Skocz do zawartości

DZWILU88

Zarejestrowani
  • Postów

    456
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O DZWILU88

  • Urodziny 24.02.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 5301 2004
  • Lokalizacja
    TYCHY
  • Zawód
    ELEKTRONIK, AUTOMATYK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DZWILU88

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Przyślij mi moduł AHL to za 100 zł + wysyłka Ci to naprawię
  2. Ktoś podpowie gdzie to jest, bo w schowku na rękawiczki mam zupełnie coś innego.
  3. Ktoś pomoże w lokalizacji AHL. na pierwszej stronie jest diagram, że niby znajduje się w schowku na rękawiczki z bezpiecznikami ale ja mam tam tylko bezpieczniki 2 przekaźniki i zmieniarkę :(((. chodzi mi oczywiście o A214. Pacjent to e60 2004 530i M54
  4. Może się ktoś zmobilizuje i zmierzy u siebie te rezystancji, u mnie jest ona około 4,5 ohma
  5. sedan E60 2004 5301 w moim pilocie zawsze długie trzymanie przycisku klapy powoduje otwarcie bagażnika.
  6. Piszesz funkcja pozwalająca zmniejszyć spalanie samochodu, a w wadach napisałeś wyższe spalanie o ~0,1L w mieście , to po co jest ta opcja?
  7. Może ktoś zmierzyć jaką wartość grzałki powinna mieć działająca ogrzewana kierownica i się pochwalić. Będę wiedział, czy to grzałka padła czy moduł.
  8. To może ktoś podpowie jaka powinna być oporność grzałki przed liftem, żebym miał pewność, czy jest dobra czy nie.
  9. Padła, a tą drugą, kupiłem, żeby przełożyć, bo niestety jest po lifcie i trzeba rzeźbić ale skoro na kablach nie działa to jej nie ruszałem.
  10. Cześć, walczę z wyłączającym się podgrzewaniem po kilkunastu sekundach: sprawdzone jest: - Grzałka jest sprawna i nie przywiera do masy po zasileniu z zewnątrz grzeje - czujnik temperatury jest sprawny pokazuje wartości na dwóch kierownicach bardzo podobnie. Dodatkowo jak go odłączę to pokazuje 255, a jak go zewrę to pokazuje 0 - taśma w kasecie sprawdzona i zmierzona, jest ok po włączeniu podgrzewanie na ułamek sekundy jest podane 12V na grzałkę i od razu znika . w INPA pojawia się błąd "Heating mat short circuit to VDD" tu link do tematu na elektrodzie https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=18190865#18190865 https://obrazki.elektroda.pl/8898109700_1569819366_thumb.jpg https://obrazki.elektroda.pl/2610867100_1569819377_thu 94f2 LHZ heizmattt Kurzschluss nach Klemme 30
  11. czy to wszystko co trzeba zakodować? https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=219870
  12. niestety są inne. Wygląda na to że niema ogóle w kierownicy modułu
  13. od września 2005 był lift i zupełnie inna kierownica z tego co wyczytałem ale jak na razie nikt m tego nie potwierdził. Tech chciałem kupic po lifcie i przełożyć bebechy ze starej. właśnie przeglądam schematy, rysunki niby takie same ale numery części inne przedlift http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=NA71-EUR-06-2004-E60-BMW-530i&diagId=32_1436 polift http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=NE71-EUR-10-2005-E60-BMW-530i&diagId=32_1436
  14. DZWILU88

    kierownica e60

    Dołączę się do tematu bo nikt jednoznacznie nie odpowiedziałiał czy kierownice po lifcie zamontuje do przedlifta. Mam oryginalne podgrzewanie I moduł sterujacy w kierownicy
  15. ten w kierownicy electronic steering whell module :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.