Skocz do zawartości

polowiec

Zarejestrowani
  • Postów

    278
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O polowiec

  • Urodziny 27.01.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D 2007
  • Lokalizacja
    Kwidzyn

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia polowiec

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-163km-m47-carplay-doinwestowany-ID6FDphF.html?isPreview=1
  2. Drgania niosą sie po całym układzie kierowniczym. Ja obstawiam łożyska amortyzatorów. Czy na postoju można zasymulować? (ruszyć, przyhamować i na postoju kręcić)
  3. Wyglada lepiej, ale ten gorny panel jest podlaczony do aux-in, wiec w ori radiu musisz wlaczyc aux-in. Jezeli nie zalezy na jakosci dzwieku to oczywiscie ten panel lepiej wyglada. Ale gra to tak samo jak ori radio. No chyba ze jest wzmacniacz zewnętrzny to da sie to jeszcze w miarę dostroić. To radio ktore posiadam, jest bardzo dobrze wykonane (lepiej od wersji z osobnym panalem na panel klimatronika). Podswietlenie, galki wszytko sie ladnie komponuje. Wyswietlacz IPS nawet w mrozy dziala szybko. Zależało mi na bezprzewodowym carplay, działa idealnie. Po uruchomieniu auta, kilka sekund i leci dalej muzyka. Tez stalem przed dylematem, czy ciąć pulkę czy nie. W razie nie udanego ciecia, troche zabawy z wymiana deski jest. Ale osobiście, nie podoba mi sie ten górny Panel nawet w ORI. Zasłania widoczność :)
  4. Witam Mam od jakiegoś czasu https://pl.aliexpress.com/item/1005002055388095.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.27425c0fAL6rbg Działa rewelacyjnie. Dźwięk dużo lepszy od oryginalnego radia. Nic sie nie wiesza, działa bardzo szybko. CarPlay działa idealnie. Kamera cofania tez dziala super https://pl.aliexpress.com/item/4000826812969.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.2f985c0fCkaks8 Mam wersje najdroższa (px6, DSP, Android 10) , kupowałem z magazynu niemieckiego.
  5. Sprawdz EGR oraz elektor-zaworek nim sterujący. Mi szarpalo podobnie, po wymianie tego zaworka przestalo. Drugie do sprawdzenia do przepływka. 3 wtrsykiwacz cos sie zaczyna dziac. Ale jeszcze nic bym z nim nie robil.
  6. Kolektor sprawdziłeś? Mi nic nie śwista ani nie gwiżdże. Cisza, tylko klekot słychać.
  7. Mialem u siebie podobny problem. Wymienilem nawet EGR (nowka). Przyczyna byl elektrozawor sterujacy EGR. Kup nowy, czyszczenie nic nie da.
  8. Luz masz pewnie w pozycja środkowej kierownicy (jazda na wprost). Wyrobiona jest w tym miejscu listwa. Jeżeli dokręcisz srube, zlikwidujesz ten luz ... ale kręcąc będziesz czul jak coraz z większa sila musisz kręcić. Moze się tez blokować lub nie odbijać po zakrętach. Jak luz na listwie - najlepiej regeneracja. Wybór należy do Ciebie. PS. Ta śruba jest prawidłowo do likwidacji luzy po wymianie listwy na nowo - ustawia się ja raz na nowej nie wyrobionej listwie.
  9. Zapalila mi sie dzisaj kontrolka od cisneinia w kolach, ale na kolor czerwony i nie moge skasowac. Co moze byc przyczyna? Powietrze w kolach jest, zadnych bledow w kompie. ______________ Udalo sie skasowac. Za pierwszym razem nie chciało, za chwile znowu wyskoczyła. Po kilku godzinach skasowałem ponownie i juz sie nie zapala. Nie pompowałem kol - były ok. NIe pojawila sie na żółto, tylko od razu na czerwono. Mialem to pierwszy raz. Zobacze, może cos wyjdzie później.
  10. Normalne. Jakby klocek byl wiekszy to na nim byłby rant. A klocek jest luźny, wiec mógłby sie przemieszczać z tym rantem co wpływałoby mocno na sile działania hamulców..
  11. Wygląda na uszkodzony pierścień abs który jest na tylnych kolach. Podłącz pod komputer w czasie jazdy i obserwuj prędkość kol z czujnikow abs. Będziesz wiedział które kolo. Stawiam na lewy tyl. Cos takiego - https://allegro.pl/oferta/bmw-e36-e46-e83-e87-e90-e91-koronka-pierscien-abs-8357986255 Możesz tez wyłączyć DSC przyciskiem i auto powinno normalnie jechac. jezeli tak jest, 99% te pierścienie.
  12. Po wymianie tarcze + klocki zrob tak: Z 5 razy cykl rozpędzanie do 60 i hamowanie do 30, potem z 5 razy cykl z 80 do 50, potem jeszcze kilka razy z 80 do 30. Nie możesz się zatrzymać. Po tych wszystkich cyklach chwile pojeździj aby schłodzić tarcze. Przez 300km staraj sie nie hamować gwałtownie do całkowitego zatrzymania. Ja juz zrobiłem z 2tys po wymianie, zero bicia i super hamują. Mam zestaw Zimmermanna.
  13. Nie jest złe. Powinno być do 0.04. Może być bardzo bardzo delikatne przy większych prędkościach.
  14. Potwierdzam, super zestawik. Lub jak jeździsz spokojniej zimmermann zwykle + klocki zimmerman. Do sportowych zimmerman zdecydowanie Textar lepszy. Jak nie chcesz miec bicia przy hamowaniu, to dobrze oszlifuj piasty i co pewien czas zakładaj tarcze i sprawdzaj bicie (zestaw do pomiaru bicia tarcz mozna tanio kupic na aledrogo). Lub jak masz stare piasty, rozważ ich wymianę. Nowa piasty + nowe tarcze = "0" bicia przy hamowaniu
  15. Witam Polecam takie - jako jedyne działają bardzo długo. Przetrwały zimę :) https://allegro.pl/oferta/dioda-zarowka-led-c5w-c10w-36mm-6xled-canbus-rurka-8182691510 Świecą nie za mocno, w nocy super efekt. Inne bez obudowy max pól roku i przepały sie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.