Skocz do zawartości

lukigondi

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E93 LCI 330D
  • Lokalizacja
    Bristol/UK

Osiągnięcia lukigondi

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Nic nie pisałem od 2 lat, wiec wrzucę świeże zdjęcia :wink: Auto nadal jeździ :cool2:
  2. Możecie kopić taki downpipe od RM-MOTORS tylko poproście o wstawienie cata http://allegro.pl/113-downpipe-bmw-535d-m57n-e60-e61-2002-2005-272hp-i6395882823.html#thumb/4 To samo co Ecotune tylko taniej... Jakis czas temu kupiłem od nich downpipe do N57
  3. Przy pompce w zbiorniczku jest bardzo geste sitko. Musisz zdjąć nadkole, wyjąc pompkę i wyczyścić sitko. http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=461086&stc=1&d=1291067508
  4. M57TU2 miał już aluminiowy blok. Nie znajdziesz F10/F11 z żeliwnym blokiem :wink:
  5. Ja bym liczył przekładkę raczej na tygodnie niż na dni.. (nie jest o proste auto do przekładki) Jak kiedyś zdecydujesz sprzedać auto po przekładce w pl to będzie bardzo ciężko. Nikogo nie interesuje full service, czy 1 wlascicel. Bedzie to przełożony anglik i to wszystko. Ja bym go sprzedał w UK (jak jesteś 1 właścicielem, masz pełen serwis to sprzedaż szybko i bez problemu) Pokosiłbym się nawet wystawić na BMW forum i napisał, ze auto jest w PL i nie ma problemu z odebraniem z lotniska.... 2 opcja to zarejestrować w PL jako RHD i tak jeździć. (Zawsze możesz go z powrotem zarejestrować w UK i sprzedać za rozsądne pieniądze) PS. Na pewno autokasko jest takie drogie na angliki? przykładowa lista części do przekładki e90.. -deska ( z monitorem , kubkami ) -stelaż metalowy pod deskę -wygłuszenie na ścianę grodziową -mocowanie kolumny kierownicy odkręcone od ściany grodziowej -tunel środkowy -podłokietnik -listwa w na tunel z zapalniczką -schowek prawy i lewy mały -wykładzina przednia z podstupkiem -lewa łyżwa maskujaca mechanizm otwierania maski -prawa łyżwa zamiast podstópka od strony pasażera -elementy nad nogi z lewej i prawej strony -nagrzewnica -zegary -przycisk do sterowania lusterek i szyb - 2 przednie boczki drzwi -komplet listew (na 4 drzwi, deskę i tunel środkowy) -rączka do otwierania maski z elementem mocowanym na słupku -linka i zamki maski -podszybie -silnik i ramiona wycieraczek wraz z plastikową „miską” pod silnikiem wycieraczek -ręczny i mieszek na ręczny -mieszek na biegi lub ramka od automatu z PRND -pedał hamulca i sprzęgła -wiązka elektryczna z całego samochodu z przekaźnikami i bezpiecznikami -przekładnia kierownicza (maglownica) -drążek z krzyżakiem łączący kolumnę kierowniczą z maglownicą -przewody wspomagania -przewód do wysprzęglika -podstawa pompy abs -przewody przewody hamulcowe: 2 przednie, 2 tylne(2 pierwsze połówki rozłączone na wysokości skrzyni biegów), 2 pomiędzy servem a pompą abs -puszka na bezpieczniki i komputer silnika z wkładem i pokrywką -klamka zewnętrzna lewa i prawa oraz lewy zamek w drzwi (w środku montowany na 3 torxy) -prawe , lewe lusterko zewnętrzne -plastki, korytka ze sciany grodziowej i tunelu srodkowego po ktorej idzie instalacja -ramka plastikowa w okol włcznika swiatel moze byc bez włacznika swiatel i halogenow -tunele pod deske do nawiewow lewy i prawy -plastik od kluczyka
  6. Co do przekładki to ja bym się naprawdę zastanowił. Nie które auta są łatwiejsze (wieszkosc peugeotow, grupa VW) , inne trudniejsze do przekładki. W E92 największy problem to instalacja. Trzeba przedłużać masę kabli. Musiałbyś naprawdę dobrze zrobić. Ja osobiście wolałbym zostawić RHD. Jeżeli chcesz dowiedzieć sie więcej na temat przekładki to szukaj tutaj http://angliki.info/ Co do jazdy RHD na kontynencie, czy LHD w UK to w/g mnie nie ma żadnego problemu i większego ryzyka. Tutaj jedź masę LHD (np. amerykańskich aut). Trzeba przyzwyczaić się... Co do wyprzedzania to można kamerkę założyć po lewej stronie i wyświetlacz....
  7. Nie chce byc uszczypliwy, ale gdzie w UK robia test spalin(diesel) w trakcie MOT-u? Na każdej stacji MOT.... Co do dpf w UK to auto bez niego przechodzi test bezproblemowo... Jedynie wymagane jest wizualne sprawdzenie czy dpf jest na swoim miejscu (lub jakakolwiek puszka), to wszystko.
  8. Kolega miał 2010 albo 2011 335D z USA. przebieg kilkanaście tysięcy mil. Obróciło mu panewkę.
  9. Minusem na pewno będzie dłuższe nagrzewanie sie silnika. Plus to taki, ze Twój silnik nie będzie tak wyglądał w środku po paru latach http://home.comcast.net/~junk9989/pwpimages/IMG_1854%20%281024x768%29.jpg http://i.ytimg.com/vi/xn6jiEpADYg/maxresdefault.jpg
  10. Z tego co pamiętam wentylatora jest sterowany 'wykresem prostokątnym ' z ecu silnika. Nie można tak porostu podłączyć plus i go sprawdzić. http://elektroniczny.eu/wp-content/uploads/2014/11/dsc8646.jpg
  11. Kiedyś porównywałem na RealOEM 325d LCI i 330d LCI, silnik N57, (wersje UK), automaty Wychodziło na to, ze od strony mechanicznej (silniki, skrzynie, konwertery) takie same. Nie sprawdzałem hamulców, intercoolera....
  12. Kratki zderzaka inne, halogeny inne, wloty powietrza inne. Trzeba tez wyciąć miejsce na nowe wloty powietrza ponieważ haczą za przedni panel. Oslony spryskiwaczy reflektorów takie same :wink: Przednie polówki nadkoli inne, osłona pod silnik inna. Tyl p&p
  13. Monza przerobić łopatki LCI, żeby działały z PreLCI i na odwrót. http://www.e90post.com/forums/showpost.php?p=10355838&postcount=22 LCI http://oi48.tinypic.com/15wxaud.jpg Pre LCI http://oi36.tinypic.com/10r7ins.jpg
  14. E93 nie ma mechanizmu podawania pasów. Pas wbudowany jest w siedzenie :wink:
  15. Jeżeli masz błąd na liczniku to MUSI być tez zapisany w sterowniku skrzyni. Jako historyczny, aktywny, ale musi byc. Jeżeli skanujesz i nic nie ma to prawdopodobnie masz złe urządzenie diagnostyczne lub sprawdzasz zły sterownik...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.