Skocz do zawartości

WOWO_

Zarejestrowani
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WOWO_

  • Urodziny 21.04.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330xd
  • Lokalizacja
    Łomża
  • Zawód
    inżynier sanitarnik

Osiągnięcia WOWO_

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. WOWO_

    330xd utrata mocy

    Turb mogło paść bez żadnych objawów, tak było i u mnie. Tyle że ja załatwiłem na własne żądanie bo przegoniłem auto przez około 100km z obrotami pod czerwone pole :D Tych sprężarek sie nie regeneruje. Garrett nie produkuje częsci zamiennych i wszystkie regeneracje sa na chińskich wkładach :) Jeśli chcesz jeździc długo i bezawaryjnie tylko nówka.. Zregenerujesz bedziesz miał problemy jak nie dziś to za miesiąc, za pół roku, rok...
  2. Ile razy trzeba powtarzać że tych turbosprężarek się nie regeneruje. Garret nie produkuje cześci zamiennych to turbo z VNT. Robione to jaest n ajakichś badziewiach z chin i albo piardnie od razu, albo za jakiś czas. Jedym słowem nie warto, trzeba zainwestować w nówke i mieć problem z głowy.
  3. WOWO_

    330d - Tylna wycieraczka.

    Nic nie trzeba z szyby wybijać.... Rozkręcasz plastiki i cały mechanizm wychodzi bez problemu. Teraz dopiero wybijasz mając to w ręku, wiec niema z tym żadnego problemu. Robiłem to pare miesięcy temu :)
  4. Uporałeś się z tym sprzęgłem?? Jakij marki kpl zakładałes?
  5. M330d :arrow: S4 fajne auto, tylko nie V8 Q tip, tylko i wyłacznie 2.7BT Q manual. Do tej pory poruszałem się tylko i wyłacznie 4 pierścieniami więc jestem na bieżąco w temacie. TIP niestety też się sypie, za to napęd jest na prawde pancerny. Ceny części które podałeś to jakiś żart. Tarcze to wydatek około 350zł/szt !!! Klocki bankowo w graniach 200-2300zł. Wahacze markowe 1000zł które bedziesz wymianiał częściej niż olej. poza tym wieczne problemy z ręcznym :/
  6. 320d ma dużo gorsza kulturę pracy, osiągi też nie powalają na kolana, a silnik lata po komorze jak żyd po pustym sklepie. Nie mówie tu o obecnych klekotach w 4 cylindrach bo to już fajne, dobre jednostki, tylko o e46. Utrzymanie większe w 330d??? Ciut wiecej oleju, minimalnie wicej paliwa i chyba ubezpieczenie, a reszta?? Myśle że na podobnym poziomie.
  7. Tylko 330d. Diselki w 4 cylindrach, to nie oszukujmy się kondony... Nie sądze również że w kosztach utrzymania jest jakaś kolosalna róznica.
  8. Podpiąć aku do + i masy pod maską.
  9. WOWO_

    320d czy 330xd - co wybrać?

    Każdy chwali swoje, ale pomiędzy 2.0d i 3.0d jest przepaść i nie można tych silników porównywać. 3d jest górą pod każdym względem. Napęd X jest fajny, przydatny, lepiej auto się prowadzi i zachowuje. Fakt jest droższy w przypadku awarii, ale w zasadzie ile raqzy może się zapsuć??
  10. ale po to ma w sobie grzałkę, by momentalnie osiągała temperaturę roboczą...
  11. WOWO_

    320d znikajacy diały dym

    Przy wywalonej uszczelce bedziesz miał parowóz, ale tylko wtedy gdy woda pójdzie do oleju. W Twoim przypadku obstawiałbym parę wodną. Przy tych temperaturach i wilgotnosci to normalne zjawisko.
  12. Bez sprawnej pompy paliwa - tej w baku auto nie odpali, nie mowa o jakiejś jeździe !!! Podepnij kompa i sprawdz czy DDE zapisał jakieś usterki.
  13. Dodam jeszcze jedno. Niejednokrotnie w zimowych warunkach auto z napędem na 4 łapy + letnie oponki, będzie prowadziło się lepiej niż ośka na zimówkach.
  14. Użytkuję ixa już drugi rok. O ile w suche dni róznica w prowadzeniu do ośki jest minimalna, o tyle jazda po mokrej i luźnej nawierzchni jest prawdziwą frajdą i przyjemnością. Trzeba nie lada starań wy wytrącić auto z załozonego toru jazdy. Rozkład siły napędowej na 4 koła pozwala lepiej wykorzystać moc i moment oraz znacznie precyzyjniej kierować pojazdem. Trzeba się tylko nauczyć prowadzić takie auto, bo technika jazdy diametralnie różni się do ośki. W momencie krytycznym gdy tył ucieka w ośce popuszczamy na moment gaz, w 4 napędowcu trzeba go mocno docisnąć, by przód zacząl wyciągać auto. Co prawda napędowi temu dużo brakuje do audikowskiego Quattro na Torsenie, ale spokojnie na początek przygody z 4 łapami daje radę.
  15. Pierwszym ograniczeniem w modach M57 i M57N jest sprzęgło!!! 270PS i ponad 600Nm jest do ogarnięcia z tego tego drugiego o ile sprzęgło na to pozwoli. Często niestety tnie się moment, bo uslizgi sprzęgła uniemożliwiają wykorzystanie tego potencjału. Napęd ma się bardzo dobrze i nic niepokojącego się nie dzieje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.