yaro1
Zarejestrowani-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Częstochowa
Osiągnięcia yaro1
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Właśnie - pamiętam Berni pisał już coś kiedyś nt 745D i robertzpoznania w jednym z założonych przeze mnie wątków: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=103563&start=15 Koszty utrzymania diesla v8 mogą być naprawdę spore, 2 turbiny, 8 wtryskiwaczy - ma się co psuć...
-
Dzięki za odpowiedź. Powiadasz, że wersje EU mają bogatsze wyposażenie niż USA? Myślę, że zależy od pakietu i od egzemplarza oczywiście. W USA klienci raczej są mniej skłonni do "dopaszania" samochodów dodatkami. Biorą to co daje dealer w pakietach (oczywiście jedno auto będzie miało więcej, inne mniej pakietów) - to samo co poszczególne egzemplarze europejskie. Czyli generalnie kierunki + przeciwmgielne. A jak z częściami zamiennymi (zawieszenie, elementy eksploatacyjne)? Jak pójdziesz do inter-cars i kupisz wahacz do 745i 2003 to będzie pasował czy trzeba czarować i z USA sprowadzać? Pytam - chcę uniknąć przysłowiowej "miny" :) pozdrawiam
-
Ja cennik mam jak już pisałem, A ma ktoś katalog w pdf'ie czy czymkolwiek?
-
Zodiac, Rozumiem, że udało Ci się sprzedać 745i ? :) Zaskakujesz mnie, rozważasz diesla? Od zawsze kojarzyłeś mi się z v8 i benzyną :) A tak na poważnie to dobrze było by zebrać troszkę informacji nt tego dieselka v8 - może to być niezła alternatywa dla N62B48.
-
Witam, Rozważam opcję sprowadzenia 750i (po lifcie, 2005->) z USA. I jest kilka pytań z tym tematem związanych: 1.Czym się różni BMW kupione w salonie w Niemczech od tego z salonu w USA? Różnice konstrukcyjne(zawieszenie, elementy eksploatacyjne, hamulce itp). 2.Co trzeba będzie zmienić, żeby auto mogło zgodnie z prawem poruszać się po drogach w PL? 3.Jak sprawa z jakością samochodów? Czy te na rynek USA są jakieś "gorsze": blacha, materiały wykończeniowe? Są różne mity - może ktoś wie, ktoś sprowadzał, jeździ, serwisuje w PL?
-
Daro, Dzięki za odpowiedź. Zużycie w trasie całkiem przyjemne. Podejrzewam, że gdybyś robił troszkę dłuższe odcinki w mieście, silnik zdążyłby się zagrzać i spalanie też by spadło. Kwestia też ciężkości Twojej nogi :) Pytanko jeszcze - masz 530i czy xi? Jeśli "i" to jak radzi sobie zimą Twoje autko? Zasypane parkingi, "zakopanie" się w śniegu itp? Od zawsze jeździłem autami z napędem przednim - stąd pytanie. Pozdrawiam.
-
Daro, Skoro jeździsz e60 530i, podziel się raportem spalania. Tankujesz pod korek i liczysz, czy bazujesz na wskazaniach komputera? Jakie masz średnie zużcie? Co się dzieje jak tylko miasto a co jak dłuższa trasa(300-500km powiedzmy). Jestem ciekawy, bo tez się przymierzam do zakupu. Pozdrawiam, Jarek.
-
A i zapomniałbym - dysponuję cennikiem ze stycznia 2008. Daj namiary to wyślę mailem. Pozdr,
-
Właśnie - też przyłączył bym się do prośby...
-
Dzięki za mega wyczerpującą odpowiedź jak zwykle. Nie napalam się. Szukam spokojnie, póki co mam czym jeździć (moje piękne przeklęte roczne Mondeo...) :) W międzyczasie znalazłem ciekawy artykuł nt. cen zamienników: http://admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n=1324&f=wd_1189.xml DD+EDC jako AD po lifcie - brzmi spoko, ale 3000 za amortyzator już mniej :) - także poszukam autka bez tego wynalazku i generalnie, żeby nie oszaleć z cenami opon to felgi max 18" :) Doczytałem - hamulce przód (ATE-nejlepsze na świecie w normalnej kasie) - klocki+2tarcze = 800 PLN, tył podobnie - także ceny takie same jak Mondeo :) Możesz doprecyzować co to oraz PS. Gdzie kupujesz części/serwisujesz auto? Znasz kogoś na forum kto ma 730D po lifcie? Możesz podrzucić namiary na priv'a - bo chętnie porozmawiam z taką osobą... Pozdr.
