Skocz do zawartości

Michał525i

Zarejestrowani
  • Postów

    262
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 M60 B30 1995r.
  • Lokalizacja
    Wielkopolska

Osiągnięcia Michał525i

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Fajnie że napisałeś co było przyczyną - na pewno komuś się przyda. Miłej jazdy z pełną mocą życzę . Pozdrawiam.
  2. A ja widzę tu reklamę. Nieładnie. :nienie:
  3. Michał525i

    Podniesienie mocy w 750

    Zawsze jest możliwość podniesienia mocy np poprzez wymianę calego układu wylotowego ale tak się zastanawiam czy w 750 to potrzebne? ;)
  4. Edytuj posty.
  5. Powiem Ci że nie jestem mechanikiem z wykształcenia ale ty jakoś trafiłeś że chodzi mi o przekładnię. W potocznym słowniku wiem że to maglownica /przekładnia i tam się kasuje luz. Pozdrawiam
  6. Nie ma aż tyle roboty jak się chce. Polecam poczytać : viewtopic.php?f=71&t=19493. Z tymi łącznikami też się zgadzam, warto wymienić. Pozdrawiam.
  7. Sprawdź luz na maglownicy. Ja miałem tak swego czasu w E34 jak hamowałem i działo się to przy 90-80 kmh. Zlikwidowanie luzu na maglownicy pomogło a też stawiano na tarcze. Tylko nie przesadź z tym kasowaniem luzu. Delikatnie i na wyprostowanych kołach bo jak przesadzisz to nie skręcisz do końca kołami. Pozdrawiam Michał525i
  8. I nadal nie wiadomo o co chodzi. Mówisz że 6 garów nie chodzi a ja ci mówię że chodzą ;) Ciśnienie jest ok - ale jakie ciśnienie , sprężanie czy ciśnienie paliwa? Jeśli podaje paliwo to powinno wywalać przez wydech. Jeśli jest paliwo to raczej zanik czynnika zapalającego - iskry. Sprawdź powyższe i opisz. Pozdrawiam
  9. Michał525i

    tankowanie e38

    A myślałem że tylko ja tak mam. Ja zawsze (niestety dosyć często) przy tankowaniu wkładam pistolet na max i wyciągam go o 1/3 z delikatnym obrotem i leje. To chyba jakaś wada lub taka konstrukcja. Na początku myślałem że była walona w okolicach wlewu i nie jest dokładnie poskładana ale po dokładnych oględzinach nie stwierdziłem wypadkowości :) .
  10. Jak nie chodzi? Nie ma iskry? Nie dostaje paliwa? Może opiszesz coś więcej.
  11. Obstawiam pompę - brak oleju, maglownica jak by sie powypała to przy skręcie kierownicą koła by reagowały w dziwny sposób. Sprawdź płyn i chops pod autko czy nie ma wycieków. Olej lubi uciekać pod zbiorniczkiem na łączeniu przewodów. Pozdrawiam Michał525i
  12. Witam, oto mam mały problem. Od pewnego czasu zacząłem odczuwać delikatne stuki na kierownicy słyszalne z lewego zawieszenia z przodu. To tak jak by stukały przeguby w napędzie na przód ;). czuć to tylko przy manewrowaniu na skręconych kołach, przy jeździe do przodu nic nie czuć. Po rozmowach ze znajomymi doszliśmy do wniosku że to może łożysko oporowe amortyzatora. Jakieś inne propozycje? Pozdrawiam Michał525i
  13. Powiem tak, wystarczy dobrze przepolerować i pozostawić w suchym miejscu. Nic się nie stanie. Ja przejechałem całą poprzednią zimę i tylko dwa razy częściej polerowałem. Pozdrawiam Michał525i
  14. Witam, moja kolekcja powiększyła się o takie małe coś ;) http://img66.imageshack.us/img66/2865/dsc04746co7.jpg Firmy WELLY 1:24 BMW 850i NO.9372 I o takie większe coś ;) http://img66.imageshack.us/img66/9999/dsc04755iv8.jpg http://img66.imageshack.us/img66/368/dsc04774lm7.jpg http://img66.imageshack.us/img66/1561/dsc04775qe7.jpg Firmy AutoArt 1:18 BMW 635 CSI Muszę przyznać że dbałość o szczegóły w AutoArt jest naprawdę świetna. Nawet nie zapomniano o nakładkach ozdobnych na wydechu. Pozdrawiam Michał525i
  15. Witam, sorki za mały odkop ale mam pytanie. Chodzi mi o skalę 1:18 AutoArt czy Minichamps? Chodzi o detale i jakość wykonania. Pozdrawiam Michał525i
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.