Skocz do zawartości

-RobertO-

Zarejestrowani
  • Postów

    205
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 728iA 1996
  • Lokalizacja
    Trójmiasto

Osiągnięcia -RobertO-

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. -RobertO-

    Nürburgring

    Gadasz straszne głupoty... Co to w ogóle za porównanie imprezy bez turbo do e38 na torze ? Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę że Impreza bez turbo to jest konkurent aut typu Ford Focus czy Opel Astra ? Nie ma w zasadzie nic wspólnego z WRX lub STI, no może tylko napęd na 4 koła. te auta mają maksymalnie po 130koni. Więc czego chcesz oczekiwać od zwykłego kompakta ? Poza tym Twój post z filmikami to stek bzdur, facet pięknie ogarnął to A4/S4. Wyrzuciło je z drogi, ponieważ była oblana olejem lub innym tego typu śliskim specyfikiem. Chcę widzieć jak e38 przelatuje tamtędy przy wysokiej prędkości i jak Ty je ogarniasz :) Zejdź na ziemię. E38 nadaje się na tor równie bardzo jak Żuk do WRC.
  2. Front sprzed liftingu, tył po. Chyba nieoryginalne kierunkowskazy z przodu, no i nie wiadomo dlaczego brakuje zdjęć z przodu. Po zdjęciach można stwierdzić co najwyżej tyle. Najlepiej podjechać o obejrzeć auto na żywo, nie ma cudów.
  3. 65 już spadło drastycznie i może właśnie teraz warto je kupić ? Ja uznałem, że tak. Myślę że na e65 sprzed liftingu ceny są najlepsze już teraz, bo po debiucie F01 w salonach nie spadną już tak drastycznie.Natomiast e65 po liftingu moim zdaniem będą dopiero teraz taniały. Teraz, czyli po debiucie F01.
  4. Jako że temat o doświadczeniach z e65, to zapytam... Czy egzemplarze wiszące na allegro w przedziale cenowym od 70 tys. do 90 tys. są godne polecenia czy lepiej dać sobie z nimi spokój ? Są to zazwyczaj egzemplarze z pierwszych lat produkcji, nie rzadko z przebiegiem rzędu 200 tys. km. Zatem czy miał ktoś doświadczenia z egzemplarzami z pierwszych lat produkcji i przebiegiem rzędu 100 - 200 tys. km, czy lepiej dać sobie z nimi spokój ?
  5. Jeżeli dotychczas odpowiadało Ci e39, chciałbyś poprostu coś bardziej wygodnego, to nie widze dylematu. Tylko e65. Jeśli chcesz się wybronić od awarii, to raczej model po drugiej połowie 2003 roku by był najodpowiedniejszy.
  6. Jak ci sie uda zlapac ta E65 to zrob kilka fotek :wink: A jak dla mnie najlepsza 7 z tych trzech pokolen to E32. Najbardziej laczy moim zdaniem sport i luksus.
  7. Mieliscie kiedys stycznosc z komisem Variant w Gdansku ? Maja duzo fajnych autek ale niektore sa jakby zbyt tanie.
  8. -RobertO-

    moja kolekcja...

    Dzieki ! :cool2:
  9. -RobertO-

    moja kolekcja...

    Nie wiece moze czy w trojmiescie znajduje sie jakis sklep modelarski ?
  10. MAPET, czy te 745i byly z poczatku produkcji ? I ponawiam moje pytanie, czy zdazylo wam sie slyszec o kradziezach E65/6 ?
  11. A ja bym sie chcial zapytac jak to jest z kradziezami E65/6 ?
  12. Pisze o tym samym co GarD na poprzedniej stronie.
  13. A mnie coraz bardziej fascynuje Mercedes a szczegolnie klasa E po liftingu w wydaniu AMG. A z BMW E65 E60 E90 i jeszcze pare modeli mi sie podobalo ale to X5 to juz dno. :mad2:
  14. A moze 130i z M pakietem ?
  15. Jest wklejony w pierwszym poscie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.