Skocz do zawartości

barabusgt

Zarejestrowani
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 330xD M-pakiet :)
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia barabusgt

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. U mnie udało sie usunąć usterkę.... a wystarczyło wymienić bezpieczniki od centralnego , wydawały sie niby OK, ale jednak musiało być cos z nimi nie tak, po wymianie odzyskałem kontrole nad autem :lol:
  2. Witam mam problem z otwieraniem drzwi w BMW X6 E71 35d mianowicie dziś przy próbie otwarcia auta z pilota okazało się ze nie otwarły się drzwi kierowcy :( właściwie to otwarł centralny poza drzwiami kierowcy i jakby się zaciął, nie szło ani zamykać ani otwierać, podjąłem próbę otwarcia drzwi kluczykiem przez zamek i niestety nie szło ich otworzyć , tak samo ciągnięcie wewnętrznej klamki nie skutkowało, dopiero jednoczesne kręcenie kluczykiem i ciągnięcie klamki wewnątrz odryglowało drzwi :shock: posprawdzałem bezpieczniki i wszystkie są ok, potem nagle wróciła moc w kluczyk i można było zamykać i otwierać drzwi, z tym że drzwi kierowcy tylko otwiera , jak zamkne je z kluczyka to otwiera wszystkie pilotem, ale już z pilota nie zamyka wszystkich drzwi bo kierowcy są otwarte. ' w czym może być problem ? zamek do wymiany bo tu chyba nie ma siłowników centralnego ? z góry dziękuje za pomoc :cry:
  3. Witam, co prawda inne auto bo X6 E71 ale problem taki ze po zmroku jak tylko odpala się światła mijania po przejechaniu około 1-2 km pojawia się błąd „adaptive headlight failure” i przestaje działać doświetlenie zakrętów. Przed pojawieniem się błędu wszystko ładnie się poziomuje jak i doświetlenie obu lamp załącza się prawidłowo ... w czym może być problem ? Z góry dziękuje za pomoc
  4. Auto 100% pewne, rozmawiałem z mechanikiem co je serwisuje, a właściciela znam od lat i już mamy jedno auto od niego, a dokładnie e60 3.0d z 2006 r z przebiegiem 120 tys :) auto wszystko ładnie chodzi tylko turbina nie daje znaku życia , i wszystko wskazuje na to ze po prostu padła co jest dziwne bo auto było naprawdę oszczędzanie bo jeździł nim ojciec znajomego co ma ponad 60 lat.... tak wiem brzmi to jak opowieść pana Mirka ale tak jest na prawdę bo znam te rodzinę . Co do uszkodzenia to przewróciło się drzewo na auto, na szczęście tak szczęśliwie ze nie zmiazdzylo go tylko jedna gałęzią uderzyło w reling i w tym miejscu lekko wgniotlo dach i próg nad szyba pasażera... naprawdę niewielka szkoda :) auto naprawdę fajne , bogato wyposażone , mpakiet zewnętrzny , ciemne tylne szyby, pdc, navi, skrzynia ręczna , środek jak nowy
  5. witam panowie mam pytanie, mam możliwość kupić X3 2.0 177 KM z 2007r z oryginalnym przebiegiem 105 tyś km (100% bo auto znajomego które ma praktycznie od nowości, zakupione w niemieckim salonie z przebiegiem 16 tyś km), ale mniejsza o to :) pytanie czy warto, cena 30 tyś, do zrobienia jest turbo bo zdechło jak to mechanik określił :) no i jest delikatne wgniecienie na dachu i relingu od gałęzi po ostatnich nawałnicach- koszt naprawy max 3 tyś zł choć na siłe nie ma potrzeby :) generalnie auto wypas, navi, rude skóry, panorama, xdrive i chyba wsio ma, pytam bo nie mam rozeznania w tym segmencie co o tym myśłicie ? pozdrawiam
  6. Oryginał bo z zamiennikiem było ciężko z dostępnością
  7. nowe byly strasznie drogie, około 1300-1400 euro sztuka :8) używki chodza róznie, widziałem za 4 tyś zł a i widziałem za 2000 euro komplet
  8. no jest dość twardo, choć teraz ciut lepiej jak na początku, ale mimo wszystko twardo :D zestaw fajnie pracuje i wybiera nierównosci
  9. no jest dość twardo, choć teraz ciut lepiej jak na początku, ale mimo wszystko twardo :D zestaw fajnie pracuje i wybiera nierównosci
  10. hmm dziwne, rozumiem ze nie ma regulacji ? proponuje ci wkladac fotki do imgur co pozwala wkladac pelno rozdzielczosci, na stronie jest tylko preview i mozna powiekszyc sobie bo tutaj sa troche male Nie ma regulacji wysokości to nie jest gwint. Co do felg to oryginalne dwuczęściowe felgi AC Schnitzer typ III 8.5 i 9.5x19
  11. nooo z obniżeniem szału nie ma, co prawda to wszystko jest nowe i się pewnie jeszcze układa ale myślałem że siadzie bardziej, wychodzi na to że moje seryjne springi były już uklepane i po założeniu nowych równica była znikoma :( co do dystansu to tak aby tył zrównał się z przodem to by musialo być 25mm ale myślę że te 15-20 będzie wystarczajaco
  12. kilka małych zmian, już z nowym zawiasem i takie tam tymczasowe koło :D jak widać po fotkach trzeba wrzucić dystans na przód... jakieś 20mm i będzie si http://img2.aukcjoner.pl/gallery/019726220/5_f.jpg?1427468983 http://img2.aukcjoner.pl/gallery/019726220/17_f.jpg?1427468983 http://img2.aukcjoner.pl/gallery/019726220/16_f.jpg?1427468983
  13. coś w tym temacie nudno ostatnio, ale w końcu uzbierałem na nowe zawieszenie :D szału nie robi bo to nie gwint, ale to tez tylko xdrive i zbytnio przesadzać nie można Eibach ProKit B12, czyli springi Eibacha 30/25 i amorki Bilstein B8 + nowe górne mocowania przednich amortyzatorów http://images70.fotosik.pl/523/7e500517cc94498fmed.jpg
  14. przednia oponka 225/35/19 Conti 5P już jest.. po niedzieli będzie tył z 255/30/19 również 5P http://images66.fotosik.pl/304/752ab5e440d39ac0med.jpg http://images68.fotosik.pl/304/e16f7aa6664819a5med.jpg http://images67.fotosik.pl/306/1d32fadb9c0475cemed.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.