Skocz do zawartości

Majkii

Zarejestrowani
  • Postów

    663
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525d touring 06/2001
  • Lokalizacja
    Białogard

Osiągnięcia Majkii

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Obraca sie na otwartej szybie (nie obrócisz ręką silnika) jeżeli w ogóle nie działa to sprawdź, czy prąd dochodzi, może przewody sie przetarły pomiędzy klapą a karoserią
  2. Przebieg jest zapisany w module LCM, nie w lampach. Wymiana lamp nie ma nic do rzeczy. Moduły były wadliwe, mógł być wymieniany. Czy VIN w module się zgadza? Jeżeli ktoś wymienił moduł i zmienił VIN, ale nie zmienił przebiegu to dziwne. Z drugiej strony przebieg w module jest najłatwiej zmienić, więc dziwne, żeby ktoś zrobił zegar, EWS i moduł zostawił, chociaż mógł być kręcony 15lat temu i ktoś nie wiedział. Tapicerka mogła być zmieniona, mogło też być coś rzeźbione, te dekodery też są różne. Silnik też mógł być zmieniony. Skąd wiesz, że masz 2.5? W dowodzie masz 520 czy 525? Silnik można zmienić, ale raczej w papierach nie da się zmienić modelu. Odpowiedź ogólna to 17 LAT. Jak wszystko gra to bym nie drążył i nie szukał dziury, jakie to ma znaczenie, jeśli furka cieszy.
  3. Zapisałeś plik z kodem? to zakoduj tym plikiem? :D Generalnie pusty plik .MAN przywraca ustawienia
  4. Nie wiem, po co Ci to, bo jak dla mnie światła dzienne na tym polegają, że to wszystko się nie świeci. Może masz IKE? Tutaj masz listę skrótów stosowanych w BMW https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=122392 Pewnie ta opcja, o ile dostępna, będzie trochę inaczej się nazywać, ale może znajdziesz coś. Musisz miec modul zegarów. Co do webasta to nie wiem, bo u mnie nie działało i często było wadliwe. Chyba dopiero przy niższych temperaturach ocenisz, czy jest skuteczne :cool2:
  5. rozwin myśl
  6. zestaw wskaźników - zegary? Może wstaw ten post w oryginale
  7. Nie cytujemy postów jak są jeden pod drugim , Moderator może spróbuj nowszą/inną wersją winrara rozpakować
  8. .
  9. może się da, ja się nie natknąłem na rozwiązanie tego, chociaż mnie bardziej denerwowało, że drzwi nie otwierają się same, tzn. w e60 po wyjęciu kluczyka otwiera się wszystko, nie musisz ciągnąć dwa razy za dźwignię.
  10. używałem d630 do disa i myślę, że to minimum, żeby przyzwoicie chodziło, min 2GB ramu. Ogólnie DIS jakoś błyskawicznie nie śmigał, ale nie mam porównania.
  11. chyba nie zmienisz tego, ale musisz mieć dobre auto, skoro takimi pierdołami sie przejmujesz :lol: fakt, że centralny w e39 napier*** głośno :D
  12. karty express card też nie wszystkie. co do tych zakresów, to może być też w biosie poprzestawiane, np. w DELLu jest ustawienie, jak ten port ma działać i tam w biosie jest do wyboru COM1 do COM4 i do tych opcji są różne zakresy, w DELLu odpowiedni znajduje się pod COM1
  13. api test robiłeś? ta skala może się nie świecić przy którymś protokole z tego co pamiętam
  14. zależy od czytnika, jak kolega wyżej napisał, ale ogólnie modele e39, e38, e46, e53 potem od e60 już chyba inaczej to wygląda
  15. Nie, musi być 'I/O' przy tempomacie, a nie samo 'O'. Wczesne roczniki miały osobny przycisk na desce do włączania tempomatu i ta poducha z takiego jest, a Ty masz polifta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.