Również polecam !!! Niestety 2 m-ce po zakupie, prawdopodobnie przez zablokowany termostat, przegrzała się prawa głowica i wysrała uszczelka pod głowicą. Ogólnie po składaniu M3turbo silnik V8 mnie przeraził, więc zostawiłem w znajomym przydomowym serwisie, gdzie pierwszy raz pod moim nadzorem podeszli do takiej naprawy, ale DALI RADĘ ! Wymieniłem: Wszystkie uszczelki silnika "góra" Wszystkie uszczelki silnika "dół" słynną rurkę wraz z nową zintegrowaną z uszczelką aluminiową pokrywą Nowe rozrządy SWAG Prawy zespół wałka ssącego z systemem valvetronic - używany idealny Wyremontowane obie głowice u Baranowskiego (wlkp guru głowic) włącznie z wymianą prowadnic zaworów wydechowych Termostat Kilka profilowanych rurek odmy i jeszcze pełno drobiazgów Wszystko to wraz z robocizną za 12k zł - tanio ? drogo ? Ja jestem zadowolony, bo myślę że następne 50-70kkm wytrzyma, a nie zaglądam już ze strachem pod maskę, sprawdzając czy już płyn ubywa przez gównianą "rurkę" Pozdrawiam