Skocz do zawartości

Hipo

Zarejestrowani
  • Postów

    1 447
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O Hipo

  • Urodziny 03.01.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E60 530i
    było E87 120d
    było E30 316i
  • Lokalizacja
    Warszawa / Piaseczno

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hipo

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. wszystko rozebrane. biala puszka, gdzie są bezpieczniki, czy przekaźniki z komputerem również i tam jest sucho. wszystkie plastiki zrzucone. auto dwa dni stało na słońcu i nic. to już trwa 5 dni..
  2. witajcie, auto 2010 2.0d została umyta komora silnika i po tej operacji samochód dostał świra.. niżej film https://www.youtube.com/watch?v=-cgfmVSJfTQ&feature=youtu.be odpalam może pracować kilka h i nic, jade po prostej drodze też oki, jak tylko zjade na nierówną drogę to zaczynają się akcje: - wycieraczki się włączają - wyłacza się licznik - xenony się poziomują - air Bag - pasy - błąd ciśnienia w oponach - check engine - tryb awaryjny skrzyni biegów - wszystko co powiązane jest z elektroniką. serwis wymienił CAS pod kierownicą, ale nic to nie dało. podejrzewam, że jest gdzieś woda, ale nie wiem gdzie szukać zasugerujcie proszę, gdzie szukać i co robić?
  3. był przykręcony do nadwozia na 100% w przeciwnym wypadku może się przewrócić i lipa.. tak, kup z tym filterkiem.
  4. zostało wyjęte ze względu na to, że miałem przełożyć do nowego auta, szybko je sprzedałem następnie była benzyna, teraz jest V6TDI i tu nie ma miejsca, gdzie to upchnąć :mad2:
  5. zgadza się - wiesz o czym piszemy :mrgreen: ten nowy ma kanaliki, które się nie zapychają, jednakże przez tą oryginalną odmę ma krążyć samo powietrze (układ odpowietrzenia skrzyni korbowej, czy jakoś tak) a OCT wyłapuje olej, którego nie powinno być i przepuszcza samo powietrze. operacja ta była wykonywana kilka lat temu.. ale przy sprzedaży OCT został wyjęty i leży gdzieś w garażu. średnica węża nie może być mniejsza od "rurki odmy" wąż specjalnie przystosowany do kontaktu z olejem i temperatury. "Puszka" czyli zbiornik kupiony na allegro wraz ze wszystkimi uchwytami, mufami do montażu. Zamontowali mi to po prawej stronie silnika - patrząc na niego przy otwartej masce. tyle pamiętam. szukaj zbiorniczka z zewnętrznym filterkiem - zawsze bezpieczniej. ODRADZAM wsadzania jakiś butelek po napojach! wypadnie, stopi się, źle wygląda = kłopoty
  6. "wpinasz" się z wężami pomiędzy dolotem, a odmą. Wąż z silnika wchodzi w zbiorniczek(OCT), a drugi idzie do dolotu i takim sposobem mamy zrobiony separator - na dnie zostaje to, co niepotrzebne, a powietrze leci dalej. Paiętaj, aby wążbył odpowiedni: * do temperatury * elastyczność (nie może się nigdzie załamać, aby drożność była zawsze maksymalnie duża) * koniecznie wyznaczony do kontaktu z olejem silnikowym Wbrew powyższym wypowiedziom OCT nie zakładamy do silników, które mają MILION KM na liczniku, ale prawie, że do każdego diezla. Zgadza się, że w silnikach bardziej zużytych będzie miał większe znaczenie, ale każdy diezel wywala odmą, jakąś część "minimalną część oleju, który leci potem po całym dolocie. W zbiorniczku nie zbiera się tylko olej.. Prawdopodobnie nikt z Was zbiorniczka nie czyścił i nie wie co tam jest (olej wymieszany z wodą i oparami SYF!) Ktoś też napisał, że po co? przeciez jest separator na górze pokrywy głowicy, ale jaki? zagłębialiście się w jego budowę? znacie jego funkcję i cel? <--> a teraz znacie jego prawdziwą pracę? Dlaczego BMW ulepszało swój separator, czyli wyrzucili filterek, a zastąpili go "kanałami"? Dalej obstaje przy swoim, że OCT to dobra rzecz, ktorą warto mieć :cool2:
  7. oczywiście, że to dobry pomysł! miałem w swojej E87 przez pewien czas i spełniał swoje zadanie. Kolega pisze, że ma "ślady oleju" w dolocie - zleć to dobremu warsztatowi, który użyhje odpowiednih materiałów do wykonania tego zabiegu. Bardzo ważne jest aby węże były odpowiedniej grubości i aby się nie załamały bo zatkasz obieg i kłopoty gotowe..
  8. ho ho hoooooo! co ja widzę :)
  9. zastanów się, nie tnij! porozmawiaj z lakiernikiem, z kims, kto Ci doradzi - jaką masz pewność, że w trakcie cięcia lakier nie odskoczy od błotnika? - to jest alunimium..
  10. słabo... kierunki będą w złych miejscach w stosunku do nerki
  11. jak napisał capaz, błotniki są inne i w żadnym wypadku nie podejdą pod zderzak Mpak. jestem po takiej operacji :) niżej link do mojego auta (co prawda już sprzedałem, ale temat jeszcze wisi). viewtopic.php?p=1498836#p1498836
  12. Do N47 ? Dzisiaj dzwoniłem do Stando we Wrocławiu i oryginalny dwumas 3700? nie, do M47N2
  13. dwumas w ASO 1394PLN warszawa - FUS
  14. moim skromnym zdaniem - zerowy, ale to już musi sobie odpowiedzieć na to pytanie autor tematu.
  15. myślę, że da redę, ponieważ to tylko silniczki, które sterują, czyli podciągasz napięcie i powinno gadać, ALE! pod pamięć raczej tego nie podłączysz, czyli nie będzie sama się podnosiła i opuszczała podczas wsiadania i wysiadania - przeba mieć odpowiedni moduł i go tego "nauczyć" elektryczna kierownica współgra z elektrycznymi fotelami i lusterkami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.