Skocz do zawartości

Badger

Zarejestrowani
  • Postów

    432
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E, F, G...

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Badger

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Badger

    G30 LCI

    https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1724349#lg=1331&slide=0 Tu jest cała galeria w niebieskim pytonie :lol: Ale proponuję przejrzeć normalne, niepicowane foty innych modeli w tym kolorze, np. na bimmerpoście, albo jak tu już pisano jakiegoś iX-a "na mieście" lub w salonie. Ten kolor jest trochę pozbawiony głębi względem poprzednich niebieskich w serii 5, ale taki jego urok, łatwiej go będzie utrzymać
  2. Badger

    G30 LCI

    No tak, tylko przecież to też mild-hybrid, więc ma teoretycznie kilkanaście KM więcej, a i oszczędności się pojawiły w zużyciu paliwa... A nie dość, że mocy nie podnieśli (w 540i wręcz przeciwnie), to jeszcze osiągi wersji benzynowych są gorsze, niż przed liftem... Cięższe są aż tyle, czy co?
  3. Badger

    G30 LCI

    Będzie świecić... niczym Księżyc - odbitym światłem :lol: Tak serio, to naprawdę zakładam, że to są odblaski
  4. Badger

    G30 LCI

    https://www.instagram.com/p/CAnEhkdHdUV/
  5. Badger

    G30 LCI

    Dokładnie tak... A tak dla przypomnienia - pierwsze reflektory soczewkowe - BMW (E30); pierwsze ksenony - BMW (E32); pierwsze LED-y - chyba też BMW (E39); pierwsze lasery - znów BMW (i8)... A teraz? :roll:
  6. Badger

    G30 LCI

    Nie wiem, być może - tak jak piszesz - coś pozmieniali w technologii... Zresztą w tej chwili lasery w G30 ciężko byłoby odróżnić od topowych LED-ów, gdyby nie niebieskie paski; może więc kształt będzie również taki sam w obu przypadkach, chociaż osobiście powątpiewam w sensowność utrzymywania czterech różnych wersji, raczej zostanie jedna topowa, z laserami właśnie.
  7. Badger

    G30 LCI

    Obawiam się, że to jednak są topowe światła... A na bimmerpoście od dawna leją się łzy, co BMW wyczynia ze swoim - niegdyś przecież nie do pomylenia z niczym innym - oświetleniem... Ktoś wrzucił taką porównawczą fotę czeskiego wynalazku i niech każdy sam oceni...: A przecież 20 lat temu była premiera E39 LCI ze słynnymi "aureolkami" (angel eyes), które zrewolucjonizowały samochodowe oświetlenie i na lata stały się wyznacznikiem marki; szkoda, że nic podobnego nie wymyślono teraz :(
  8. Do BMW na pewno nie ma co dzwonić, bo jako typowa korporacja mają bardzo konkretne rozpiski dotyczące poszczególnych modeli i ich podziału na odpowiednie linie produkcyjne, do tego są certyfikacje, normy, etc. Przerobienie M550 na 550 to jest m.in. inne zawieszenie, inne koła, a więc i inna emisja, właściwości jezdne, itd., itp. Ale może warto spróbować u któregoś z ich tunerów, np. Alpiny - ona pomimo dużych mocy nastawiona jest raczej na komfort i elegancję właśnie i niektórym jej modelom bliżej do Luxury niż M (poza osiągami...). Tyle, że odpowiedzialność za przeróbki tuner bierze na siebie - w dowodzie rejestracyjnym jest Alpina, nie BMW. Może dałoby się zamówić u nich 550 z "niedłubanym" silnikiem.
  9. Kolega Zodiac pięknie podsumował. Tymczasem - G30 z pierwszych 20kkm: 520d - 5,9 530i - 8,4 Ale faktem jest, że 520 jeździ więcej w trasie, niż 530, chociaż generalnie to oba są "miastowe"
  10. Temat już tu był dawno wałkowany i niektórzy donosili, że ponoć to nie oszczędności, a ochrona rowerzystów... Faktem jest, że w innych markach też teraz prawe się nie ściemnia.
  11. Badger

    Plamy na zdarzaku

    To może raczej: z przodu, bo i dół reflektorów to ma, i M-pakietowa czarna listwa, której przecież raczej nikt by nie lakierował...
  12. Badger

    Plamy na zdarzaku

    Ale jak kupowałeś, to chyba było czyste - i tego nie było?? Trochę wygląda tak, jakby przy ręcznym myciu na bezdotyku zbyt długo auto zostało wystawione na słońce bez spłukania... Dobry szampon, ciepła woda i powinno zejść. W razie czego trochę octu na fibrę, jeśli to są jakieś zwapnienia. Tak jak Koledzy napisali - dobra myjnia sobie poradzi.
  13. Badger

    Silnik 525D

    Ma nie być. Silniki LCI: 518d, 520d, 520dx, 520i, 530d, 530dx, 530e, 530ex, 530i, 530ix, 540dx, 540i, 540ix, M550ix. Źródło: bimmerpost PS zazwyczaj się nie myli, chociaż brakuje tu moim zdaniem 520e i 545e
  14. Badger

    Screen mirroring

    To jest Professional, ale może trzeba zacząć od tego, co na filmiku, a potem już się pojawi, tam gdzie trzeba...? Nie pamiętam szczerze mówiąc, jak ja to włączyłem za pierwszym razem, ale teraz już jest na liście i w każdej chwili można skorzystać
  15. Badger

    Screen mirroring

    A czy tam jest nawigacja 'Professional' (duża)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.