Robiłem taki SWAP i muszę cię zmartwić - koszt to min.15k PLN . Jesli masz manual, to po SWAPIE kluczową sprawą jest zbudowanie odpowiedniego sprzęgła, co jest rzeczą dość trudną (rozumiem, że chcialbyś dalej czipować 535d ). Jesli automat, to problem - z tego co wiem ten z 3.0d nie przeniesie 650-700NM jakie będziesz miał po czipie 535d. Napęd X, który masz, spokojnie wytrzymuje te wartości momentu (znam 2szt X3 3.0sd po programie i nic się z nimi złego nie dzieje ) Tak czy inaczej różnica w osiągach między czipowanym 530xd a hybryda 535xd będzie więcej niż odczuwalna :-) Pamietaj że po takim SWAPIE będziesz miał problem z odsprzedażą auta, tzn. nikt Ci nie dopłaci tych 15k z uwagi na wymianę silnika, a wręcz będziesz miał problem, żeby znaleźć klienta. Pzdr,