Skocz do zawartości

madmax

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X6 35d
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia madmax

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Trzeba mieć tylko drobne dłonie i sprawne palce. Podobno żadne błędy nie wyskakują.
  2. Też kiedyś kupiłem jakieś żarówki z których nie byłem zadowolony. Nawet umieszczałem gdzieś tutaj zdjęcia porównujące jasność i barwę światła. Teraz są już fajne led markery, które świecą ładnie i mocno, a na dodatek przygasają po włączeniu świateł. Jeśli Ci się spieszy, to na allegro są dostępne od ręki. http://allegro.pl/zarowki-ringi-led-marker-bmw-x5-e70-x6-e71-h8-64w-i3131662642.html Jeśli nie, to pod koniec miesiąca powinny być w zaprzyjaźnionej hurtowni trochę taniej.
  3. Pojawiły się pierwsze zdjęcia. Całkiem rasowo się prezentuje :D http://motoryzacja.interia.pl/samochody/prototypy/news/calkowita-nowosc-tak-wyglada-bmw-x4,1907341
  4. U mnie od nowości jest tak, że jak włączę ogrzewanie kierownicy i zatrzymam na chwilę samochód wyłączając silnik, to o ogrzewaniu kierownicy mogę zapomnieć. Dopiero po wielu minutach (chyba jak jakiś czujnik dobrze wystygnie) można znowu włączyć ogrzewanie. Strasznie mnie to wpiekla zimą, bo kiedy stoję na przejeździe kolejowym, to po uruchomieniu silnika muszę jechać ze zgrabiałymi łapami do celu. Dopiero w drodze powrotnej można znowu sobie ogrzać... o ile przejazd kolejowy znowu nie zamkną na długie minuty. Pozostaje tylko nie wyłączać silnika.... wtedy grzeje non-stop. Byłem z tym 3 lata temu na serwisie i wydukali, że: "tak już jest to skonstruowane i tak będzie"
  5. To chyba "urok" Twojego samochodu, bo nie słyszałem o takich problemach jak dotąd.
  6. madmax

    Eksploatacja ..

    O qrcze! Nawet nie wiedziałem, że powinno się przełączać na P. Nigdy jeszcze tego nie zrobiłem. Kiedy się zatrzymuję to wciskam przycisk "stop" i wysiadam już mnie nic nie obchodzi..... Faktem jest również to, że instrukcję miałem raz w ręku i przeczytałem może z 5 stron. Pewnie jak coś wysiądzie to okaże się, że lenistwo w tym wypadku będzie kosztowało :roll:
  7. Ja odbierałem swój samochód dokładnie rok temu i musiałem zamontować GPS żeby ubezpieczyć w pakiecie. Salon oferował chyba za 4,5 tyś, ale znam fajną firmę montującą GPS-y z obsługą monitorowania w firmie Keratronik. Za urządzenie płaciłem chyba 1200 zł z montażem i abonament miesięcznie w keratroniku 59 zł. brutto. Zniżka ekstra w AC chyba 10%. Firma która mi to montowała jest w Poznaniu. Jeśli ktoś zainteresowany to mogę ich polecić. Tańszym rozwiązaniem na dodatkowe zabezpieczenie jest "whisper" . W skrócie, to taki moduł telefonu gsm, który monitoruje funkcje auta i sms-em przekazuje na komórkę. Można też sms-em blokować auto, lub pytać o stan alarmu w samochodzie, itp. Miałem to w poprzednim aucie, ale to wszystko tylko pierdołki, prawie nieistotne dla prawdziwego złodzieja, natomiast istotne dla firm ubezpieczeniowych i oferowanych przez nie zniżek.
  8. Ja tam zawsze ufajdam spodnie o progi bo za niski "kajtek" jestem. Tylko latem dłużej uchowam spodnie w czystości... ewentualnie muszę umyć łydkę. Ale bez progów samochodu bym nie kupił :)
  9. madmax

    opony na zimę

    Jeżdżę już na nich drugi sezon i potwierdzam to, co pisałem wcześniej o tych oponach i to, co piszą inni. Do tego cena... chyba poniżej 800 zł brutto. Nie wiem czy są tylko średnio dobre, ale z pewnością nie żałuję zakupu i nie widzę żadnego problemu w użytkowaniu.
  10. Tylko pozostają profesjonalne firmy zajmujące się nagłośnieniem. Jeżeli masz autko na gwarancji to ją stracisz. Ja mam u siebie High End Individual i mogę powiedzieć że brzmi poprawnie. Też myślę o poprawie na coś naprawdę high
  11. Poszedłem zobaczyć jak to u mnie wygląda i mam bardzo drobne cętki ale raczej brudu lub smoły. Czegoś takiego jak u Ciebie nie mam. Zastanawiam się jak to możliwe, że na progu jest rdza, bo o ile wiem to te nakładki są aluminiowe....chyba
  12. Tak, ja mam u siebie i odpowiem następująco: Uważam się za audiofila i mam w związku z tym duże wymagania. High End Individual to całkiem przyzwoity zestaw, który zadowoli większość osób. Słyszałem lepsze brzmienia i chciałem lepszy sprzęt do auta, ale BMW Smorawiński w Poznaniu zapowiedział mi natychmiast, że stracę gwarancję jeśli to zrobię, zresztą to samo dotyczyło modyfikacji HARTGE. :duh: Mogę Cię zapewnić iż każdy kto wsiada do mnie i słucha muzyki twierdzi, że jest super jakość i wszystkie dźwięki czują w brzuchu. Ale też żaden zestaw fabryczny nie będzie lepszy od indywidualnego zestawu zestrojonego przez profesjonalistów, którzy nic innego w życiu nie robią, tylko podniecają się mocą i czystością dźwięków :cool2:
  13. No macie rację! U mnie ta mniejsza część się zatrzaskuje jak mocno zapie...., ale ta większa za kierowcą - nie. Prędzej wyleci krata niż uda się oparcie zatrzasnąć w zamku. Co do zniszczonej skóry, to u mnie wszystko OK i nic nie trzeszczy ani nie skrzypi.
  14. Nie, kupił w miejscu zamieszkania samochód z kratką - na firmę, którą ma w Polsce i teraz "trzęsie gaciami". Pisaliśmy o tym, że to duże ryzyko i nie warto dla tych kilku tyś jewro.
  15. podsufitkę ciemną też polecam, bo wygląda bajerancko w samochodzie z ostrygową skórą, ogrzewanie kierownicy obowiązkowo, chociaż jak dla mnie to za słabo jeszcze grzeje. Jeżeli nie brałeś pod uwagę aktywnego układu kierowniczego to oczywiście polecam. W ten sposób zamówisz prawdopodobnie "optymalny samochód klubowicza X6" i najszybciej znajdziesz klienta przy sprzedaży za jakiś czas :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.