Skocz do zawartości

M_ichał

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320dA

Osiągnięcia M_ichał

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Jezeli auto jest wystawione na otomoto, allegro to wrzuc linka jak mozesz.
  2. DSC nie przeniesie mocy na kolo ktore ma wieksza przyczepnosc, poniewaz nie ma szpery. System tylko przyhamowuje slizgajace sie kolo, zeby zminimalizowac poslizg. Ja od siebie dodam ze tez mnie juz meczy jazda zima, ale bardziej od RWD denerwuje mnie stosunkowo niskie zawieszenie. Z reguly to powoduje trudnosci z jazda. Zwlaszcza na mocno zasniezonych bocznych, osiedlowych drogach, gdzie robia sie lodowe koleiny, wtedy auto czesto szoruje spodem. Tam gdzie wszelkie ople, fordy, skody itp. przejezdzaja bez problemu.
  3. Panowie temat o spryskach to i pytanie o plyn mam. Czy zimowy plyn z Carrefoura 5 l. za 7 zl mozna spokojnie wlewac? To jest to samo co na BP za 30 zl?
  4. Moim zdaniem najlepsze beda 16" model 156, prosty wzor, latwy do umycia, co zima jest wazne. Ja mam na zime styling 32, i niezbyt dobrze sie to myje. Jezeli chodzi o opony, to Dunlop M3 jest bardzo dobra opona.
  5. W Bawaria Motors maja w ofercie Mobil, takze mozliwe. Ciekawe tylko czy przejda tylko na mobil, czy w ofercie bedzie rowniez castrol.
  6. Bierz Le Mans nawet sie nie zastanawiaj. Ten lakier robi na mnie duzo wieksze wrazenie niz saphire schwarz, pewnie dlatego ze rzadko mozna spotkac takie auto. Pamietaj tylko ze ten lakier wystepuje wylacznie w M-pakiecie.
  7. W automacie praktycznie caly czas w miescie mam w zakresie 1500 - 2000 przy normalnej jezdzie. W 320d odcina wam przy 5000 czy 4700, bo w automacie wlasnie do tylu da sie dokrecic, a jak jezdzilem manualem to przy tych obrotach juz bylo mocno czuc spadek mocy.
  8. Chwile jezdzilem E90 320d 163 KM w manualu. Ja mam automat i chip ACS 200 KM, i powiem szczerze ze w serii to nie za bardzo jedzie. Zdziwilo mnie wlasnie to, ze zeby dynamicznie przyspieszyc trzeba czesto redukowac, i turbodziura do 2 tys. mocno przeszkadza. W automacie turbodziura nie przeszkadza, bo w tych wartosciach obr/min konwerter jeszcze nie spina na stale, albo jest redukcja. Ale dynamika jazdy zdecydowanie lepsza jak ma sie okolice 200 KM. Chociaz w serii mozna spokojnie krecic do 4700 obr. i nie wyczuwa sie takiego spadku mocy jak w przypadku chipa.
  9. Hehe Exide :) wiadomo ze to nie jest problem, i osobiscie wole takie wspomaganie ktore jest precyzyjne, ale troche lzej na parkingu by sie przydalo czasami :) Ostatnio jezdzilem E60 z active stering, i dla mnie jest to zly system , nie to czego sie oczekuje od BMW. Najpierw trzeba sie przyzwyczaic ze przy malej predkosci i nieduzym skrecie kierownica, kola skrecaja sie prawie max (mozna sie otrzec o cos obok), a przy szybszej jezdzie po ostrzejszych zakretach nie ma takiej precyzji i wyczucia, a kiera tak szybko nie wraca.
  10. Potwierdzam, w wersjach bez servotronica kierownica chodzi ciezko przy malych predkosciach. Ale za to jest bardzo fajnie bezposrednia, czego brakuje w servo. Tam co prawda przy parkowaniu i ciasnych uliczkach jest wygodniej, bo mozna spokojnie jedna reka krecic, ale za to nie ma takiego czucia kol.
  11. M_ichał

    Chiptuning 35d

    AO a czy z VP Diesel tak samo jest w przypadku 2.0d bez DPF, i lepiej tankowac Diesel Extra? Czy w tym wypadku tankowanie VPD ma sens?
  12. Rufio a na jakich oponach smigasz, bo to tez wazna kwestia? Bardzo pozytywne opinie sa o Michelin PS2.
  13. Na D i R obroty lekko spadaja, o ok. 50 obr/min. Auto rowniez lekko przysiada i czuc troche wieksze drgania.
  14. AO mozesz napisac co bylo powodem wizyty w ASO, co bylo do naprawy? A moze jak widziales ze beda problemy, lepiej bylo wziasc samochod od nich, i pojechac do innego ASO, tam gdzie nie miales wczesniejszych "akcji" :wink:
  15. Mozna tez zalozyc 205/50R17, wszystko bedzie ok (srednica kola zachowana, zadnych przeklaman).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.