Skocz do zawartości

Mipel

Zarejestrowani
  • Postów

    145
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 320i 1992r
  • Lokalizacja
    Pruszcz Gdański (Rotmanka)

Osiągnięcia Mipel

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ci, którzy uważają , że taka śruba przysporzy więcej problemów niż może pomóc zawsze znajdą jakieś argumenty. 1. Śruby nie dokręci zbyt mocno wulkanizator , pod warunkiem , że powiemy mu , że sami ją sobie wkręcimy (ja tak robię). 2. Śruba nie zapiecze się jeśli użyjemy raz do roku przy zmianie opon smaru na bazie miedzi - testowałem , działa. 3. Jeżeli mamy głębokie wnęki na śruby , to dobrą śrubę nie będzie łatwo zwalczyć nawet dobremu złodziejowi, chyba że będzie wiercił kilka godzin wiertarką , ale to jest zbyt duże ryzyko w stosunku do zysku . 4. Najlepiej kupić dobrą śrubę i zamówić wycięcie wzorku na wycinarce laserowej i do tego nasadki . Możemy zrobić dowolny wzór , nawet serduszko :D I nikt nie będzie miał do niej klucza.
  2. No to w takim razie , wynika z tego , że rozbieżności w spalaniu są efektem różnych stanów technicznych samochodów (różny stan i firma sond lambda , przepływomierzy , drożność katalizatorów , zużycie silnika , stan i regulacja rozrządu).
  3. 15 to przesada. Ale należy jeszcze zwrócić uwagę , że jest różnica pomiędzy automat / manual i występują v8 z vanosem.
  4. Moje byłe e34 3.0 v8 w 5 biegowym manualu, jazda po Gdańsku w godzinach szczytu przy agresywnej jeździe z pod świateł ok 16l PB Teraz jeżdżę e36 2.0 24V i spalam ok 12-13l PB . Czy V8 spala takie ogromne ilości na biegu jałowym? Proponuję test. Każdy niech włączy na OBC funkcję Spalanie chwilowe podane w litrach na godzinę. e36 2.0 spala mi ok 1,7l/h gdy stoję w miejscu. Niech ktoś sprawdzi ile spali v8 stojąc w miejscu (rozgrzany do temperatury roboczej) .
  5. Miałem podobnie z klamką kierowcy w coupe. Niby ciągnąłem za klamkę , ale drzwi się nie otwierały , od środka też próbowałem , ale również nie mogłem ich otworzyć. W końcu grzałem drzwi suszarką obok klamki (w miejscu gdzie jest mechanizm zamka) i po chwili udało się otworzyć :D
  6. Mipel

    BMW E36 320i

    W m50b20 na osprzęcie bosch (1992r) Ciśnienie na listwie wtryskowej wynosi ok 3 bary (regulator ciśnienia listwy 3 bar) . W nowszych wersjach (w tym m52) regulator jest 3,5 bar . Wpinasz manometr prze listwą wtryskową (z przodu silnika) poprzez trójnik tak , aby paliwo krążyło w układzie. Logicznym jest , że skoro regulatory są na 3 i 3,5 bara to ciśnienie nie powinno być niższe , bo w takim przypadku regulator nie otworzy się i paliwo nie będzie wracać do zbiornika.
  7. Jak jesteś z okolic trójmiasta , to mogę Ci pomóc. Mam interfejs od Nerwusa , mogę zdiagnozować co jest nie tak. Ponadto posiadam szerokopasmową sondę lambda , dzięki czemu dowiemy się jaka jest dokładnie mieszanka. Sam mam m50b20 (osprzęt bosch) więc jak by co mam przepływkę na podmianę. Jak mieszkasz gdzieś dalej , to podjedź na stację diagnostyczną na analizator spalin . Jeżeli zalewa silnik to najprawdopodobniej jest 1 z 2 przyczyn: 1. Uszkodzona sonda lambda 2. Uszkodzony przepływomierz Sonda lambda może nie wyjść podczas diagnostyki. Działająca sonda , nie oznacza , że działa ona poprawnie. Cewki nie powinny mieć przebić między korpusem a głowicą. Może dostały wilgoci i mają przebicie? W m50 nie występuje przepływomierz klapowy . Jeżeli masz tam jakąś klapkę , znaczy , że ktoś coś z nią kombinował. Mój przepływomierz bosch'a ma "gorący drucik"
  8. Mipel

    Przepływomierz BMW E36 320i

    Również uważam , że grzałka grzeje zawsze wtedy , gdy temperatura sondy spadnie , a nie tylko gdy się odpala auto.
  9. A dlaczego głowica była remontowana jeżeli można wiedzieć? Ja wprawdzie mam tylko m50b20 , ale kontrolka od oleju nie ma prawa się zapalić na żadnym zakręcie . Oznacza to , że z jakiegoś powodu masz problem z ciśnieniem oleju . Skoro została zregenerowana głowica to i popychacze powinny zostać wymienione , tym bardziej że tak klekoczą . Pytanie jeszcze czy ktoś kto składał silnik po remoncie dobrze ustawił rozrząd, bo i od tego może Ci słabiej ciągnąć.
  10. Mipel

    Przepływomierz BMW E36 320i

    Też mam efekt zwalniania i wahnięć ekonomizera przy prędkościach powyżej 100km/h i niskich temperaturach. U mnie problemem jest spalona grzałka sondy lambda. Sonda się ochładza od zimnego powietrza i przestaje czytać, jak zwalniam nagrzewa się od spalin i znowu działa poprawnie .
  11. Jak jest bardzo zimno , to olej jest gęsty i nie dochodzi do popychaczy. Ja mam tak czasem u siebie , że jeden popychacz klekocze a jak się trochę nagrzeje to przestaje. Tyle że ja mam gęsty olej 15w40 .
  12. Źle wyregulowany LPG może być przyczyną pływania obrotów na LPG jak i na PB. Skrajnie źle wyregulowany LPG powoduje korekty długoterminowe. Tzn. Sterownik PB próbuje skorygować złą mieszankę na LPG wprowadzając korekty. Zapamiętuje te korekty i potem źle chodzi również na PB. Należy usunąć adaptację silnika i sprawdzić czy to coś da. Co do przepływki , podłącz kompa , włącz DIS i sprawdź błędy silnika.
  13. Mipel

    Nierówne obroty

    a To może się skuszę ale to na przyszły rok bo na razie wszystko mam ok ale mam przejechane 350 000 i chce go zrobić żeby potem mieć spokój ciekawe ile kosztuje uszczelka to v8 :P
  14. Mipel

    Nierówne obroty

    a jak z kopceniem po wymianie nagrzewnicy i uszczelki? ustało czy dalej jest taki efekt? ile dałeś za uszczelkę? kupiłeś oryginalną czy zamiennik? ile kosztuje planowanie głowicy?
  15. a może to wtyczka od elektrycznej tylnej rolety? ja mam przycisk właśnie za lewarkiem od ręcznego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.