Staszek82 po kolei: jaki typ żarnika chcesz kupić? jeśli firmowy standardowy, to mają one barwę ok 4300K, więc sama barwa światła nie będzie całkiem biała, będzie bardziej biało-żółta widać to i na drodze i na soczewce, więc te zwykłe 5w5 mogą zostać, jak chcesz iść 5000K-6000K to wtedy możesz zmienić (ja miałem u siebie Philipsy 85122CM 5000K ale że dużo jest podróbek philipsa to wczoraj zamówiłem Osram 66240CBI, bo jeden philips mi gasł w czasie jazdy mam nadzieje, że będą lepsze i że będą w oryginalnym opakowaniu ale to dopiero we wtorek będę wiedział) wcześniej kupowałem typowe chińczyki za 20zł ale świecą zdecydowanie gorzej niż te "lepsze" nie rozświecają tak szeroko drogi jak np te philipsy i świeciły u mnie max 6 mcy Ze zdjęć widzę, że masz automatyczne poziomowanie, a te pokrętła które pokazujesz, to ma każdy samochód i powinny być dwa przy każdej lampie , jedno do góra,dół drugie do lewo,prawo i to wcale nie oznacza że masz ręczną regulację, bo ręczną ma się w kabinie 0,1,2,3. Przełącznik służy do automatycznego włączenia świateł, więc jeśli masz wszystko oryginalnie to powinieneś mieć jeszcze czujnik zmierzchu, który właśnie uruchamia światła jak się ściemni ( możesz światła przeprogramować, że długie świecą na chyba 30% mocy i wtedy ustawiasz właśnie na tą pozycje przy przełączniku świateł i jeśli się ściemni to zapalają się wtedy xenony a długie gasną, ale o tym już są tematy na forum tylko musisz poszukać) a w vinie powinno być napisane czujnik zmierzchu