Skocz do zawartości

adamsaba

Zarejestrowani
  • Postów

    989
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dA touring 2000r. 184 KM, bezwypadkowy, sprzedany.
  • Lokalizacja
    Piotrków Tryb.

Osiągnięcia adamsaba

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1205287.html
  2. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1205287.html
  3. Dziwne to. Ja zawsze brałem zwykłe tarcze, takie jak w oryginale, żadne nacinane no i klocki też nie mogą być twardsze od tarcz.
  4. Ja miałem włożone mikody na przód i zdały egzamin w moim 530d. Zakładałem je też do innych ciężkich samochodów typu: sharan, jeep grand, touareg, passat 4x4 i nie mogę złego słowa o nich powiedzieć.
  5. grzes-beton »O ile wiem, LL-98 to poprzednia wersja LL-01. U mnie w książce serwisowej na przykład podane są obydwie. A jaką z tych norm bmw spełnia ten Shell Helix Ultra SN Plus, który to olej chcesz zastosować?
  6. Widzimisię sprzedawcy, gdzie indziej kupisz te 5l tego oleju za 100 pln.
  7. Ten olej Meguin ma normę VW tylko 505.00 czyli nie nadaje się do silników z pompowtryskiwaczami, wtedy odpowiednia norma to 505.01. Normę bmw jaką on spełnia to tylko LL98.
  8. LL98, to raczej słaba morma, przynajmniej LL01, no i ta cena z kosmosu tego meguinu, nie handlujesz przypadkiem tym olejem?
  9. W dieslu jest tylko ta jedna pompka przy webasto, ona nie tylko działa z webastem ale działa też niezależnie od niego i to w przypadku wyłączenia gorącego silnika, który musi zostać szybko schłodzony już na postoju.
  10. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=57742&hilit=woda+boczek Postprzez Manolito77 » 19 Maj 2016 14:35 W większości wypadków woda na dywanikach czy to z tyłu, czy to z przodu jest wynikiem odklejonej wygłuszki drzwi. Przy przednich dywanikach dochodzi czasem wina zatkanych odpływów jeśli auto ma szyberdach. Jeśli przyczyną jest odklejona wygłuszka to trzeba zdjąć boczek, opalarką podgrzać trochę miejsce klejenia wygłuszki i przykleić ponownie. Klejone jest to butylem, który jest cały czas plastyczny i klejący. Po podgrzaniu robi się bardziej plastyczny i klejący. Jeśli są ubytki w spoinie to najlepiej kupić ten specyfik:
  11. Może wężyki od elektrozaworu, tego od doładowania turbiny są odwrotnie wpięte.
  12. Te silniki nie biorą raczej oleju, poczytaj tematy o odmie, trzeba będzie zrobić z nią porządek w pierwszej kolejności. Olej do tego silnika musi spełniać normę LL01 i tym się kieruj przy kupnie oleju, bo to jest podstawowy wymóg dla oleju.
  13. To jest korek spustowy.
  14. Wałek pompy CR potrafi się łuszczyć, stąd pewnie opiłki.
  15. Akumulator musi być sprawny i w 100% naładowany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.