Skocz do zawartości

inspektor884

Zarejestrowani
  • Postów

    129
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O inspektor884

  • Urodziny 05.08.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d / gg 1092918
  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Zawód
    Strażak / Instruktor

Osiągnięcia inspektor884

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. A czy jest jakas opcja w INPIe ????
  2. Witam Czy jest jakiś sposób aby wyłączyć prąd wychodzący z gniazda zapalniczki, wyłączając zapłon w samochodzie ?
  3. Pisze jak ja to odczuwam ! na 17 smigam od 2 tygodni i jak wjadę w koleiny to jest tragedia !! trzeba mocno trzymać kierownice bo auto ciągnie na bok ze masakra a tego zjawiska nie było jak miałem 16 na 205 ale to może wina oponn ( micheliny primacy HP 225 ) A tak na marginesie to stare 16 sprzedałem chłopakowi który przyjechał e46 na pięknej 17 ale jak to określił zmądrzał i wraca na starą przyjemną szesnastkę :D
  4. Obecnie 225/45/17 wcześniej 205/55/16 i powiem wam ze żałuje zamiany na większe !!!!! komfort jazdy mniejszy a w koleinach to jest masakraaaaa !!!!!!!!!!!!
  5. inspektor884

    320d olej do silnika

    Lej tylko 5W...
  6. Problem z przetwornica rozwiązany prawdopodobnie :D problemem była masa a raczej jej brak :)
  7. Panowie gdzie szukać przyczyny :?
  8. Kolejny dzień zmagań nie przyniósł rezultatów :cry: zamieniłem stronami lampy i co się okazało po podłączeniu sprawnej lampy przetwornica piszczy !!!!!!!!!!! więc podejrzewam zwarcie gdzieś na instalacji ;/ dodam że są to nieorginalne światła xenonowe , takie już kupiłem.
  9. Po co ??? sam to jesteś w stanie zrobić !!! ok godziny czasu zajmuje wykręcenie obu lamp i przepięcie przetwornic !!!! jak przepniesz przetwornice i bedzie lampa sprawna to już wiesz co siadło a jak nie zaskoczy to starter do wymiany i po problemie !!!!
  10. Witam. Ostatnio padł prawy xenon więc zamieniłem miejscami żarówki które okazał się sprawne !!! Następnie zamieniłem przetwornice i wyszło ze w tym siedzi problem więc zamówiłem na allegro używkę za 150 która po podłączeniu świeciła 30 min i to by było na tyle bo już nie zapala żarnika :x Moje pytanie brzmi: Czy nabyłem uszkodzoną przetwornice czy też moja instalacja samochodowa mogła ją uszkodzić ???
  11. zacznij od świec !!! ja wymieniłem na NGK troche tansze i przy -20 pali po 2 sec :) A odnośnie skoków obrotów to jest wina podgrzewacza ale tylko na zimnym silniku bo gdy temperatura oscyluje o 90 stopni to problem powinien ustąpić !!!!
  12. szukaj serii bo to co jest tutaj to koszmarr !!!! wizualnie wygląda okropnie a nie chce myśleć co ukrywa silnik !!!!
  13. Panowie nowe świece to podstawa !!!!! ja wymieniłem u siebie i auto pali jak w lecie :) doda ze INPA nie pokazywała mi błędów odnośnie spalonych świec
  14. u mnie o tyle dobrze że elektroda jeszcze pozostała na tej urwanej świecy to jakoś udało mi się czapke założyć i autko pali od strzału :))))))
  15. tak właśnie urwana :-) z tym że pękła tylko góra tam gdzie zachodzi klucz na świece a reszta siedzi jak zalana. w świecy wystawalo ok 20 mm zarnika więc założyłem czapkę świecy tylko delikatnie ja przerobilem. Rano samochód zapalił od pierwszego strzała co na starych świecach było by nie możliwe :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.