Tempomat aktywny jest OK. W miejskich korkach różnie - jak jest takie chwilowy, to nie ma sensu, ale w solidnym korku warszawskim jak najbardziej się sprawdza. Poza tym jak wracam z jakiejś trasy i już nie mam pary żeby wyprzedzać i się przeciskać do przodu za wszelką cenę, to jest idealna opcja - ustawiam sobie tempomat na 120 na 3 kreski i można się relaksować. W korkach autostradowych też się pięknie sprawuje. Co mi się nie podoba, to ograniczenie do 180 - jak jest w miarę pusta autostrada, to śmiało można jechać przelotową 200-220. Z innych bajerów - asystent świateł - must have, jeden z fajniejszych dodatków w E60, poza tym active steering - rewelacja - szczerze mówiąc najmniej mi na tym zależało, ale jak się przesiadłem do innego auta, to się mocno zdziwiłem jak musiałem parkując namachać się kółkiem. Dynamic drive - no fajne, ale bym musiał się przejechać egzemplarzem bez tego, żeby poczuć różnice. Reszta to naprawdę dodatki, bez których można chyba żyć - siedzenia komforty - fajne, zwłaszcza jak jest więcej niż jeden kierowca, HUD - przy nawigacji się sprawdza, poza tym raczej "bajer", audio L7 - jak komuś zależy na jakości dźwięku - must have, dostęp komfortowy - czasami się przydaje, jak obładowany zakupami muszę otworzyć bagażnik, domykanie drzwi - bajer, ale bardzo go lubię :), bluetooth - rewelka, o kubkach chyba napisano już wszystko tutaj. webasto i nightvision nie mam, więc się nie wypowiadam. coś pominąłem? Kal