Skocz do zawartości

wallygator

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia wallygator

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dlatego powtarzam, jesli robic to dobrze :)
  2. Tak czy inaczej jestesmy w uni i powinnismy miec takie same prawa jak inni czlonkowie tej wspolnoty. A czy prawo europejskie jest dobre czy nie to temat rzeka. Z drugiej strony pokrzywdzone sa osoby, ktore maja olej w glowie i sa rozsadni.... Wiem, ze w polsce jest za duzo idiotow za kierownicami i to nierzadko ci panowie siedza wlasnie w BMW :wink: ale czy to znaczy ze kazdy kierowca BMW to debil i dresiarz ??? Sami sobie odpowiedzcie. Ja swojego zdania nie zmienie jesli chodzi o przerobki. Jesli jest to dobrze zrobione i model samochodzu jest w miare "przystosowany" (czyt. nie trzeba rzezbic za duzo gumowka i spawarka) to nie jest to niebezpieczne dla zdrowia i nie sprawia ze samochod sie rozleci przy byle zderzeniu. Kompetencja zakladow to tez temat rzeka ale taka sama kompetencja dotyczy np.mechanika ktory robi wam hamulce. On tez moze cos spierdzielic i tez mozecie sie zabic na najblizszym drzewie. Dlatego te argumenty sa dla mnie smieszne. Jesli trzymamy sie zasady "jesli robic to dobrze" to nie widze zadnego problemu.
  3. A ja nie wiem czemu nie mozna zarejestrowac w Polsce auta z kiera po prawej ?? W cywilizowanych krajach mozna. Gdyby mozna bylo i u nas to by nie bylo tego druciarstwa, choc dobrze przerobionego auta takim druciarstwem bym nie nazwal.
  4. Daj spokój, Kolego, nie porównuj budowy SAMa do babrania się w aucie już gotowym, złożonym. Tak jak sam napisałeś - "uzyskujące homologację" - SAM przechodzi wnikliwe badanie techniczne. Przeróbka z RHD na LHD - nie. Kto wie, co tam jest nagrzebane... To samo się zresztą tyczy i napraw powypadkowych - kto mówi, że wszystkie zrobione są rzetelnie? Po prostu, wolę auto, w którym było dłubane mniej, niż więcej :D Wymiana pewnych podzespołów, które ulegają awarii/zużyciu to konieczność, a jazda autem przerobionym z anglika to fanaberia, więc... Widac wlasnie teoretyzowanie :duh: Jesli chcecie toeretyzowac to zalozcie temat "czy jajko jest madrzejsze od kury? " i wtedy bedziecie mieli pole do popisu. W e36, e38 czy e39 cala zabawa polega na wymiania czesci, ktore i tak zreszta moga sie popsuc. Nie rusza sie sciany grodziowej wiec o co wam chodzi ? Jak macie cos np. z instalacja elektr. albo nagrzewnica i przyjdzie wam sciagnac deske to tego nie zrobicie bo to tez druciarstwo. Ktos pisal za pusci spaw od mocowania pedalow, to odbijam pilke, jak ci puscia jakas srubka przy tym mocowaniu to ......? Odpowiedzcie sobie sami teoretycy. Jak macie luzy w maglownicy to tez pewnie nie wymienicie bo przeciez druciarstwo ??? Bede przerabial sam, choc nie jestem niewiadomo jakim mechanikiem i mysle ze spokojnie dam rade to zrobic. Teoretykom moge zrobic fotorelacje, choc i tak pewnie nie uwierza. Jedyna rzecza jakiej bym sie obawial to to ze w desce cos bedzie pukalo, czy stukalo jesli zle bym cos zmontowal, ale buduje rajdowke, wiec z wnetrza zostanie praktycznie tylko deska. Gdybym mial robic auto na codzien to bym nie kupil anglika bo po prostu to sie nie oplaca. O ile w e36 cana czesci to 1000-1300zl to w nowszych modelach cena juz jest zaporowa. PawełH Daruj sobie, bo to nic nie wnosi do dyskusji. Nie wiem czy chcesz nabijac posty, byc slawny na forum czy......? sam nie wiem o co :? Napisalem, ze buduje rajdowke, bo ktos pisal ze nie pisze nikt kto ma z tym doczynienia.
  5. ja bede budowal rajdowke z e36 z anglika wiec wam napisze jak sie spisuje :P
  6. fajnie, tylko juz to przerabialem :) numer homologacji to 5441 a w tym linku, ktory podajesz grupa A konczy sie na 5426 a w N na 5425 :| nic, szukamy dalej :)
  7. lukaszenty nie wiem czy to taki dobry pomysl, zawsze jest troche ciezej sprzedac caly samochod w czesciach... jak juz to bym sprzedal swoje auto i z tych pieniedzy bym kupil czesci do przekladki, ale rob jak chcesz :) pozatym jak jestes pewny swojego auta to nie kombinuj, czasami starsze auta sa w lepszym stanie niz te nowsze.... chyba, ze jestes pewny, ze twoje auto jest w kiepskim stanie ;) maly pisalem bo nie wiedzialem jakie sa swiatla w e36, dopiero teraz moge sprawdzic organoleptycznie bo e36 stoi pod domem ;) czyli w ktora strone trzeba obracac te soczewki ? :)
  8. jeszcze nie, ale jak sie uda to wrzuce :)
  9. tzn nie wiem czy cale lampy ale na pewno swiatlo przeciwmgielne jest nie po tej stronie co trzeba ;) A soczewke w ktora strone obracam ? jesli stoje przedem do auta to w lewo czy w prawo te 30stopni ?
  10. OK, czyli podsumowujac, trzeba wymienic : maglownice, lampy, wycieraczki, przewody hamulcowe, deske, ewentualnie lusterka i tylne lampy Czy serwo tylko przekladamy na druga strone razem z pedalami ? Pedala tez, zhyba nie bardzo powinny sie roznic, bo jest taki sam uklad ? Kierownica z cala kolumna tez zostaje ?
  11. nie trzeba zadnego swiadectwa homologacji.... dzwonilem do wydzialu komunikacji i trzeba miec tylko zaswiadczenie z warsztatu, ze jest oni to zrobili i jest to zrobione poprawnie. Praktycznie kazdy warsztat zajmujacy sie naprawa aut moze take zaswiadczenie wystawic. Musi miec w dzialalnosci jakis tam regon wpisany czy cos. W kazdym razie powiedziano mi ze ten numer ma praktycznie kazdy zaklad ktory naprawia auta.
  12. Ok, dziex
  13. Czy ktos posiada lub wie kto posiada homologacje do 320i w e36 ? Watpie zebym jezdzil gdzies pod PZM, ale na wszelki wypadek chcialbym miec auto zgodne z homologacja, tym bardziej, ze dopiero bede budowal takie auto. Bylbym wdzieczny za jakis skan lub ksero, bo szkoda mi 200 zl na cos co nie wiem czy sie przyda :)
  14. maly czy w e36 sa na bank takie zaslepione otwory ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.