Skocz do zawartości

jacek21

Zarejestrowani
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jacek21

  • Urodziny 24.08.1967

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 BMW 320i 2008r ( po liftingu)
    F30 BMW 320i 2017r xdrive
  • Zawód
    prac. umysłowy

Osiągnięcia jacek21

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Mam podobny problem , klimatyzacja napełniona . Jak masz ustawiony przycisk AUC/ zamknięty obieg powietrza ?
  2. cyt: Pan w Stando powiedział, że Beemki tak mają, chciałbym to też zweryfikować. Nie mają. Miałem od nowości e90 teraz mam f30 kupione u dealera w Polsce.
  3. Mam taką jak na pierwszym obrazku. Ta poniżej z 3 ramienna mi się nie podobała. U dealera każda trójka taką miała. W poprzednim bmw e90 też miałem kierownicę individual. Była trochę inna . Wszystko rzecz gustu.
  4. S2XM BMW INDIVIDUAL LEDERLENKRAD FEINNAR Mam taką kierownicę , wymagała dopłaty.
  5. Miałem od nowości e90 2,0 i przez 8 lat a teraz mam F30 2,0 i też nowe po lifcie . Skrzynia manual . Nie widzę żadnej różnicy w ich działaniu. Powtórzę oba auta kupione u dealera nowe .
  6. Napiszę jeszcze raz . Mam BMW 320 i xdrive 2017 r . koła 225/50/17, opony Dunlop ROF . Przejechane około 13 tys km. Nie mam żadnych drgań na kierownicy , czy nadwozia. To już piąty tej klasy samochód (kupione nowe u dealera) . Najdłużej miałem bmw 320i e90. Na mechanice się nie znam , na jeździe tak , więc wiem o czym piszę.
  7. Mam F30 320 i xdrive. Przejechane 13500 km , zakupione w Polsce u dealera. Poprzednio e90 . Zaintrygował mnie ten temat . Ponieważ miałem wolne specjalnie zrobiłem próbę z prędkościa 70-80 km/h. Z reguły na drodze dwupasmowej jeżdżę trochę szybciej. Zrobiłem kilka nawrotów ( opony Run Flat Dunlop) i nie mam żadnych drgań kierownicy ani karoserii. Piszę o tym bo może przyczyna tych drgań jest inna niż wada fabryczna.
  8. W przyszłym tygodniu napiszę o szczegółach, na razie wygląda to tak że dealer u którego kupiłem auto mówi że jest akcja serwisowa (pompa hamulcowa) , natomiast inny duży dealer z innego miasta sprawdzając mój WIN mówi że to nieprawda .
  9. Zostałem wezwany do serwisu w związku z wadliwym układem hamulcowym . Czy ktoś wie o co chodzi ?
  10. Czym to się objawia ?
  11. U mnie ta kontrolka wiązała się z wymianą cewek zapłonowych. W pewnym momencie auto nie chciało jeździć jak jej kolor zmienił się na czerwony.
  12. Nr wersu tez Ci podać ? Auto BMW 3 mam od nowości ( nie składa się z 3 innych aut lub dzwonu ) i z jego bezawaryjnością zwłaszcza silnika już zdążyłem się zapoznać.
  13. U mnie u kolegi w firmie jeżdżą na słoniu tez są zadowoleni. Albo to masz albo nie . Włączanie start co kilka minut w korku i brak wpływu na żywotność części w aucie nie da się wytłumaczyć żadnym rozsądnym argumentem. Uważaj bo Ci akumulator padnie. p.s brak wiedzy dot. stosowania odpowiednich części o określonym przeznaczaniu nie zwalnia z pisania głupot. Cytat z prasy fachowej a nie z GW. "Można jednak mieć wątpliwości dotyczące trwałości poszczególnych części oraz kosztów eksploatacji. System start-stop to kolejna, dodatkowa porcja elektroniki. Nie od dziś wiadomo, że w wielu autach to właśnie elektronika jest najbardziej usterkowa. Ponieważ w przypadku takiego układu obsługuje ona kluczowe elementy odpowiedzialne za rozruch pojazdu, można obawiać się o jej nieprawidłowe działanie skutkujące unieruchomieniem pojazdu. W diagnozowaniu takich urządzeń niezbędne są testery uwzględniające w swoim oprogramowaniu system start-stop. Może się zatem okazać, że w przypadku niedomagań użytkownik może być skazany na wizytę w drogim, wyspecjalizowanym serwisie. Dodatkowy układ może generować dodatkowe koszty. Zapewne poszczególne elementy systemu będą się zużywać i trzeba je będzie wymienić. Koszt wymiany np. rozrusznika o wzmocnionej konstrukcji będzie znacznie wyższy niż tradycyjnego odpowiednika. Może się więc okazać, że zyski w postaci mniejszego zużycia paliwa trzeba będzie wydać na naprawy. Obawy może powodować użycie tego ekologicznego systemu w autach z turbosprężarką. Wyłączenie turbosprężarki po dynamicznej jeździe powoduje odcięcie jej smarowania i przyspieszone zużycie. Choć w założeniu system start-stop może mieć układ monitorujący czy ze względu na turbosprężarkę silnik może zostać wyłączony, to praktyka pokazuje, że nie zawsze działanie jest zgodne ze zdroworozsądkowym rozumowaniem. Na szczęście, niekiedy stosowane są systemy podtrzymujące obieg olejowy turbosprężarki po wyłączeniu silnika." itd. wystarczy czytać.
  14. U mnie u kolegi w firmie jeżdżą na słoniu tez są zadowoleni. Albo to masz albo nie . Włączanie start co kilka minut w korku i brak wpływu na żywotność części w aucie nie da się wytłumaczyć żadnym rozsądnym argumentem.
  15. Za każdym razem to wyłączam jak nie zapomnę. Nigdy bym nie kupił auta w którym tego wynalazku nie można dezaktywować. Jazda w korku to raz , u mnie to codzienność , trwałość poszczególnych podzespołów auta to dwa włącznie z akumulatorem . Dla mnie to wynalazek epokowy na miarę UE tak jak włączenie do liczenia PKB przychodu z prostytucji i narkotyków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.