd. A w AB CUP BMW challenge - open, gdzie zdarza się, że M3 objeżdżają czteronapędowe potwory tak jak np. ostatnio w toruniu na poligonie gdzie klasyfikację generalną wygrało właśnie BMW M3. Moim zdaniem brak pucharów na pewno nie na każdego działa demotywująco , sporo ludzi jest naprawdę szczęśliwych z samego faktu, że startują i jadą na miarę swoich możliwości Pozdrawiam
  5. Wielokrotnie jeździłem w rallysprintach i trackdayach i nigdy nie zdarzyło się by wspomaganie nie domagało ani wyło nawet po dużym obciążeniu, może po długim treningu driftu tak się dzieje albo jak ktoś ma niesprawny układ wspomagania. Pozdrawiam
  6. Moim zdaniem seryjny sprawny magiel ze wspomaganiem i bez dodatkowego chłodzenia w zupełności wystarczy Pozdrawiam
  7. Poliuretany z Olkusza http://poliuretany.olkusz.pl/ Pozdrawiam
  8. Ja znalazłem taki test semi slicka federala fz 201 na torze poznań
  9. Ja bym na twoim miejscu wybrał semi slick federal 595 RS-R, słyszałem na temat tej opony wiele bardzo pozytywnych opinii. Podobno jest jak na oponę sportową bardzo wytrzymała i trzyma porównywalnie z toyo r888.
  10. start 9:00 koniec 15:00 koszt 250 pln Lista: 1. rezerwacja Wróbel 2. rez Wró 3. rez Wró 4. impreza GT 5. Evo 6. sti
  11. Pojeżdżawka w godzinach 9-15, koszt 250 pln kontakt http://www.rspw.of.pl/ Piotr Wróblewski
  12. Automobilklub Królewski organizuję Testy Techniki Jazdy na torze kartingowym w Radomiu http://www.ak-krolewski.pl/?p=4753
  13. Pojeżdżawka w godzinach 9-15, koszt 250-300 w zależności od ilości aut kontakt http://www.rspw.of.pl/ Piotr Wróblewski
  14. W ułężu tylko równy asfalt Pozdrawiam
  15. Bardzo fajna impreza, długi szybki oes z partiami leśnymi, dużo jazdy, super organizacja i miła atmosfera :) onboard z treningu Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.