-
Zodiac / inni posiadacze 7x. Po raz trzeci :) przymierzam się do 7er. Jestem po jeździe testowej 530d GT i jestem mega pozytywnie zaskoczony (ale ponieważ 5 GT kosztuje dużo za dużo więc pada na 7er po 03.2005). Do rzeczy - czytałem, zastanawiałem się, kalkulowałem i.... doszedłem do wniosku, że jestem skazany na diesla (jeżdżę >40kkm rocznie), a ponieważ liczyć umiem - ekonomia na stacji bierze górę. Jedyna rozsądna opcja na dziś to 730d - tak jak pisałem po 03.2005(po lifcie) - wybór ogromny w cenach od 80k-130k pln , przebiegi (w/g tego co podają sprzedający) - w zakresie 70kkm-200kkm. Oczywiście bardziej wieżę tym drugim :) Jak wyglądają koszty eksploatacji poza paliwem? Klocki/tarcze przód tył?elementy zawieszenia? Jak sprawa dostępności zamienników? Jakie są opinie forumowiczów? Nie chcę wdepnąć na przysłowiową minę i wolę wiedzieć o "podstawowych" kosztach eksploatacji... Pozdr, Jarek.
-
Zodiac, Dzięki za fachową opinię. W końcu to nie pierwszy piec, z którego jesz chlebek :) Samochód oglądam w piątek - podzielę się opiniami. Ty masz też aktualnie 745i 2003? Ile Ci to spala miaslo/trasa. Jednym zdaniem średnio. Czytałem gdzieś trasa 9.5-11, miasto 14-17.... ? realne? Pozdrawiam, Jarek.
-
Kontynuując temat 7er 745i po "latach"... Co sądzicie o... : http://luxury-cars-luxpol.otomoto.pl/bmw-745-bezwypadkowy-maly-przebieg-C9775697.html Auto użytkowane jako 3-cie w rodzinie(widać dość zamożnej) :) Ktoś zostawił w firmie znajomego w rozliczeniu za nowe X6. Sprzedawca zaufany - znam od lat osobiście (ale oczywiście nie sugeruje się tym bardzo). Cena - myślę, że 10% realnie jest do zbicia (auto ma jednak 7 lat...). Niski przebieg (14 tyś rocznie średnio). Na własne oczy zobaczę samochód w piątek. Akurat ALPINE DVD nie fascynuje mnie bardzo - będę kierowcą a nie pasażerem w 99,9% przypadków. Jest to rocznik 2002, także ten przed zmianami z marca 2003. Na co zwrócić szczególną uwagę. Co może się zacząć dziać po 98 tyś km benyznie 4.4. Zawieszenie (polskie drogi...), skrzynia automat, elektronika... Czekam na opinie i pozdrawiam, Jarek.
-
Moje zdanie jest takie, że... 1.Pheaton nie ma wyglądu sportowej i szybkiej limuzyny dla młodych i aktywnych osób. 2.Poprzednia S-classe również nie. 3.Dlatego szukam 7er i dorstam decyzycjnie do 750i. Oczywiście wygląd/przywiązanie do marki etc są rozpatrywane indywidualnie przez każdego użytkownika i nie mam zamiaru negować poszczególnych opinii/preferencji. Berni/Zodiac - dzięki za link i opinie o wersjach silnikowych przed i po-liftowych. PS. 1.Teraz pozostaje kwestia znalezienia źródła, gdzie można kupić 740i/750i za "normalne" pieniądze i normalnie wyposażone... Jakieś sugestie forumowiczów (poza otomoto, gratka itp)... 2.Gdzie można znaleźć "oficjalną" listę wyposażenia, jakie BMW wkładało do e65 po lifcie wraz z kodami tych opcji? 3.Czy e65 od 03.2005 to nadal e65 czy już e-xx ??
-
Berni! Dzięki za sporo cennych informacji. Ile Ci spala e65 745D (miasto/trasa 100-140/autostrada 160-250/mieszany)? Czemu nie wybrałeś 740i/750i? Jak na tą chwilę widze dla siebie 745i po 03.2003 - zgodnie z tym co pisze Zodiac. Opcja druga - ale tu już czuje >>100k PLN -> lub