Hys
Zarejestrowani-
Postów
323 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Hys
Stały bywalec (8/14)
0
Reputacja
-
Maciekkos1991 obserwuje zawartość Hys
-
Sprawdź wyposażenie po VIN. Domykanie to opcja więc może ktoś lubił trzaskać drzwiami i nie domówił ;)
-
Oficjalnie do końca marca było 18%, przy flocie 20% Na 2019 mogłem wyciągnąć 28% Myślę, że w aktualnej sytuacji 25-30% jest realne
-
U mnie kompletnie nic nie trzeszczy poza wspomnianym i naprawionym zamknięciem tunelu w tylnym siedzeniu 04.17 czyli na pewno nie przed produkcyjna :shock: Chyba gdzieś pisałeś, że nie brałeś nowej więc może ten egzemplarz to ofiara testów :roll: Zwieszenie pneumatyczne, które faktycznie jest w standardzie to co innego niż Executive Drive Pro, które jest w opcji i powoduje wg mnie problemy na naszych drogach.
-
hmmm no plastik jak plastik - jest z czystego surowca a nie recyklingu więc nie wiem co więcej wymagać - nie pamiętam aby w tych miejscach w E65 był on w jakiś sposób galwanizowany czy obszyty skórą Brudząca szyba zależy gdzie kto jeździ, na błoto nic nie poradzisz - też nie zauważyłem aby w innych furach jakoś specjalnie mniej w tym miejscu się brudziła Tak się zastanawiam - może Ty masz wersję przedprodukcyjną ? W tamtych egzemplarzach faktycznie zdarzały się "niedoróbki". Albo wybitnie jeździsz po szutrowych i dziurawych drogach i dlatego zaczyna wszystko się rozpadać :D Zrobiłem 100tys km i asysta ostrzegała mnie tylko bez sensu w jednej sytuacji - w tunelach w Szwajcarii wydawało się jej, że stoi ktoś na poboczu. Jednak hamowanie ani razu nie uaktywniło się bez przyczyny. Trzykrotnie za to system uratował mnie przy szybkim cofaniu gdy pomimo kamery nie zauważyłem np stojącej w poprzek barierki czy słupka. Efekt jest co prawda piorunujący bo auto staje bardzo gwałtownie ale skutecznie przed przeszkodą. To samo przy cofaniu gdy nie widzisz ruchu poprzecznego - ostrzega i działa rewelacja. Kamera szerokokątna z kolei daje widok tam gdzie przód jest za długi i nie ma się jak wychylić. Najbardziej jednak mi pasuje wspomaganie czy wręcz automatyczne skręcanie przy zakrętach. W bardzo długich trasach bardzo pomocne. Nie wiem czy jeździłeś z włączoną asystą powyżej 200 bo byś zauważył, że powyżej 210 systemy same się deaktywują Tak samo przy silnym wietrze warto je wyłączyć bo auto co chwile delikatnie koryguje tor jazdy co może być odczuwalne jako brak stabilności. Jest jeszcze jedna irytująca sprawa - jak wpadnie się w dziurę to odgłos z zawieszenia jest jakby coś się urwało. Zawału idzie dostać. Tak samo delikatne głuche stuki z zawieszenia przy naszych polskich nierównościach nawet w komfort plus. Musiałem się przyzwyczaić, że to taka praca elementów zawieszenia a nie ich defekt. Od razu mi się przypomniało, że w E65 było tak samo. Może Niemcy powinni te auta testować u nas :) Dlatego też nie polecam samopoziomującego się zawieszenia bo wtedy te efekty są jeszcze gorsze.
-
Faktycznie, że największym nieporozumieniem jest obniżenie uczucia luksusu. Plastikowe przyciski, atrapy plastikowe, "ucho" do otwierania foteli czy deska rozdzielcza jak w 3 trochę razi. Za to silnik, zawieszenie, no i skrętna oś naprawdę dają radę. Wydech fajnie mruczy i strzela ale trzeba ustawić odpowiednio Sport Individual. Auto jest też duże na zewnątrz (raptem ciutę krótsze niż 7 G11) a w środku z tyłu tylko dzieci i to małe się zmieszczą.
