Skocz do zawartości

trzastek

Moderatorzy
  • Postów

    1 186
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O trzastek

  • Urodziny 28.06.1969

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F32 428ix M Tanzanite Blue MY2016
    E84 X1M i28 Space Grey MY2012
    +...... ;-)
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia trzastek

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Po pierwsze powinno wystarczyć w sytuacjio awaryjnej (gdy masz taki problem od czasu do czasu) jak się zatrzymasz i zgasisz samochód (wraz ze zgaszeniem zapłonu). Po drugie : jak będziesz w serwisie to niech ci sprawdzą czujnik i kabel w mechanizmie X-drive - często / gęsto dostaje się tam woda i styki śniedzieją . Po trzecie: BMW robiła upgrade oprogramowania auta i też to pomagało . Mi robili w nowym bo 2 x to wystąpiło przed pierwszym przeglądem . Oczywiście dopiero przy przeglądzie to zgłosiłem gdyż było sporadyczne (ale to samo co u Ciebie - autostrada , długa trasa i powyżej 150 km/h) - u mnie upgrade softu załatwił sprawę bo był jakiś bug.
  2. Z takich różnic ukrytych :-) to jedną z nich jest np. dopływ paliwa (rura łącząca wlew ze zbiornikiem) jest wykonany z metalu a nie plastiku. W USA dla aut jest taka norma.
  3. Sprawdź zbierzność i geometrię bo to co piszesz nie jest normalne w tym aucie chyba ,że było po mega dzwonie.
  4. Nieestety nie mogę porównać bo E92 ma mat. Ale jak kiedyś miałem E90 to lakier również nie należał do jakiś super trwałych a był standardowym Sapphire Schwartz Metallic. Dawno temu miałem E39 i tam był lakier tak twardy ,że można było szczotką drucianą auto czyścić :lol: W 4ce mimo ,że mam indywidual to jest też jakiś delikatny :) . Teraz takie lakiery tzw.eko robią.
  5. Chciałbyś mieć przeglądarkę systemową BMW aktywną przy korzystaniu z hot spota telefonu? Nie da się.
  6. Mały ale na miasto wystarczajacy. Ja większego nie potrzebowałem. Tym też bez problemu można w mieście przesadzić ;) a czasami i w trasie ten silnik nie przeszkadza choć w trasie jeżdzę raczej sporadycznie tym pojazdem.O chipie nie myśłałem bo kupowałem to auto jako nowe i świadomie ten silnik mi wystarczył. Ja wychodzę z założenia ,że jak się ma mieć mocniejsze auto to się nie kupuje słabszego i później dłubie - ale to moje zdanie i sporo osób z nim się nie zgodzi. Z tego co wiem to da się nawet ten silnik przyzwoicie "dłubnąć" . Są o tym posty np w dziale 3-ki F30. Co do tematu posta. Tak , jestem zadowolony. Mam to, co dokładnie chciałem (wraz z wyposażeniem). Do zabawy patrz post powyżej ;) :D
  7. Moje 428i x pali w mieście przy normalnej jeździe 13-15 litrów (wiadomo korki) w trasie 10-11 . Niewiele więcej (14-17 miasto) pali u mnie E92 M3 ale nim jeżdzę bardzo okazjonalnie ...jak cisnę to i 20-22 spali :). X1 z 28i też w x-drive pali podobnie (13-15) ale jak coś pod hak podepniesz co waży tonę to bez problemu spali 20-25 :D :D :D
  8. Temat podwójny usunąłem. Zapytaj kolegi dziqsek - on się zajmuje kodowaniem i jest z dolnośląskiego.
  9. Jeszcze dorzucę:
  10. Philips H8 Premium - bardzo ładnie i jasno świecą.Jeszcze jest Philips Ultinon ale nie sprawdzałem jak to świeci . Może lepiej?
  11. To ten sam silnik więc może ale nie musi.
  12. Klamka raczej padła - nie ma żadnych trybów innych :)
  13. Ja nie zauważyłem aby działało ale w niemcowni mi działało :)
  14. Mam RTTI i nie przedłużę subskrypcji w następnym roku. Stanowczo lepiej działa RTTI w Google Maps. RTTI w BMW działa z opóźnieniemi niedokładnie . Masz trasę na zielono a jest korek i odwrotnie :) lokalizacja WAW więc zagęszczenie informacji duże :shock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.