Skocz do zawartości

letki

Zarejestrowani
  • Postów

    165
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O letki

  • Urodziny 23.07.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528iA
    & E87 118i
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    analityk

Osiągnięcia letki

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Niedawno przestała mi odpalać Beatka :/ Szybka diagnoza: iskra jest, lecz w listwie paliwowej paliwa brak - sprawdzane przez ten zaworek na końcu. Z cylindrów przy wykręconej świecy woń bezołowiówki także jest niewyczuwalna. Wskaźnik paliwa wskazuje ok. 10l w baku. Na moje oko wszystko wskazuje na usterkę pompy paliwa, ew. pływak się przywsiesił i nie ma paliwa w baku (czy to się zdarza?) I tu pytanie do Was Koledzy: sprawdzić coś jeszcze, czy od razu za pompę się zabierać??? pzdr letki
  2. Rurka wymieniona i wszystko wróciło do normy :D Ambience - jak już napisałem zapraszam na browar ;) pzdr letki
  3. Mam nadzieję.. Jeżeli tak się okaże zapraszam na duży browar w wolnej chwili ;) Na razie wymienie sobie węzyk, w wolnej chwili po powrocie separator też wjedzie nowy. Ale skoro bedę to rozbierał - robić coś z tym separatorkiem? przedmuchać? przepłukać? sprawdzić? (jak?) pzdr letki
  4. No więc, za radą Ambience przyjrzałem się wężykowi odmy i co widzę? Jakieś 5cm od głowicy zaczyna się olejowy syf... Wężyk odpiąłem od silnika, gdy gmerałem palcami szukając nieszczelności po prostu rozsypał mi się w rękach.. Nowy juz do mnie jedzie i na dniach zobaczymy czy to (tylko) to.. daj Boże.. ;))) pzdr letki
  5. tu masz fotke i schematy miejsca, w którym sprawdź wszystko w pierwszej kolejności viewtopic.php?f=72&t=106739 pzdr letki
  6. Ale to tak momentalnie by padła? Spdek mocy w przypadku odmy postępowałby chyba stopniowo, a tu jak ręka odjął.. (na poczatku nawet było to nawet rochę na zasadzie przerywania..). Zapomniałem jeszcze dopisac, że filtr powietrza prawie nowy, paliwa tak samo.. Jedno co mnie jeszcze zastanawia, to świece których dawno nie zmieniałem, ale tu tez raczej stopniowo by auto słabło.. W wolnej chwili zajrze do tej odmy, tylko narzedzi mam ciut mało.. :(
  7. Witajcie, Przed samym dojazdem namiejsce, gdzi ebędę urlopował się przez najbliższy tydzień zamuliła mi się Beatka :( Zamulenie przejawia się głównie na niskich obrotach do tego gorzej odpala zarówno na zimnym, jak i na ciepłym. Żadnego kopcenia, silnik pracuje równo, nie ma czkawki.. Na podstawie objawów, obstawiam czujnik impulsów wałka rozrządu, a oto mój tok rozumowania: - gdyby to była sonda, to na zimnym ciągnął by normalnie i normalnie by odpalał - jak miałem walnięty czujnik położenia wału kor. to źle palił, ale tylko na ciepłym. - przepływka nie powoduje (o ile wiem) problemów z odpalaniem. - lewe powietrze wpływałoby na nirówną pracę. - pracę na 5ciu garach też chyba bym wyczuł.. Prośba koledzy o jakies podpowiedzi. Nie chcę zbyt wiele czasu tracić na urlopie na grzebanie w aucie, ale może uda mi się niewielkim nakładem cokolwiek zdiagnozować. Na kompa nie będe się tutaj wybierał bo szkoda czasu na nieznanego diagnostę (który wcale nie musi się znać na tym typie auta). Na dodatek nie mam narzędzi ze sobą.. :( Z góry dzięki za podpowiedzi.. pzdr letki ps. wiem, że problem zamulania w tych silnikach poruszany był wielokrotnie na tym forum (czytałem), do tego sam walczyłem z tym już dwa razy i jako-taką wiedzę posiadam. Licze na to, że może ktoś oświeci mnie jednak mocniej.. (choć zdaję sobie tez sprawę, że takie szukanie bez kompa to...)
  8. letki

    F10 M5

    http://moto.pl/MotoPL/1,88389,9861369,M5_najszybszym_sedanem_swiata_.html pzdr letki
  9. Koledzy, pomóżcie. Kupiłem pół roku temu E87, autko już wtedy stało na zimowych oponach (normalny winter contact continetala na firmowym alu 16) dodatkowo od sprzedającego dostałem komplet gum letnich typu run flat...przyszła wiosna,przyszedł czas na zmiane. W zakładzie wyklanizacyjnym nie poinformowano mnie że były jakies problemy przy zmianie,lecz niestety po dwóch dniach na kompputerze wywaliło mi błąd ciśnienia w kołach :/ pierwszy raz go widze, wczesniej tego nie było...dopompowałem powietrza,bo myślałem że może za mało mi w wulkanizacji napompowali,jednak błąd nie znikł:/ jakies rady? co moze byc przyczyną błędu? jak się go pozbyc?
  10. A ja bardzo lubię 33 - klasyk...
  11. IMHO tylko oryginał. Jak nie masz kasy na nówki, to szukaj ładnych używek - każde inne rozwiązanie to drut...
  12. A mnie to wygląda jak uchwyt do okularów...
  13. letki

    szukam panelu e39

    Mam przełącznik podgrzewania - zapraszam na pw. A na przyszłość -> giełda??
  14. Bartek! w dwa dni to naprawiles? szok!
  15. A ja polecam z czystym sumieniem Adama (chociaż nie robi autoreklamy ;)). Jedyny mechanik, do którego mam pełne zaufanie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.