Skocz do zawartości

macko1685043767

Zarejestrowani
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia macko1685043767

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. ona jest mocowana tam na jedną śrubę? oring nr 3 pewnie też do wymiany, a coś przy okazji trzeba ruszać?
  2. trzeba ściągać kolektor żeby się do odmy dostać?
  3. poduszki silnika do sprawdzenia
  4. ehhh... jak nazwa wskazuje jest to wentylator od nadmuchu nie ma znaczenia jakiego powietrza P.S. przy demontażu nie ma potrzeby wyciągać radia na www.e38.org jest instrukcja z foto
  5. na 99% masz przebicie na silniku od wentylatora,
  6. Miesiąc temu robiłem to w swojej 740i, na 99% padł wentylator, opornica jest prawie niezniszczalna zupełnie inna niż np w e39, cena nowego to 680zl netto. wymiana to około 3godziny. Niestety trzeba wyciągnąć deskę tzn jej górną część. Najwięcej zabawy jest przy składaniu (trzeba się przyłożyć przy regulacji, żeby deska przylegała idealnie, oraz pobawić z uszczelką przy przedniej szybie). Kup od razu kołek do airbagu pasażera jest jednorazowy. Potrzebujesz jedną osobę do pomocy i szerokiego garażu.
  7. tarcze to element wpływający bezpośrednio na bezpieczeństwo na drodze, tutaj nie da się schytrzyć, musisz wymienić
  8. wina tarcz ewidentnie jak je szlifowałeś?? fabrycznie tarcza nie jest idealnie prosta nie wolno jej szlifować na równy wymiar. Po zeszlifowaniu na równo, przy hamowaniu nie utrzymasz kierownicy w rękach
  9. Moja noga więcej nie zagości w tym pseudo serwisie, polecam wizytę np. w katowicach pomimo iż jest troszkę dalej
  10. a czy kolega ciśnienie w oponach sprawdził??
  11. potrzebujesz pełny numer vin i napewno wtedy ktoś pomoże
  12. podepnij pod komputer inaczej można tylko gdybać, osobiście stawiam na czujnik położenia wałka rozrządu, ale to taki ślepy traf
  13. napisz jeszcze jak zachowuje sie skrzynia biegów, pod jaki komputer ją podpinałeś??
  14. trzy możliwości kończy sie docisk i na to stawiam, podobny objaw może dać łożysko, a minimalna szansa, że hydraulika nie działa poprawnie
  15. potwierdzam sprawdź na początku przewody idące do klapy bagażnika, w mojej starej 520i właśnie tam była przyczyna podobnego problemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.