Skocz do zawartości

saron22

Zarejestrowani
  • Postów

    539
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z3 2,8i
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia saron22

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. saron22

    Hard top

    Tanio to chyba nigdzie :lol: :lol:
  2. Przejedz sie zdrowym E36 z S50 i E46 z M54 i bedziesz wiedzial dlaczego to bylo glupie pytanie. Ja aktualnie ma S50B32 kiedys tam shamowane na 274km. W zeszly piatek spotkalem na dzielni Z4 3,0 i gosc podpuscil mnie do scigania. Wygladalo to tak jakby Z4 mialo 1,6 pod maska bo chwilami mialem problemy z dojrzeniem go w lusterkach.
  3. glupie pytanie
  4. W serii 330Cd to nie jest wcale taka rakieta ale za 1500 zl mozna zrobic virusa na 270km i wtedy juz jest fajny killer. Niestety nie widzialem porownania Z3 2,8 z 330Cd po virusie.
  5. Ja mialem Z3 2,8 teraz mam Z3 3,2. Mam tez 330d 184km a kolega ma 330 204 km po virusie na 270km. Co chcesz wiedziec??
  6. JW Tutaj kiedys tez sie cos dzialo ale niestety durna administracja skutecznie nas zniechecila.
  7. w roadsterze szyby sie nie uchylaja
  8. a po co ci to wiedziec?? wystarczy podniesc maske i odrazu widac ktory to silnik
  9. silniki, sprzegla, skrzynie, zegary, piasty, zawieszenie, hamulce, elektronika, chlodnice, dyfry ale bez tylnego dekla, tuleje zawieszenia, polosie, itp itd
  10. na poczatku produkcji szedl ten na jednym vanosie, pozniej montowali ten na podwojnym
  11. Z3 ma wspolne czesci z E36 a nie z E46. Natomiast E46 to brat Z4
  12. Witam wszystkich uzytkownikow, Chcialbym uzyskac pomoc w sprawie mojego Z3. Generalnie chodzi o to ze mam Z3 z 98 roku fabryczne 2,8 po swapie na 3,2 S50. Przy swapie zamontowalem do niego zegary od E36 ///M3. I tutaj wlasnie pojawia sie problem: Pierwsza sprawa - zegary sa z anglika i jak wszyscy wiemy w anglii dystans podaje sie w milach i tak tez jest w tych zegarach. Chcialbym zmienic wyswietlanie z mil na km. Kolejna sprawa - chcialbym na tych zegarach ustawic przebieg taki jak mialem oryginalnie. W tej chwili na zegarach jest 98 tys mil. a u mnie w dniu wyjmowania starego silnika bylo 123 tys km i taki przebieg chcialbym ustawic. Czy inpa lub NCS da rade?? Jesli tak to prosze o wskazowki poniewaz jestem zielony w tym temacie. Jest jeszcze jeden podstawowy problem: Nie moge sie polaczyc inpa z nowymi zegarami (z fabrycznymi z Z3 nie bylo zadnego problemu) natomiast po wymianie zegarow na te od M3 nie moge nawiazac z nimi polaczenia. Z DME od S50 bez problemu sie laczy. inpa 3.01 i fejs od viakena na RS 232. Dziekuje za uwage i prosze o podpowiedzi
  13. jak od kilku dni siedzisz i nic nie wiesz to albo slabo szukasz albo jestes leniwy i czekasz na gotowe. Auto o ktore pytasz to samochod uzytkownika o nicku profil.
  14. jak na ten rocznik i ta pojemnosc silnika to cena "lekko" wygorowana... Na co zwrocic uwage?? Na to co w kazdym samochodzie plus na to co w kazdym Z3. Jest tego troche na forum. Czytanie nie boli. A te zegary na desce to zajebiste sa hehehe. Auto kolekcjonerskie...
  15. jak dla mnie tez. Conajmniej o 10 tys
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.