Skocz do zawartości

pawex79

Zarejestrowani
  • Postów

    477
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O pawex79

  • Urodziny 06.10.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E53 3.0d 2004r - Individual,
    E36 320i sedan (M52B20)

    było: E34 525 TDS, E39 525 TDS
  • Lokalizacja
    WLKP

Osiągnięcia pawex79

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. pawex79

    e39 m52b25 Grzeje się

    Też bym obstawił chłodnice, tym bardziej że spuchnięta to nie ma na co czekać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Pewnie słynna taśma odpowiadająca za brakujące piksele, tez tak kiedyś miałem w e39 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Ściągnij pasek wielorowkowy ale zostaw ten od klimy i odpal na chwile, potem ten od klimy, tak po nitce do kłębka dojdziesz. Mnie by ten alternator dał trochę do myślenia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Kupiłem OEM jednak, nie wiem jak się spisuje podstawa Meyle, wiec nie ryzykowałem, a że jestem wybredny wiec nie chciałem czuć niesmak łapiąc za każdym razem klamkę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. A jak odkręcisz korek to czasem trochę nie dmucha czy mi się wydawało ? Jak nie znasz historii wymiany odmy to bym to zrobił i to tylko oryginał. Dla poprawnej pracy silnika to istotna sprawa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Może sprawdź czy jakaś rolka nie jest poluzowana Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Po odkręceniu korka silnik powinien zafalować, a tego nie zauważyłem. Poza tym widać jakby korkiem wlewu dmuchał lekko spalinami. Kiedy odma była wymieniana ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Kupiłeś tak auto czy stało to się podczas twojej eksploatacji ? Przyczyn może być kilka, np zabita chłodnica, zacięty termostat, pompa wody słaba ( skoro przy 2 tys. obrotów dopiero widać przelew to coś jest nie tak ) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Nie wiem czy ten luz można wyeliminować, nie wiem czy to ma sens, też mam mały. Te puknięcie przy wrzucaniu 1-ego biegu to raczej norma, wielu użytkowników to ma a pochodzi ono prawdo podobnie z dyfra. Tez czasem to mam i nic się nie dzieje. Jeździć i się nie przejmować Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Może głupie pytanie, ale czy na pewno jest wlana wystarczająca ilość płynu ? Jak Ja kiedyś wymieniałem (320i) i po spuszczeniu starego, ostygnięciu - zalałem nowy, odkręciłem odpowietrzniki zalałem do pełna zbiorniczka. Po odpaleniu i włączeniu ogrzewania zeszło do połowy i dalej nie chciał wciągnąć płynu, zaczął się gotować itd. Głowiłem się co może być nie tak, co się okazało, po kilku próbach pomimo niewciągania płynu, zacząłem dolewać na odpalonym silniku. O dziwo zaczął wciągać aż miło. Tym oto sposobem odpowietrzyłem swoją staruszkę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Miejsca jest względna ilość wiec nie powinno być problemu. Sprawdź czy dostępny jest sam oring i nie powinno być kłopotu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Hmm.... No faktycznie z dołu tego nie słychać jakoś specjalnie. Jeśli chodzi o skrzynie to bym się nie czepiał, jeśli biegi dobrze wchodzą to dla spokoju sumienia wymienił bym olej. Ja z twojej strony nie mam czujnika, tylko z drugiej. Tak czy siak warto wymienić na nim oring podczas wymiany oleju. Te odgłosy z pierwszego filmiku to trochę wróżenie z fusów, Vanosa bym raczej nie obstawiał, może to być słaby napinacz hydrauliczny. Osobiście przy wymianie oleju zrobił bym płukankę silnika i zobaczył czy coś to zmieni. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Ja bym jeszcze obsłuchał z dołu przy misce olejowej z kanału, czy przypadkiem z tamtąd się nie niesie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Jak oryginał to tylko z tunelem środkowym, wtenczas pasuje wszystko bez kombinacji. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.