Skocz do zawartości

Hubertdo

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    328i

Osiągnięcia Hubertdo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Fakty są takie, że na podstawie informacji z Danii nie zweryfikujesz ilości właścicieli , nie świadczą o tym na pewno 3 różne tablice rejestracyjne. Na pewno auto było sprowadzone z Niemiec w 2008r i na pewno ostatni właściciel posiada go nie krócej niż data wydania dowodu rejestracyjnego. Badania techniczne są bardzo szczegółowe pod względem bezpieczeństwa i nie wyglądają tak, jak w Polsce. Nie rozumiem, w jaki sposób te usterki, które wymieniłem wcześniej mogą mieć wpływ i jakikolwiek pogląd na obecny stan techniczny samochodu. Ogromną, niedocenianą zaletą tych przeglądów jest pogląd na Przebieg samochodu, widać z jakim przebiegiem wyjechało z Danii, jeżeli jest książka serwisowa to te wpisy ładnie się zazębiają/pokrywają. Uzupełnić można to o historie z ASO, jeżeli taka istnieje. Informacją może być też to, że opuściło Danie o własnych siłach, sprawne bez większych usterek. Świadczy to tez o tym, że sprzedający jest uczciwy i zapewne odpowie na twoje szczegółowe pytania szczerze. Jest też informacją, że auto nie miało szkód z ubezpieczenia na kwotę większą jak 15000kr. Stosunek ceny/stanu każdy ma swój, ale nie sądzę, że taka(i każda inna) 330ci indiviual w tej cenie będzie perełką(cokolwiek to znaczy).
  2. To STRASZNE, w 2010r paliła się kontrolka check engine, przyczyna została naprawiona 2 tygodnie póżniej. a w 2014r jakiś wyciek oleju. :mad2:
  3. miczek.mk akurat z Tobą się zgadzam. mój post, może był trochę za ostry ale chciałem zwrócić uwagę, że samochód to nie tylko 1 błotnik pomalowany w sposób jaki opisujesz i tym błotnikiem się nie jeździ Oczywiście trzeba to zweryfikować, sprawdzić głębiej, widać to na zdjęciach a prawdziwe jest to, ze auto ma pomalowany prawy bok, maskę i zderzak? Prawa strona z maską wygląda ok Postów mam niewiele, ale swoje doświadczenie mam, czytam od dawna co widać po dacie dołączenia, niestety nie mam czasu na pisanie Auta nie znam, komisu nie znam, mieszkam 200km od Radomia Z tego tematu wywnioskowałem tylko tyle, że auta nikt nie widział ale to złom bo cały pomalowany, bity, może z lewej, może z prawej, od handlarza bez akcyzy i co tylko
  4. sprawdz w taki sam sposób jak sprawdziłeś, że maska, zderzak i prawy bok auta były malowane- widać to przecież gołym okiem :D oo to głównie sprawdziłeś, szczególnie tej prawej strony :mad2: Wg mnie to nie jest dział tylko od tego co napisałeś ale również od tego aby zwrócić uwagę na te wady fabryczne w tym silniku które wymieniłem, które na dzień dobry mogą pociągnąć po kieszeni jeżeli ktoś jest nieświadomy i są one dużo ważniejsze od błotnika w innym odcieniu a nikt o tym nie wspomniał. Najważniejsze jest, że MALOWANY pawy BOK, czy niezapłacona akcyza, która sprzedający i tak musi zapłacić prędzej czy później ignoranckie są twoje wypowiedzi o malowanym prawym boku, handlarzu itp.
  5. Ludzie, czy was nie popie***** z tym lakierowaniem? Samochód ma 13lat, ten błotnik mógł być już 3 razy malowany/ wymieniany, dlaczego akurat handlarz miał ten samochód naprawiać? Zdjęcia są dokładne, czasami na żywo nie widać aż takiej różnicy odcieni. Wystarczy zapytać handlarza o zdjęcia z zakupu/transportu- niech pokaże jak auto wyglądało przed sprowadzeniem. Skupiacie się na mooże 1 elemencie przelakierowanym, może więcej, być może po jakieś rysie, zadrapaniu itp a nikt nie wspomina o zwróceniu uwagi na drogie w naprawie podzespoły których w tym samochodzie jest sporo, np. uszczelniacze zaworowe- czy nie kopci na niebiesko, czy nie gubi płynu chłodniczego(rurka), wszelkiego rodzaju wycieki-niektóre są kłopotliwe w usunięciu, praca skrzynia biegów, napęd 4x4,bijące hamulce, opony, dach panoramiczny czy jest sprawny itd... trzy z tych wymienionych rzeczy już mogą kosztować 10tys. Handlarz twierdzi, że serwis aso- sprawdzić jak to wygląda , czy 2 wpisy czy rzetelnie serwisowane Jeżeli silnik jest w miarę suchy, pracuje równo, nie kopci, skrzynia ładnie zmienia biegi, nic nie szarpie, bije itp. zewnątrz nie poszpachlowany/ulepiony to czym jest ten 1 błotnik lekko różniący się odcieniem??
  6. No i tak wygląda praktyka, nikt nie zmusza do takiej jazdy, innych możliwości ustawodawca nie przewidział, można kupić już zarejestrowane lub zapłacic, zabrać dokumenty i wrócić z tablicami ewentualnie laweta
  7. Jak ja się dowiadywałem o takie tablice to po 30dniach musiałbym je oddać. Jak masz 15-30aut w ofercie, a często handlarze mają więcej i do każdego brać tablice, płacić OC od stania na placu, to moim zdaniem nie jest to dobre rozwiązanie.
  8. I nie musisz tych tablic zdawać po 30dniach? Ile możesz je trzymać? Jeśli można wiedzieć ile masz aut w ofercie?
  9. Co robisz gdy klient przyjeżdża po godzinie 15.00 lub w sobotę/niedzielę a nie masz tablic tymczasowych
  10. lampy są zwykłe, bez xeononu, zatem nie ma spryskiwaczy,poziomowania itd...srebrny środek można spotkać w każdej e46 coupe po FL niezależnie od silnika i wyposażenia.
  11. Dużo poliftówek ma takie lampy, z każdym silnikiem: http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:3500_-21_,frn:2003,frx:2005,ccx:2800,vcg:sportscar Dasz głowę za tą informację, że są one zarezerwowane tylko dla 330Ci? Jak można stwierdzić po tych fotkach, że śruby były odkręcane...litości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.