-
To wyłącznie kwestia gustu ale przypomnijcie sobie pierwsze modele BMW tam faktycznie grill był na cały przód :D Mi się podoba - sam przestanę w końcu mylić z 5 :D
-
No to może masz coś z filtrem - u mnie jest ustawione na automatyczne zamykanie i non stop jonizacja. Do środka nic nie dociera Aż poszedłem obejrzeć te plastiki - który element masz na myśli ? Wrażliwość na podmuchy wiatru - coś w tym jest. Ja przy silnym wietrze obniżam zawieszenie (w sport individual można ustawić co i jak się chce) Jednak wrażliwość na podmuchy była podobna gdy przy ostatnich wiatrach na zmianę jeździłem w trasy G11 i S500 "Maybach" Budząca szyba ? chyba literówka i chodziło o brudzącą ? Stuki plastików przy środkowym zagłówku wyleczę Ci od razu - masz uszkodzony zatrzask albo niedomkniętą klapkę od otworu na narty Robię G11 naprawdę długie trasy - zawieszenie, masaż w fotelach i spalanie 740D daje dokładnie to co potrzebuję. Kwestia gadżetów i elektroniki to kwestia mody i rozwoju. Ja nie narzekam. Korzystam z wszystkich "dobrodziejstw" Szczególnie uwielbiam przygotowanie i wspomaganie zakrętów oraz śledzenie auta przede mną - na początku ta "pół autonomia" mnie nie przekonywała. Teraz nie wyobrażam sobie bez niej jazdy. Tak samo będzie z przejściem na hybrydy i elektryki - smutek i nostalgia za tym co było. Bardziej jednak wydaje mi się, że to kwestie egzystencjalne gdzie tęsknimy za starymi dobrymi czasami :roll:
-
Serwis - mi już wymienili
-
Z czujnikiem "smrodu" nie mam problemów - masz wersje z jonizacją i "perfumami" ? Stabilność hmmm... nie wiem co masz na myśli ale pneumatyka wg mnie daje wybór Runflatów też nie lubię Wyciszenie jak pisałem pozostawia wiele do życzenia HK to kwestia jak kto słyszy - dla mnie wystarczająco Jakość - nie zauważyłem - wszystko pasuje, nic nie stuka i nie piszczy wentylacja - zgadzam się Klima - czasami też jej nie rozumiem :D
-
W tym segmencie decydują subiektywne odczucia i potrzeby i to jest topic o G11 a nie o porównywaniu go z czymś tam. Ja napisałem plusy i minusy G11 więc i Wy napiszcie swoje o G11
-
Breras znowu to samo - nic nie wnosisz do dyskusji :duh: savik79 - przejechałem 100.000km to mogę coś powiedzieć. Awaryjność - zawiesiły mi się nerki i zeszła farba z końcówek wydechów. Wszystko oczywiście wymienione na gwarancji. Spalanie mieszane na poziomie 8,7l/100km Zbiera się wystarczająco (5,2 do 100) a jak komuś nie wystarczy to można zrobić chip z 320KM do 400KM. Zawieszenie do wyboru od sztywnego po komfort plus - naprawdę daje rade przy wszystkich prędkościach i warunkach. Polecam laserowe światła i night vision. W 95% jeżdżę też z "autonomią" - działa rewelacyjnie Zastrzeżenia mam do zbyt dużego hałasu wiatru u góry przednich drzwi (podobno poprawili w FL), słabej klimatyzacji foteli (podobno tak ma być aby się nie zaziębić), czasami zawału można dostać w wąskich przejazdach bo auto jest szerokie i ma czujniki dookoła (wtedy ratuje widok 360) Szczerze po czasie żałuję, że nie wziąłem 750 w benzynie ze względu na wrażenia z silnika i wydechów ale za to na stacji diesel wynagradza ;)
-
Najlepsze są komentarze nic nie wnoszące do dyskusji. Piszesz - "daj spokój" to uzasadnij :duh:
-
a gdzie tak aby nie stracić gwarancji na auto ?
-
Ktoś skusił się na upgrade od Schnitzera ? Do 740d proponują 380KM i 780Nm https://www.ac-schnitzer.de/en/bmw/7/g11-g12-series-sedan/engine/performance-upgrade-diesel/ac-schnitzer-performance-upgrade-for-bmw-5-series-g30-g31-3-0d-and-3-0d-xdrive-g11-g12-3-0d-and-3-0d-xdrive-17342.html
-
Nic nie czuje, mam włączoną automatyczną recyrkulacje i jonizowanie. Filtr wymieniany wg wskazań w ASO